Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00132479/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
- 2021/BZP 00149637/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-16
- 2021/BZP 00156011/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PP w Krościenku nad Dunajcem – budowa nowej siedziby
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PP w Krościenku nad Dunajcem – budowa nowej siedziby2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e21853f9-f11e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005906/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 PP w Krościenku – budowa nowej siedziby
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132479/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1644258,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Posterunku Policji w Krościenku nad Dunajcem. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku Posterunku Policji w zabudowie bliźniaczej na działkach ewid. nr 11028/1, 274/24 oraz cz. dz. nr ewid. 11028/2, 274/25 w Krościenku nad Dunajcem wraz z infrastrukturą techniczną tj. instalacją kanalizacji deszczowej do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, instalacją kanalizacji sanitarnej do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, utwardzeniem terenu w postaci dojść, dojazdu, miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych, trawników oraz wewnętrznymi instalacjami: elektryczną z projektowanej szafki pomiarowej przy budynku, elektryczną niskoprądową, wodną, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej.
2) Przedmiotem zamówienia jest także montaż masztu antenowego jako elementu kompletnej instalacji telekomunikacyjnej i łączności radiowej. Przed dokonaniem montażu masztu należy dokonać zgłoszenia prac w we właściwym terenowo Organie administracji architektoniczno – budowlanej tj. Starostwie Powiatowym w Nowym Targu.
3) Zamówienie obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o dopuszczeniu do użytkowania wzniesionego obiektu budowlanego. Przedmiot zamówienia obejmuje także rozbiórkę budynku magazynowo – socjalnego oraz budynku magazynowego.
4) Prace objęte zamówieniem będą realizowane na podstawie Decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę nr 840/19 z 31.07.2019 r. oraz Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 938/19 z 22.08.2019 r. wydanej przez Starostę Nowotarskiego. Decyzje powyższe nr 840/19 z 31.07.2019 r. oraz nr 938/19 z 22.08.2019 r. wydane przez Starostę Nowotarskiego na rzecz Gminy Krościenko n. Dunajcem ul. Rynek 35, 34–450 Krościenko nad Dunajcem zostały przeniesione na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie, 31–571 Kraków ul. Mogilska 109.
5) Podstawowe wielkości charakteryzujące inwestowaną nieruchomość
powierzchnia inwestowanej działki terenu – 234,00 m2
Stan projektowany
powierzchnia zabudowy – 142,32 m2
nawierzchnia utwardzone – 82,77 m2
nawierzchnia nieutwardzone – 27,44 m2.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa (wraz z REWIZJĄ) – załącznik nr 10 do SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ, z zastrzeżeniem zdania następnego. Przedmiar robót (załącznik nr 12 do SWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze.
7) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu lub w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
8) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania
9) Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy.
10) Wymagany termin realizacji zamówienia:
Rozpoczęcie robót budowlanych – następnego dnia po przekazaniu terenu budowy.
Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: następnego dnia po przekazaniu terenu budowy
Termin zakończenia realizacji zamówienia: do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy (w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku wraz z montażem masztu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1839907,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1964310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1839907,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „Sikora” Wojciech Sikora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352474516
7.3.3) Ulica: os. Niwa 103a
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlano-instalacyjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Budowlane "Sikora" WOJCIECH SIKORA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Budowlane "Sikora" WOJCIECH SIKORA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1839907,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.