Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262380/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa mebli metalowych i pojemników” dla jednostek organizacyjnych pomocy społecznej działających w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznych we Włodawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁODAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwlodawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwlodawski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwlodawski/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mebli metalowych i pojemników” dla jednostek organizacyjnych pomocy społecznej działających w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznych we Włodawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48616bcc-413c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002110/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzeętu dla jednostek organizacyjnych pomocy społecznej działających w ramach powiatowego centrum usług społecznych we Włodawie oraz zakup sprzętu do kuchni i pralni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt - RPLU.13.03.00-06-0029/17 „Rewitalizacja Włodawy”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262380/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.272.2.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15387,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli metalowych i pojemników dla jednostek organizacyjnych pomocy społecznej działających w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznych we Włodawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151200-7 - Stoły robocze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30873,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63775,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30873,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272758317
7.3.3) Ulica: Gliwicka 218E
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-860
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30873,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Rozbudowa drogi leśnej Energetyczna od km 0+585,00 do km 1+733,94.
- Dostawa odczynników, sprzętu jednorazowego oraz dzierżawa analizatorów
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
- Zakup mebli metalowych
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 MCUS
- Dostawa i montaż zabudowy przebieralni oraz szafek ubraniowych z ławkami wraz z elektronicznym systemem otwierania do pływalni miejskiej CSiR w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Kilińskiego 75A
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.