Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00267612/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją umowy w zakresie zadania pn.: „Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie Miasta Pyrzyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310
1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją umowy w zakresie zadania pn.: „Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie Miasta Pyrzyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c54a13f-07f5-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003135/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją umowy w zakresie zadania pn.: „Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie Miasta Pyrzyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267612/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiID.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją umowy w zakresie zadania pn.: „Modernizacja sieci dróg gminnych na terenie Miasta Pyrzyce”, zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane – w trybie zaprojektuj i wybuduj, realizowanego w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2. Pełna dokumentacja zadania nad, którym pełniony będzie nadzór jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/transakcja/602450
3. Szczegółowy zakres usługi objętej niniejszym zamówieniem:
A) Zakres działań i obowiązki Inspektora
1) sprawowanie kontroli i nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac projektowych i robót budowlanych na podstawie zawartej umowy z Wykonawcą robót budowlanych, stanowiącej załącznik do niniejszej umowy -w trybie zaprojektuj i wybuduj, w zakresie wszystkich niezbędnych na budowie specjalności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, wymogami zaświadczeń/decyzji o pozwoleniu na budowę, w związku z planowanymi zadaniami inwestycji, w tym w szczególności:
a) uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych na etapie przygotowywania koncepcji projektu oraz projektu budowlanego wielobranżowego, wraz z jego sprawdzeniem zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym dla przedmiotowej inwestycji,b) weryfikacja dokumentacji projektowej wielobranżowych tj. projektów budowlanych, wykonawczych w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej zakończonej wydaniem opinii w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, i akceptacja dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach zawartej umowy z Zamawiającym oraz przejęcie kompletnej dokumentacji technicznej w zakresie umożliwiającym prawidłowe sprawowanie nadzoru inwestorskiego; c) sprawowanie kontroli, czy pracownicy zatrudnieni przez wykonawcę robót lub podwykonawców, dalszych podwykonawców odpowiadają warunkom postawionym w umowie na roboty budowlane, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do sprawdzania statutu ich zatrudnienia i posiadania odpowiednich uprawnień do prowadzenia prac budowlanych,d) opiniowanie proponowanych przez Wykonawcę robót, podwykonawców, dalszych podwykonawców (w tym projektów umów, zmian do projektów umów) w terminie 7 dni od daty ich przedłożenia przez Wykonawcę robót Zamawiającemu i po konsultacji z Zamawiającym wydanie pisemnej opinii na temat projektów umów,
e) sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, umową o wykonanie robót oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym budowy,f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w szczególności poprzez przyjmowanie od wykonawcy robót wniosków materiałowych (planowanych do wbudowania), weryfikacja pod kątem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zgodności z dokumentacją projektową oraz ich pisemna akceptacja,g) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
h) ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zamiennych przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych, w zakresie finansowym i rzeczowym (w tym sporządzenie kosztorysów inwestorskich, protokołów konieczności oraz protokołów z negocjacji), oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją,i) kontrolowanie nadzorowanego obiektu co najmniej raz w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją. Z przeprowadzonej kontroli należy sporządzić raporty, a w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego. Inspektor nadzoru zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie swojego przybycia na budowę.j) sprawdzanie i uczestniczenie w odbiorach robót prac ulegających zakryciu, częściowych, końcowych oraz innych niezbędnych do prawidłowego udokumentowania przebiegu realizacji inwestycji przy uczestnictwie wykonawcy, podwykonawców, dalszych podwykonawców, dostawców i usługodawców wraz ze sporządzeniem i podpisaniem protokołów przy udziale osób uczestniczącychk) organizowanie badań jakości w instytutach specjalistycznych, jeśli będzie to konieczne po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,l) w przypadku powiadomienia przez wykonawcę robót o wystąpieniu warunków fizycznych, uznawanych za nieprzewidywalne, ma obowiązek sprawdzić czy i w jakich granicach warunki te były nieprzewidywalne i po określeniu ich wpływu na termin i koszt wykonania zadania niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, dołączając wyczerpującą opinię własną,ł) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, oraz wystawianie przejściowych i końcowego protokołu odbioru w terminach nie powodujących nieuzasadnionych wzrostów kosztów lub opóźnienia prac,
m) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,n) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zaświadczenie/ pozwoleniem na budowę,
o) nadzorowanie przestrzegania przez wykonawcę na placu budowy przepisów ppoż. i bhp oraz egzekwowanie utrzymania ogólnego porządku na budowie,p) skompletowanej dokumentacji powykonawczej przekazanej przez wykonawcę robót oraz przedstawienie Zamawiającemu opinii
r) uczestniczenie w spotkaniach roboczych na każde wezwanie Zamawiającego.s) wsparcia Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania, w sposób umożliwiający kompleksową realizację projektu,t) bez zgody Zamawiającego Inspektor nadzoru, nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń w zakresie wykonania robót dodatkowych i zamiennych.u) Inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną.
