eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › "Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenach nieruchomości w gminach Powiatu Grodziskiego"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenach nieruchomości w gminach Powiatu Grodziskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grodziski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 614452500

1.5.8.) Numer faksu: 614452555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tpocztowy@spgw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.grodziski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenach nieruchomości w gminach Powiatu Grodziskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c929ec0a-01a6-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022787/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Program usuwania azbestu na terenie Gmin Powiatu Grodziskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250078/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG-DP.272.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenach
nieruchomości w gminach Powiatu Grodziskiego”. Zakres zadania obejmuje wykonanie usługi związanej z usuwaniem
wyrobów zawierających azbest polegającej na:
1) pakowaniu zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, odpowiednim zabezpieczeniu zgodnie z obowiązującymi
przepisami: ułożeniu na paletach, zabezpieczeniu folią;
2) ważeniu odpadów; Do wykonania zadania wykonawca stosował będzie wagą przewoźną, posiadającą ważną legalizację,
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo
o miarach (Dz. U. z 2021 r. poz. 2068 ze zm.) oraz stosowanymi aktami wykonawczymi. Ważenie odbywać się będzie w
obecności właściciela (użytkownika wieczystego) lub zarządcy nieruchomości. Wykonawca dokona ważenia i z tej czynności
sporządzi protokół zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
3) załadunku;
4) uporządkowaniu miejsca wykonania usługi z odpadów zawierających azbest;
5) transporcie z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwienia.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Transport odebranych odpadów zawierających azbest odbywać się będzie zgodnie
z wymogami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z
2021 r. poz. 756 ze zm.) oraz w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej, oraz nie
stwarzający zagrożenia dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
(Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.);
6) rozładunku i przekazaniu odpadów do unieszkodliwienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699) na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko odpadów niebezpiecznych;
7) prowadzeniu ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699);
2. Po zakończeniu prac u każdego wnioskodawcy (tj. osoby wnioskującej o usunięcie azbestu z jej posesji) zostaną
sporządzone: protokół odbioru z ważenia azbestu z danej nieruchomości wraz z oświadczeniem wykonawcy, że zlecone
prace wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a cały teren został prawidłowo
oczyszczony z azbestu.
3. Na koniec wykonawca sporządzi tabelaryczne zestawienie wykonanych prac (na poszczególne gminy osobno: Granowo,
Grodzisk Wielkopolski, Kamieniec i Rakoniewice) zawierające: gminę, imię i nazwisko oraz adres wnioskodawcy, miejsce
wykonania prac, datę odebrania, ilość w Mg odebranego i unieszkodliwionego azbestu, wartość odebranego
i unieszkodliwionego azbestu.
4. Zamawiający przyjmuje szacunkową wielkość zamówienia w ilości 364,383 Mg wyrobów zwierających azbest .
5. Zamawiający zastrzega, że podana ilość odebranych odpadów azbestowych może ulec zmianie (w granicach środków
przeznaczonych na ten cel), z uwagi na nie możliwą do przewidzenia liczbą wniosków przekazanych przez Gminy do
Powiatu i ewentualnych rezygnacji składnych przez wnioskodawców.
6. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem wszystkich odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, co
potwierdza na karcie ewidencyjnej odpadu i karcie przekazania odpadu.
7. Wykonawca przekaże zamawiającemu karty przekazania odpadów jako dokumenty potwierdzające przyjęcie na
składowisko, którego prowadzący posiada zezwolenie na unieszkodliwienie tego typu odpadów.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami:
1) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699);
2) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1680);
3) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa pracy
przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpieczeństwa
użytkowania tych wyrobów
(Dz. U. Nr 216, poz. 1824);
4) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i
warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.);
5) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 756 ze zm.);
6) Regulaminem finansowania zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenach nieruchomości w
gminach Powiatu Grodziskiego”, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
9. Zamawiający przekaże w dniu podpisania umowy wykaz nieruchomości, których właściciele użytkownicy wieczyści) lub
zarządcy złożyli wnioski o usunięcie odpadów zawierających azbest.
Kolejne wnioski składane po podpisaniu umowy z wykonawcą, będą przekazywane przez zamawiającego w terminie 7 dni
od ich wpłynięcia do siedziby Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim.
10. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu harmonogram prac. Harmonogram prac powinien obejmować
okres co najmniej 14 dni i zawierać terminy odbioru wyrobów zawierających azbest z poszczególnych nieruchomości. Po
upływie czasu na jaki sporządzono harmonogram prac wykonawca przedłoży kolejne, aż do wyczerpania listy
Wnioskodawców. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco informować o zmianach w harmonogramie prac.
11. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo przed przystąpieniem do rozpoczęcia wykonywania prac do uzgadniania
z Wnioskodawcą ich ilości. W przypadku znacznych rozbieżności w ilości wyrobów zawierających azbest (wynoszących
powyżej 0,5 tony) podanych przez Wnioskodawców we wnioskach (wskazanych w wykazie,
o których mowa pkt. 9), a wartościami oszacowanymi przez Wykonawcę, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie
Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

45262660-5 - Usuwanie azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178547,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265635,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178547,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eco-Pol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792289775

7.3.3) Ulica: Dworcowa 9

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178547,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.