eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E, nr 3931E

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E, nr 3931E

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6858944

1.5.8.) Numer faksu: 44 6834335

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/772856

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E, nr 3931E

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff19f845-fed3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024010/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E, nr 3931E

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.272.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5015921,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 3923E ul. Powstańców Wielkopolskich w m. Kobiele Wielkie, Przebudowa drogi powiatowej nr 3934E w m. Łowicz
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD Program Inwestycji Strategicznych.
1. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest:
1.1. Przebudowa drogi powiatowej nr 3923E ul. Powstańców Wielkopolskich w m. Kobiele Wielkie na odcinku od skrzyżowania ul. Zachodniej (droga gminna) i ul. Parkowej (droga powiatowa nr 3926E) do końca działki nr ewid. 23/32 obręb Kobiele Wielkie o długości 954 m
Realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,
- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,
- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- budowie ciągu pieszego w formie jednostronnego chodnika szerokości 2,0 m,
- budowie i przebudowie zjazdów,
- rozbiórce istniejących przepustów zlokalizowanych pod zjazdami – po stronie projektowanego chodnika oraz rozbiórce elementów układu drogowego,
- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:
a) szczelnego systemu kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 750 m tj. od istniejącego rowu przydrożnego w km. od ok. 0+010 do km. 0+763 złożonego z kolektora głównego z rur strukturalnych PP SN8 (przewiduje się kanał w zakresie średnic Ø 250-400 mm, przekrój rury należy zweryfikować po wykonaniu obliczeń hydraulicznych na etapie wykonywania projektu budowlanego), studni rewizyjnych, studzienek wpustowych wraz z przykanalikami,
b) umocnieniu wylotów i wlotu kanału za pomocą płyt ażurowych np. 60x40x8 cm układanych na podsypce cementowo – piaskowej,
c) przebudowie przepustu okularowego zlokalizowanego w km.: ok. 0+303 pod drogą powiatową 3923E poprzez wydłużenie przepustu wraz utwardzeniem i zabudową wylotu monolityczną ścianą czołową oraz czyszczenie przepustu w celu zapewnienia jego drożności.
- montażu bariery szczeblinkowej U-11a na zwieńczeniu ścianki czołowej przepustu okularowego,
- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną,
-regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,
- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji.
Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia.

