Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00220095/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
- 2025/BZP 00239528/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bajkowy świat przedszkolaka - Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego w Opolu Lubelskim"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOLE LUBELSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020026
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 0818277201
1.5.8.) Numer faksu: 0818277200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opolelubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolelubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzp.opolelubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bajkowy świat przedszkolaka - Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego w Opolu Lubelskim"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b75e118-56c3-4f29-9e12-f38a8ee89c36
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027199/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Bajkowy świat pzredszkolaka modernizacja budynku pzredszkola miejskiego w Opolu Lubelksim MOF
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest finansowane ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021 – 2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPR.217.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: „Bajkowy świat przedszkolaka - Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego w Opolu Lubelskim". Zamawiający nie dzieli niniejszego zamówienia na części. Powody braku podziału na części zawarte są w dalszej części SWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji istniejącego budynku Przedszkola Miejskiego w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 3.
3. Zakres modernizacji obejmuje między innymi:
1) Wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przedszkola;
2) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku wraz z przebudową istniejącej kotłowni gazowej;
3) Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia kotłowni budynku, w tym między innymi wymiana pokrycia dachowego nad pomieszczeniem kotłowni i schodami zewnętrznymi wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, wykonaniu tynków wewnętrznych ściennych i sufitowych, wymiana podłogi, wykonanie docieplenia z wełny mineralnej, wykonanie instalacji elektrycznej, wod – kan, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termoizolacyjnej istniejących fundamentów;
4) Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych i wewnętrznych w budynku, w tym między innymi: remont rampy i pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, remoncie sanitariatów (rozbiórka ścianki działowej, remont okładzin ściennych i podłogowych, roboty malarskie, wykonanie sufitów podwieszonych G-K, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana umywalek, i kabelków), poszerzenie otworów wewnętrznych (poprzez skucie nierówności / tynku) w celu zabudowy stolarki drzwiowej bez ingerencji w konstrukcje budynku, remoncie sali sensorycznej (okładziny ścienne i podłogowe), remoncie schodów do piwnicy (okładziny muru oporowego, wymiana kostki betonowej),
5) Dobór i wykonanie instalacji klimatyzacji dla potrzeb kubatury pomieszczeń o nr 1,13, 2.12, 2.04 wg projektu instalacji grzewczej – branża sanitarna. Rozmieszczenie przewidywanej ilości klimatyzatorów według propozycji wykonawcy. W zakresie wykonanie koniecznych instalacji klimatyzacyjnej, elektrycznej dla potrzeb zasilenia urządzeń. W ramach zadania do obowiązków wykonawcy należy wykonanie serwisu instalacji klimatyzacji w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru. Serwis będzie polegał na dokonaniu co najmniej raz w roku następujących czynności:
a) przegląd obudowy jednostki wewnętrznej i zewnętrznej.
b) przegląd połączeń elektrycznych instalacji.
c) sprawdzenie szczelności układu chłodniczego instalacji;
d) w razie ubytku uzupełnienie czynnika chłodzącego,
e) przegląd układu odprowadzania skroplin;
f) nieodpłatna wymiana niezbędnych podzespołów eksploatacyjnych w przypadku zużycia.
6) Wykonanie wymiany stolarki okiennej wraz z wymianą podokienników wewnętrznych i zewnętrznych.
4. Wykonawca poddano zapewnia nieodpłatny serwis kotłowni przez okres min. 36 miesięcy liczony od daty odbioru. W ramach serwisu wykonawca zobowiązany będzie do dokonania wymaganych przez producenta kotła przeglądów eksploatacyjnych, które winna dokonywać osoba posiadająca autoryzację producenta kotła. W razie potrzeby wykonawca na swój koszt dokona wymiany części i podzespołów eksploatacyjnych. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie protokół przeglądu serwisowego sporządzany nie rzadziej niż raz w roku.
5. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia palcówki z działalności podczas prowadzenia robót. Teren robót ma być oznakowany, zabezpieczony. Wszystkie roboty budowlane objęte zamówieniem należy wykonać ściśle według wymagań określonych w stosownych polskich normach i przepisach. Harmonogram prac powinien być uzgadniany na bieżąco z Dyrektorem placówki szkolnej, przede wszystkim w zakresie wykonywania robót remontowo budowlanych wewnątrz obiektu.
6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa załącznik nr 8 do SWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ oraz niniejsza SWZ.
7. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną oraz zapewnia kierowanie budową/robotami przez osoby posiadające uprawnienia budowlane określonej specjalności.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1294804,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2029752,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1294804,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventaja sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388220169
7.3.3) Ulica: Opolan 32
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-828
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1294804,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z obiektów Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o. o. w Opolu Lubelskim. Nr postępowania: P.ZM.381.9.2025
- "Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r."
- ,,Dowożenie uczniów do szkół gminy Opole Lubelskie i odwożenie ze szkół w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r."
- "Cyfryzacja i elektronizacja usług publicznych na terenie MOF Opole Lubelskie"
- "Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia higieniczno-sanitarnego na kotłownię gazową wraz z przebudową instalacji gazowej oraz grzewczej w budynku biblioteki w Opolu Lubelskim".
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim w okresie od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r."
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- MODERNIZACJA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W LESZNIE
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.