Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00234367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa miasteczek ruchu drogowego przy PSP nr 2 i PSP nr 3 w Głuchołazach oraz przebudowa przejść dla pieszych na terenie m. Głuchołazy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7725591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa miasteczek ruchu drogowego przy PSP nr 2 i PSP nr 3 w Głuchołazach oraz przebudowa przejść dla pieszych na terenie m. Głuchołazy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4720f1c7-fb9a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036843/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa miasteczek ruchu drogowego przy PSP nr 2 i PSP nr 3 w Głuchołazach oraz przebudowa przejść dla pieszych na terenie m. Głuchołazy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
III OŚ PRIORYTETOWA ROZWÓJ SIECI DROGOWEJ TEN-T I TRANSPORTU MULTIMODALNEGO DZIAŁANIE 3.1 Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2023.JSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 935450,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 30 dz. ew. nr 413Przedmiot zamówienia Części 1 obejmuje między innymi:
budowę miasteczka ruchu drogowego wraz z oświetleniem placu miasteczka ruchu drogowego oraz sygnalizacją ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 30 dz. ew. nr 413 – czyli stacjonarnego kompleksu obiektów przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz przede wszystkim do nauki jazdy na rowerze.
Szczegółowy zakres zadania Części 1 określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1a do SWZ.
Prace prowadzone będą również w okresie funkcjonowania szkoły i zajęć pozalekcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 434102,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 3 w Głuchołazach przy ul. Słowackiego 1 dz. ew. nr 1650Przedmiot zamówienia Części 2 obejmuje między innymi:
budowę miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 3 w Głuchołazach przy ul. Słowackiego 1 dz. ew. nr 1650 – czyli stacjonarnego kompleksu obiektów przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz przede wszystkim do nauki jazdy na rowerze wraz z oświetleniem placu miasteczka ruchu drogowego oraz sygnalizacją ruchu drogowego.
Szczegółowy zakres zadania Części 2 określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1b do SWZ.
Prace prowadzone będą również w okresie funkcjonowania szkoły i zajęć pozalekcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 261760,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. M. Karłowicza w Głuchołazach oraz przebudowa skrzyżowania ul. M. Karłowicza i F. Chopina w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybudujPrzedmiot zamówienia Części 3 obejmuje między innymi:
przebudowę przejścia dla pieszych na ul. M. Karłowicza w Głuchołazach oraz przebudowa skrzyżowania ul. M. Karłowicza i ul. F. Chopina w miejscowości Głuchołazy w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę przejścia dla pieszych oraz wyniesienie tarczy skrzyżowania wraz z oznakowaniem aktywnym przejść dla pieszych i oświetleniem, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
W ramach zadania przewiduje się:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem wszelkich niezbędnych dokumentów , wszystkich wymaganych prawem uzgodnieniami, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych,
2) wykonanie niezbędnych robót, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i po skutecznym zgłoszeniu robót budowlanych lub uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę, robót budowlanych i montażowych,
3) przeprowadzenie rozruchu instalacji,
4) uporządkowanie terenu po wykonaniu prac budowlano-montażowych,
5) sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.
Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) pn. „Przebudowa przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie Głuchołaz” dla skrzyżowania ul. Karłowicza i ul. F. Chopina na dz. nr 1678, 1649, 1662 stanowiący załącznik nr 1c do SWZ.
Zakres zamówienia Części 3:
- dla opracowania dokumentacji projektowej- określa PFU i projekt umowy
- dla robót budowlanych – określi wykonana dokumentacja projektowa
Wykonawca przed przystąpieniem do prac opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i docelowy projekt organizacji ruchu (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem – Dz. U. z 2017r., poz. 784) i w zależności od statusu drogi uzyska zatwierdzenie przez organ zarządzający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 201198,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. T. Kościuszki w Głuchołazachw systemie zaprojektuj i wybuduj
Przedmiot zamówienia Części 4 obejmuje między innymi:
przebudowę przejścia dla pieszych na drodze ul. T. Kościuszki w miejscowości Głuchołazy w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę przejścia dla pieszych, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
W ramach zadania przewiduje się:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem wszelkich niezbędnych dokumentów , wszystkich wymaganych prawem uzgodnieniami, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych,
2) wykonanie niezbędnych robót, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i po skutecznym zgłoszeniu robót budowlanych lub uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę, robót budowlanych i montażowych,
3) przeprowadzenie rozruchu instalacji,
4) uporządkowanie terenu po wykonaniu prac budowlano-montażowych,
5) sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.
Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) pn. „Przebudowa przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie Głuchołaz” dla przejścia dla pieszych na ul. T. Kościuszki na dz. nr 58 i 723/1 stanowiący załącznik nr 1d do SWZ.
Zakres zamówienia Części 4:
- dla opracowania dokumentacji projektowej- określa PFU i projekt umowy
- dla robót budowlanych – określi wykonana dokumentacja projektowa
Wykonawca przed przystąpieniem do prac opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i docelowy projekt organizacji ruchu (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem – Dz. U. z 2017r., poz. 784) i w zależności od statusu drogi uzyska zatwierdzenie przez organ zarządzający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 38389,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w zakresie Części 1 kwotę brutto 339 696,76 zł.
W związku z tym, że w części 1 została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „Chmielak” Grzegorz Chmielak 48-200 Łąka Prudnicka ul. Tulipanowa 4, a cena oferty: 864 984,22 zł przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty w Części 1 zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864084,22 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w zakresie Części 2 kwotę brutto 321 965,01 zł.
W związku z tym, że w części 2 została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „Chmielak” Grzegorz Chmielak 48-200 Łąka Prudnicka ul. Tulipanowa 4, a cena oferty: 603 629,79 zł przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty w Części 2 zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 603629,79 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W części 3 została złożona jedna oferta Wykonawcy: Przedsiębiorstwa Usługowo Produkcyjnego „EUROASFALT” Sp. z o.o. 10-077 Olsztyn ul. Smętka 15/11
W związku z tym , że Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą jego oferta została odrzucona.
W związku z brakiem ofert w części 3 Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 3
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 767643,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W części 4 została złożona jedna oferta Wykonawcy: Przedsiębiorstwa Usługowo Produkcyjnego „EUROASFALT” Sp. z o.o. 10-077 Olsztyn ul. Smętka 15/11
W związku z tym , że Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą jego oferta została odrzucona.
W związku z brakiem ofert w części 4 Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 4.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188928,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Usługa prania bielizny pościelowej wraz z dzierżawą bielizny
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy w 2024r
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ulicy Strzeleckiej w Buku.
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej nr 2055P Oborniki-Gołaszyn
- Zaprojektowanie, dostarczenie, montaż, uruchomienie oraz serwisowanie stacji / układu dezynfekcyjnego chemicznego na bazie podchloryn sodu dla ścieków z budynku Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
- Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rypinie - II etap
- "Przebudowa parkingu przy Szkole Podstawowej w Łosieniu"-powt.
- Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody oraz rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Bytnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.