1.2. Przebudowa drogi powiatowej nr 3934E w m. Łowicz na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3925E do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3905E o długości 834 m
Realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,
- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,
- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- budowie ciągu pieszego w formie jednostronnego chodnika szerokości 2,0 m (z lokalnym przewężeniem w obrębie przeszkody terenowej – przepustu okularowego w km. ok. 0+021),
- budowie i przebudowie zjazdów,
- rozbiórce istniejących przepustów zlokalizowanych pod zjazdami – po stronie projektowanego chodnika oraz rozbiórka elementów układu drogowego,
- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:
a) szczelnego systemu kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 286 m tj. od przepustu okularowego w km. od ok. 0+021 do km. 0+307 złożonego z kolektora głównego z rur strukturalnych PP SN8 (przewiduje się kanał w zakresie średnic Ø 250-400 mm, przekrój rury należy zweryfikować po wykonaniu obliczeń hydraulicznych na etapie wykonywania projektu budowlanego), studni rewizyjnych, studzienek wpustowych wraz z przykanalikami,
b) drenażu liniowego (francuskiego) z włączeniem do istniejącego rowu przydrożnego zlokalizowanego po lewej stronie w kierunku miejscowości Kobiele Wielkie, wylot do rowu utwardzony, zakończony studnią wyposażoną w kratę,
c) ścieku przykrawężnikowego po stronie projektowanego chodnika na odcinku 590 m od km: 0+000 do km: 0+590,
d) przebudowy przepustu okularowego zlokalizowanego pod drogą powiatową nr 3934E poprzez wydłużenie przepustu wraz z utwardzeniem i zabudową wylotu monolityczną ścianą czołową,
e) przebudowy przepustu zlokalizowanego na wlocie drogi powiatowej nr 3925E poprzez zabudowę wylotu studnią betonową z odcinkiem kanału Ø 400,
- odtworzeniu istniejących rowów poprzez odmulenie z osadów,
- umocnieniu płytami ażurowymi skarpy przylegającej do chodnika na odcinku od km. 0+000 do km. ok. 0+137,
- montażu bariery szczeblinkowej U-11a na odcinku od km. 0+000 do km. ok. 0+128 tj. na odcinku umocnionej skarpy płytami ażurowymi (na odcinku w rejonie przepustu okularowego montaż barierek należy wykonać do projektowanej ścianki czołowej),
- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną m.in. telekomunikacyjną linią kablową,
- regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,
- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji.
Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określa program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU), stanowiący załącznik nr 8a do SWZ dla Części 1 zamówienia.
Informacje dodatkowe:
Roboty będą nadzorowane przez Inspektora Nadzoru.
Działając w oparciu o treść art. 310 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
W każdym przypadku użycia w PFU norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym i projekcie umowy.
C.d. w Sekcji IX Pozostałe informacje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3888958,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia - Przebudowa drogi powiatowej nr 3931E ul. Mickiewicza w m. Gorzędów.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD Program Inwestycji Strategicznych.
1. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia obejmują przebudowę drogi powiatowej nr 3931E ul. Mickiewicza w m. Gorzędów na odcinku od skrzyżowania z ul. Chopina do końca działki nr ewid. 944 obręb Gorzędów o długości 671 m
Realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,
- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,
- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia
jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- przebudowaniu części jezdni drogi powiatowej w zakresie poszerzenia jezdni do szerokości
6,0 m oraz budowy ciągu pieszego w formie chodnika szerokości 2,0 m wraz z przejściem dla
pieszych szerokości 4,0 m,
- budowie i przebudowie zjazdów,
- rozbiórce elementów układu drogowego,
- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:
a) wpustów ulicznych w ilości ok. 10 szt. zlokalizowanych po stronie projektowanego
chodnika,
b) ścieku przykrawężnikowego po stronie projektowanego chodnika na odcinku 60 m od km:
0+140 do km: 0+200,
c) drenażu liniowego dł. ok 300,0 m z systemem studni rewizyjnych w ilości ok. 9 szt.,
- przebudowaniu istniejącego przepustu zlokalizowanego pod drogą powiatową nr 3931E w km. ok 0+667,70 poprzez zabudowę wylotu (usytuowanego po stronie prawej) studnią betonową oraz odcinkiem kanału min. Ø 400 z umocnionym wylotem do ist. rowu,
- rozbiórce istniejącego przepustu zlokalizowanego pod jezdnią na wlocie ul. Polnej (w miejscu przepustu objętego rozbiórką zaplanowano budowę odcinka systemu odwodnienia złożonego z kanału rurowego studni rewizyjnych oraz drenażu),
- odtworzeniu istniejących rowów poprzez odmulenie z osadów,
- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną m.in. z napowietrzną linią teletechniczną,
- regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,
- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji.
Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określa program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU), stanowiący załącznik nr 8b do SWZ dla Części 2 zamówienia.
Informacje dodatkowe :
Roboty będą nadzorowane przez Inspektora Nadzoru.
Działając w oparciu o treść art. 310 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
W każdym przypadku użycia w PFU norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym i projekcie umowy.
3.Dokumentacja projektowa winna być opracowana w sposób zgodny z wymaganiami ustawy Prawo budowalne, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SWZ wraz z załącznikami.
Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszelkie decyzje, uzgodnienia, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do rozpoczęcia, zakończenia i użytkowania robót przez Zamawiającego. Opłaty związane z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji ponosi Wykonawca. Wykonawca winien uwzględnić w cenie wszelkie koszty sporządzenia dokumentacji wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastruktury i obiektów.
4. Roboty budowlane, należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przy wykonywaniu robót warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi.
5. Wykonawca, zobowiązany jest przez cały okres budowy, prowadzić nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową.
6. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca, wykona kompleksową dokumentację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1126963,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4059237,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4529807,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4059237,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fiba s.c. Grzegorz Piwnik, Piotr Iskrzyński (Pełnomocnik Piotr Iskrzyński)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Iskrzyński DETAL - wspólnik spółki cywilnej Fiba s.c., Grzegorz Piwnik INVEST - wspólnik spółki cywilnej Fiba s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722403573

7.3.3) Ulica: Stobiecko Szlacheckie 158

7.3.4) Miejscowość: Ładzice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-561

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4059237,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1229651,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1957802,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1229651,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fiba s.c. Grzegorz Piwnik, Piotr Iskrzyński (Pełnomocnik Piotr Iskrzyński)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Iskrzyński DETAL - wspólnik spółki cywilnej Fiba s.c., Grzegorz Piwnik INVEST - wspólnik spółki cywilnej Fiba s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722403573

7.3.3) Ulica: Stobiecko Szlacheckie 158

7.3.4) Miejscowość: Ładzice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-561

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1229651,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.