Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00294560/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130949410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna
1.5.2.) Miejscowość: Pułtusk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs2.pultusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zs2pultusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-544da926-13d9-11ed-acbd-46d0480cd9c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-544da926-13d9-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039767/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294560/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105864,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających przewozie uczniów co najmniej 1 autobusem, o liczbie miejsc siedzących dla przewożonych uczniów nie mniejszej niż 36, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2010 r., do/z Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w roku szkolnym 2022/2023.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dowozu i przywozu uczniów na Krytą Pływalnię Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pułtusku przy ul. Burmistrza Stanisława Śniegockiego 3, 06-100 Pułtusk. Dowóz i przywóz uczniów odbywać się będzie w jeden dzień nauki szkolnej w tygodniu, wskazany przez Zamawiającego.
W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autobusu o liczbie miejsc siedzących przewożonych osób odpowiadającej wprowadzonej zmianie, o parametrach autobusu nie gorszych niż wskazanych w ofercie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zespół Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku - Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.W postępowaniu wpłynęła jedna oferta z ceną 119 953,76 zł brutto. Cena złożonej oferty przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 113 400,00 zł brutto.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze publicznym w 2024 roku w podziale na 2 części
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki"
- Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bytów w roku 2024
- Usługi transportowe przy użyciu mikrobusów i samochodów osobowych
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
- "Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie do 21.06.2024r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.