eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej - ETAP II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 323 30 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b096f96-fed1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b096f96-fed1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035479/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej

1.3.10 Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/V/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 210103,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168082,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”.
2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na cztery odrębne części, których przedmiotem jest:
W zakresie części pierwszej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na czterech obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Samorządowe Przedszkole nr 140 im. Krasnala Hałabały w Krakowie, ul. Słomiana 8, 30-316 Kraków;
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Krakowie, ul. Myśliwska 64, 30-718 Kraków;
• Szkoła Podstawowa nr 29 im Jana Matejki, ul. Dembowskiego 12, 30-540 Kraków;
• Samorządowe Przedszkole nr 95 im. Kornela Makuszyńskiego w Krakowie
ul. Kościuszkowców 6, 30-424 Kraków.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 42020,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”.
2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na cztery odrębne części, których przedmiotem jest:
W zakresie części drugiej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na czterech obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Żłobek Samorządowy nr 20, ul. Okólna 6, 30-684 Kraków;
• Żłobek Samorządowy nr 28, ul. Kurczaba 21, 30-868 Kraków;
• Samorządowe Przedszkole nr 150, ul. Leonida Teligi 28, 30-835 Kraków;
• Żłobek Samorządowy nr 32, ul. Wysłouchów 47, 30-611 Kraków.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 42020,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”.
2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na cztery odrębne części, których przedmiotem jest:
W zakresie części trzeciej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na czterech obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Zespół Szkół Gastronomicznych nr 1 im. Mjr Henryka Sucharskiego w Krakowie,
os., Złotej Jesieni 16, 31-828 Kraków;
• Szkoła Podstawowa nr 101 im Hansa Christiana Andersena w Krakowie,
os. Jagiellońskie 9, 31-832 Kraków;
• Żłobek Samorządowy nr 6, os. Piastów 42, 31-624 Kraków;
• Szkoła Podstawowa nr 142 im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Drożyska 13, 31-998 Kraków.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 42020,72 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”.
2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na cztery odrębne części, których przedmiotem jest:
W zakresie części czwartej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na czterech obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 w Krakowie, ul. Mirtowa 2, 30-698 Kraków;
• Szkoła Podstawowa nr 137 w Krakowie, ul. Wrobela 79, 30-798 Kraków;
• Szkoła Podstawowa nr 156 w Krakowie, ul. Centralna 39, 31-586 Kraków;
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 17, ul. Czarnogórska 14, 30-638 Kraków.

3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.5.5.) Wartość części: 42020,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16482,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16482,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120204793

7.3.3) Ulica: ul. Śląska 132A

7.3.4) Miejscowość: Zabierzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-080

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16482,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15876,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15876,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120204793

7.3.3) Ulica: ul. Śląska 132A

7.3.4) Miejscowość: Zabierzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-080

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15876,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15744,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15744,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120204793

7.3.3) Ulica: ul. Śląska 132A

7.3.4) Miejscowość: Zabierzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-080

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15744,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15252,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15252,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120204793

7.3.3) Ulica: ul. Śląska 132A

7.3.4) Miejscowość: Zabierzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-080

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15252,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.