w) przekazanie Zamawiającemu (po końcowym odbiorze i rozliczeniu umowy) kompletnej dokumentacji dotyczącej realizacji inwestycji i stanu wszystkich zadań na dzień bezusterkowego protokołu odbioru robót.2) Uczestniczenie w rozliczeniu inwestycji oraz w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.3) udział w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucję finansującą.4) współpraca z Zamawiającym w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, również z tytułu gwarancji i postępowań reklamacyjnych,5) przygotowania rozliczeń wykonawcy robót, podwykonawców, dalszych podwykonawców, dostawców i usługodawców przy każdym protokole odbioru, kontrolowanie składanych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów rozliczania i przekazywanie opinii Zamawiającemu o prawidłowości rozliczenia,7) udzielania Zamawiającemu odpowiedzi - na piśmie, w terminie do 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania wniosku, pisma lub innego dokumentu,8) wykonywania innych poleceń Zamawiającego, w tym pisemne opiniowanie wszelkiej spornej tematyki powstałej w trakcie realizacji inwestycji. W przypadku odmowy wydania takiej opinii Zamawiającemu lub odmowy wykonania tych poleceń, które będą np. niezgodne z przepisami prawa, wymagane będzie udzielenie pisemnej odpowiedzi Zamawiającemu wraz z podaniem podstawy prawnej takiej odmowy, ze wskazaniem tej niezgodności oraz ewentualnym przedstawieniem propozycji rozwiązania sprawy, problemu, sporu itp.9) Inspektor będzie zawsze działać lojalnie i bezstronnie jako sumienny doradca Zamawiającego, zgodnie z przepisami i zasadami obowiązującymi w jego zawodzie. W szczególności Wykonawca powinien powstrzymywać się od wszelkich publicznych oświadczeń dotyczących realizacji zadania bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego, jak również od angażowania się w jakąkolwiek działalność pozostającą w konflikcie z jego obowiązkami wobec Zamawiającego.
10) oferowana cena nadzoru inwestorskiego winna obejmować całość nadzorowanych prac i nie ulega zmianie bez względu na ilość wizyt na budowie.11) W przypadku sporu prawnego, na żądanie Zamawiającego Inspektor zobowiązany jest do niezwłocznego wydania dokumentacji przekazanej mu przez Zamawiającego w celu realizacji niniejszej umowy.12) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. Wizję lokalną Inspektor dokonuje na swój koszt. Ryzyko rezygnacji z wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361954,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro-Trans Consulting
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8541692054
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 9
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Pro-Trans Consulting" Ireneusz Sinica
jakie przetargi wygrała firma
"Pro-Trans Consulting" Ireneusz Sinica
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Dostawa implantów do Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Implanty do rekonstrukcji wielowięzadłowych
- Implanty do osteotomii piszczeli I
- Endoprotezoplastyka stawu barkowego
- Produkty kościozastępcze
- Spacery kolanowe i biodrowe
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji "Rozbudowa budynku CKZiU oraz placu manewrowego do nauki jazdy"
- Nadzór inwestorski nad "Budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Sędziszów"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji dot.rozbudowy i przebudowy budynku B i D Szpitala na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Moskorzew - m. Chlewska Wola - Podniesienie jakości życia mieszkańców"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych.
- "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Oleszyce" - budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Nowa Grobla - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.