Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00317429/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynku OSP w Bystrzycy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAZ POŻARNA W BYSTRZYCY
1.2.) Oddział zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Bystrzycy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690677573
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bystrzyca 25
1.4.2.) Miejscowość: Bystrzyca
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-124
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.8.) Numer faksu: 662360366
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: osp.bystrzyca.266@gmail.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.iwierzyce.pl/#/home
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ochotnicza Straż Pożarna w Bystrzycy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochotnicza Straż Pożarna w
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318966
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00317429
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
IV.1.1) Kryteria oceny ofert:
1. Zamawiający przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 60%
- okres gwarancji jakości – waga 40%
W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:
cena [C ] = [cena oferowana minimalna : cena badanej oferty] x 60 pkt
W kryterium „okres gwarancji jakości”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.
2) W kryterium „okres gwarancji [OG]” oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt. Kryterium będzie rozpatrywane w następujący
sposób:
Nazwa Kryterium
Wartość punktowa wagi w %
Okres gwarancji wynoszący min. 36 m-cy i max. 47 m-cy
0
Okres gwarancji wynoszący min. 48 m-cy i max. 59 m-cy
20
Okres gwarancji wynoszący 60 m-cy
40
3) Okres gwarancji powinien być podany w pełnych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy.
4) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako
niezgodna z SWZ, natomiast dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany.
5) Jeżeli Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i
ofertę odrzuci.
Ogólna ocena będzie sumą pkt. dwóch kryteriów wagowych.
Łączna punktacja = C+ OG
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, wynosi 100 pkt.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
2. O wyborze oferty zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w w/w kryteriach.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam
bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
5. Zgodnie z art. 223 ustawy Pzp, w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących
treści złożonej oferty oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
Po zmianie:
IV.1.1) Kryteria oceny ofert:
1. Zamawiający przyjmuje trzy kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 60%
- okres gwarancji jakości – waga 30%
- ekonomia społeczna – waga 10%
W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:
cena [C ] = [cena oferowana minimalna : cena badanej oferty] x 60 pkt
W kryterium „okres gwarancji jakości”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.
2) W kryterium „okres gwarancji [OG]” oferta może otrzymać maksymalnie 30 pkt.
Kryterium będzie rozpatrywane w następujący sposób:
Nazwa Kryterium
Wartość punktowa wagi w %
Okres gwarancji wynoszący min. 36 m-cy i max. 47 m-cy
0
Okres gwarancji wynoszący min. 48 m-cy i max. 59 m-cy
20
Okres gwarancji wynoszący 60 m-cy
30
3) Okres gwarancji powinien być podany w pełnych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy.
4) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ, natomiast dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany.
5) Jeżeli Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.
6) W kryterium oceny ofert – Ekonomia społeczna
Opis kryterium
W ramach kryterium „Ekonomia społeczna” Wykonawca otrzyma 10 punktów, jeżeli w ofercie zobowiąże się, że jest podmiotem ekonomii społecznej, działającym zgodnie z definicją określoną w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 1563).
Ekonomia społeczna to sfera aktywności obywatelskiej i społecznej, która – poprzez działalność gospodarczą lub działalność odpłatną pożytku publicznego – służy w szczególności:
- integracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych marginalizacją społeczną,
- tworzeniu miejsc pracy,
- świadczeniu usług społecznych użyteczności publicznej (na rzecz interesu ogólnego),
- rozwojowi lokalnemu.
Działalność ta ma przede wszystkim cele społeczne, a osiągane zyski nie podlegają podziałowi między właścicieli lub udziałowców, lecz są przeznaczane na realizację celów statutowych lub na rzecz wspólnoty.
2. Podmioty uprawnione do uzyskania punktów w ramach tego kryterium
Za podmioty ekonomii społecznej uznaje się m.in.:
a)
organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
b)
spółdzielnie socjalne,
c)
spółdzielnie pracy (w tym spółdzielnie inwalidów, niewidomych oraz produkcji rolnej),
d)
przedsiębiorstwa społeczne w rozumieniu ustawy o ekonomii społecznej,
e)
jednostki reintegracyjne (Zakłady Aktywności Zawodowej, Warsztaty Terapii Zajęciowej, Centra Integracji Społecznej, Kluby Integracji Społecznej).
