Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243571/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 323 30 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b096f96-fed1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b096f96-fed1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035479/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej
1.3.10 Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/V/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 210103,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168082,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”.2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na cztery odrębne części, których przedmiotem jest:
W zakresie części pierwszej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na czterech obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Samorządowe Przedszkole nr 140 im. Krasnala Hałabały w Krakowie, ul. Słomiana 8, 30-316 Kraków;
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Krakowie, ul. Myśliwska 64, 30-718 Kraków;
• Szkoła Podstawowa nr 29 im Jana Matejki, ul. Dembowskiego 12, 30-540 Kraków;
• Samorządowe Przedszkole nr 95 im. Kornela Makuszyńskiego w Krakowie
ul. Kościuszkowców 6, 30-424 Kraków.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych
4.5.5.) Wartość części: 42020,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”.2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na cztery odrębne części, których przedmiotem jest:
W zakresie części drugiej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na czterech obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Żłobek Samorządowy nr 20, ul. Okólna 6, 30-684 Kraków;
• Żłobek Samorządowy nr 28, ul. Kurczaba 21, 30-868 Kraków;
• Samorządowe Przedszkole nr 150, ul. Leonida Teligi 28, 30-835 Kraków;
• Żłobek Samorządowy nr 32, ul. Wysłouchów 47, 30-611 Kraków.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych
4.5.5.) Wartość części: 42020,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”.2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na cztery odrębne części, których przedmiotem jest:
W zakresie części trzeciej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na czterech obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Zespół Szkół Gastronomicznych nr 1 im. Mjr Henryka Sucharskiego w Krakowie,
os., Złotej Jesieni 16, 31-828 Kraków;
• Szkoła Podstawowa nr 101 im Hansa Christiana Andersena w Krakowie,
os. Jagiellońskie 9, 31-832 Kraków;
• Żłobek Samorządowy nr 6, os. Piastów 42, 31-624 Kraków;
• Szkoła Podstawowa nr 142 im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Drożyska 13, 31-998 Kraków.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych
4.5.5.) Wartość części: 42020,72 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”.2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na cztery odrębne części, których przedmiotem jest:
W zakresie części czwartej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na czterech obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 w Krakowie, ul. Mirtowa 2, 30-698 Kraków;
• Szkoła Podstawowa nr 137 w Krakowie, ul. Wrobela 79, 30-798 Kraków;
• Szkoła Podstawowa nr 156 w Krakowie, ul. Centralna 39, 31-586 Kraków;
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 17, ul. Czarnogórska 14, 30-638 Kraków.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych
4.5.5.) Wartość części: 42020,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16482,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16482,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120204793
7.3.3) Ulica: ul. Śląska 132A
7.3.4) Miejscowość: Zabierzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-080
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16482,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15876,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15876,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120204793
7.3.3) Ulica: ul. Śląska 132A
7.3.4) Miejscowość: Zabierzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-080
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15876,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120204793
7.3.3) Ulica: ul. Śląska 132A
7.3.4) Miejscowość: Zabierzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-080
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15252,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15252,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120204793
7.3.3) Ulica: ul. Śląska 132A
7.3.4) Miejscowość: Zabierzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-080
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15252,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej - Rewitalizacja plaży miejskiej w Suszu
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Wykonanie dokumentacji projektowej - Adaptacja budynku przy Piastowskiej 7 w Suszu na Centrum Aktywności Społecznej wraz z termomodernizacją"
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- Zaprojektowanie i wykonanie (projekt wykonawczy) zadaszenia widowni Stadionu Śląskiego w Chorzowie wraz z przebudową-modernizacją wieży dyspozytorskiej i jej otoczenia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.