3. Sposób oceny
Wykonawca otrzyma 10 punktów, jeżeli:
w formularzu ofertowym zadeklaruje, że jest podmiotem ekonomii społecznej,
oraz dołączy do oferty dokument potwierdzający ten status (np. wpis do rejestru przedsiębiorstw społecznych, statut organizacji pozarządowej, zaświadczenie o wpisie do KRS z odpowiednim zakresem działalności, dokument potwierdzający status ZAZ/CIS itp.).
Brak deklaracji lub dokumentu skutkuje przyznaniem 0 punktów w ramach tego kryterium. Ogólna ocena będzie sumą pkt. trzech kryteriów wagowych.
Łączna punktacja = C+ OG + ES
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, wynosi 100 pkt.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
40
Po zmianie:
30,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Ekonomia społeczna
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
10,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (wzór wykazu zostanie przekazany
wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)
Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania oświadczenia:
a)
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - (zał. Nr 2 do SWZ)
b)
o nie podleganiu wykluczeniu z postępowaniu - (zał. Nr 3 do SWZ)
INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
a) potwierdzenie wniesienia wadium - oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż
pieniężna) lub potwierdzenie przelewu (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu)
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami - jeżeli dotyczy,
c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy
d) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
e) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie STWiORB i przedmiaru robót – nieobligatoryjny przy składaniu ofert, jednak
będzie wymagany przed zawarciem umowy od
Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w celu wyodrębnienia poszczególnych zadań oraz ich wartości
Uwagi do oświadczeń
Wykonawca zamieszcza w oświadczeniach informacje o podmiotach trzecich, na których zasoby powołuje się Wykonawca
dotyczące; braku istnienia wobec podmiotów trzecich podstaw wykluczenia, zakresu w jakim powołuje się Wykonawca w celu
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby podmiotu trzeciego.
Wykonawcy składają oświadczenia oraz zobowiązanie w języku polskim i w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą
reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie
Uwagi do dokumentów pełnomocnictwa
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie
elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie
elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia
sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz
opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w
formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia
pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
Po zmianie:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (wzór wykazu zostanie przekazany
wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)
Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania oświadczenia:
a)
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - (zał. Nr 2 do SWZ)
b)
o nie podleganiu wykluczeniu z postępowaniu - (zał. Nr 3 do SWZ)
INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
a) potwierdzenie wniesienia wadium - oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż
pieniężna) lub potwierdzenie przelewu (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu)
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami - jeżeli dotyczy,
c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy
d) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
e) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie STWiORB i przedmiaru robót – nieobligatoryjny przy składaniu ofert, jednak
będzie wymagany przed zawarciem umowy od
Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w celu wyodrębnienia poszczególnych zadań oraz ich wartości
f) Wykonawca, który w formularzu ofertowym zadeklaruje, że jest podmiotem ekonomii społecznej, dołączy do oferty dokument potwierdzający ten status (np. wpis do rejestru przedsiębiorstw społecznych, statut organizacji pozarządowej, zaświadczenie o wpisie do KRS z odpowiednim zakresem działalności, dokument potwierdzający status ZAZ/CIS itp.).
Uwagi do oświadczeń
Wykonawca zamieszcza w oświadczeniach informacje o podmiotach trzecich, na których zasoby powołuje się Wykonawca
dotyczące; braku istnienia wobec podmiotów trzecich podstaw wykluczenia, zakresu w jakim powołuje się Wykonawca w celu
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby podmiotu trzeciego.
Wykonawcy składają oświadczenia oraz zobowiązanie w języku polskim i w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą
reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie
Uwagi do dokumentów pełnomocnictwa
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie
elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie
elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia
sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz
opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w
formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia
pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.