eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E, nr 3931E



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E, nr 3931E

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6858944

1.5.8.) Numer faksu: 44 6834335

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E, nr 3931E

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff19f845-fed3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024010/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E, nr 3931E

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/772856

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/772856

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się w języku polskim przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/772856
Korzystanie z platformy przez wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie korzystanie z komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@radomszczanski.pl z zastrzeżeniem sposobu i formy składania
oferty.
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
https://platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto
w rozdziale 8 SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/772856

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca RODO została szczegółowo określona w rozdziale 28 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca RODO została szczegółowo określona w rozdziale 28 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WP.272.13.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 3923E ul. Powstańców Wielkopolskich w m. Kobiele Wielkie, Przebudowa drogi powiatowej nr 3934E w m. Łowicz
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD Program Inwestycji Strategicznych.
1. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest:
1.1. Przebudowa drogi powiatowej nr 3923E ul. Powstańców Wielkopolskich w m. Kobiele Wielkie na odcinku od skrzyżowania ul. Zachodniej (droga gminna) i ul. Parkowej (droga powiatowa nr 3926E) do końca działki nr ewid. 23/32 obręb Kobiele Wielkie o długości 954 m
Realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,
- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,
- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- budowie ciągu pieszego w formie jednostronnego chodnika szerokości 2,0 m,
- budowie i przebudowie zjazdów,
- rozbiórce istniejących przepustów zlokalizowanych pod zjazdami – po stronie projektowanego chodnika oraz rozbiórce elementów układu drogowego,
- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:
a) szczelnego systemu kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 750 m tj. od istniejącego rowu przydrożnego w km. od ok. 0+010 do km. 0+763 złożonego z kolektora głównego z rur strukturalnych PP SN8 (przewiduje się kanał w zakresie średnic Ø 250-400 mm, przekrój rury należy zweryfikować po wykonaniu obliczeń hydraulicznych na etapie wykonywania projektu budowlanego), studni rewizyjnych, studzienek wpustowych wraz z przykanalikami,
b) umocnieniu wylotów i wlotu kanału za pomocą płyt ażurowych np. 60x40x8 cm układanych na podsypce cementowo – piaskowej,
c) przebudowie przepustu okularowego zlokalizowanego w km.: ok. 0+303 pod drogą powiatową 3923E poprzez wydłużenie przepustu wraz utwardzeniem i zabudową wylotu monolityczną ścianą czołową oraz czyszczenie przepustu w celu zapewnienia jego drożności.
- montażu bariery szczeblinkowej U-11a na zwieńczeniu ścianki czołowej przepustu okularowego,
- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną,
-regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,
- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji.
Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia.

1.2. Przebudowa drogi powiatowej nr 3934E w m. Łowicz na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3925E do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3905E o długości 834 m
Realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,
- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,
- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- budowie ciągu pieszego w formie jednostronnego chodnika szerokości 2,0 m (z lokalnym przewężeniem w obrębie przeszkody terenowej – przepustu okularowego w km. ok. 0+021),
- budowie i przebudowie zjazdów,
- rozbiórce istniejących przepustów zlokalizowanych pod zjazdami – po stronie projektowanego chodnika oraz rozbiórka elementów układu drogowego,
- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:
a) szczelnego systemu kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 286 m tj. od przepustu okularowego w km. od ok. 0+021 do km. 0+307 złożonego z kolektora głównego z rur strukturalnych PP SN8 (przewiduje się kanał w zakresie średnic Ø 250-400 mm, przekrój rury należy zweryfikować po wykonaniu obliczeń hydraulicznych na etapie wykonywania projektu budowlanego), studni rewizyjnych, studzienek wpustowych wraz z przykanalikami,
b) drenażu liniowego (francuskiego) z włączeniem do istniejącego rowu przydrożnego zlokalizowanego po lewej stronie w kierunku miejscowości Kobiele Wielkie, wylot do rowu utwardzony, zakończony studnią wyposażoną w kratę,
c) ścieku przykrawężnikowego po stronie projektowanego chodnika na odcinku 590 m od km: 0+000 do km: 0+590,
d) przebudowy przepustu okularowego zlokalizowanego pod drogą powiatową nr 3934E poprzez wydłużenie przepustu wraz z utwardzeniem i zabudową wylotu monolityczną ścianą czołową,
e) przebudowy przepustu zlokalizowanego na wlocie drogi powiatowej nr 3925E poprzez zabudowę wylotu studnią betonową z odcinkiem kanału Ø 400,
- odtworzeniu istniejących rowów poprzez odmulenie z osadów,
- umocnieniu płytami ażurowymi skarpy przylegającej do chodnika na odcinku od km. 0+000 do km. ok. 0+137,
- montażu bariery szczeblinkowej U-11a na odcinku od km. 0+000 do km. ok. 0+128 tj. na odcinku umocnionej skarpy płytami ażurowymi (na odcinku w rejonie przepustu okularowego montaż barierek należy wykonać do projektowanej ścianki czołowej),
- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną m.in. telekomunikacyjną linią kablową,
- regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,
- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji.
Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określa program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU), stanowiący załącznik nr 8a do SWZ dla Części 1 zamówienia.
Informacje dodatkowe:
Roboty będą nadzorowane przez Inspektora Nadzoru.
Działając w oparciu o treść art. 310 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
W każdym przypadku użycia w PFU norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym i projekcie umowy.
C.d. w Sekcji IX Pozostałe informacje.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium oceny ofert jakim jest Cena (C) – 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia - Przebudowa drogi powiatowej nr 3931E ul. Mickiewicza w m. Gorzędów.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD Program Inwestycji Strategicznych.
1. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia obejmują przebudowę drogi powiatowej nr 3931E ul. Mickiewicza w m. Gorzędów na odcinku od skrzyżowania z ul. Chopina do końca działki nr ewid. 944 obręb Gorzędów o długości 671 m
Realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,
- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,
- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia
jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,
- przebudowaniu części jezdni drogi powiatowej w zakresie poszerzenia jezdni do szerokości
6,0 m oraz budowy ciągu pieszego w formie chodnika szerokości 2,0 m wraz z przejściem dla
pieszych szerokości 4,0 m,
- budowie i przebudowie zjazdów,
- rozbiórce elementów układu drogowego,
- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:
a) wpustów ulicznych w ilości ok. 10 szt. zlokalizowanych po stronie projektowanego
chodnika,
b) ścieku przykrawężnikowego po stronie projektowanego chodnika na odcinku 60 m od km:
0+140 do km: 0+200,
c) drenażu liniowego dł. ok 300,0 m z systemem studni rewizyjnych w ilości ok. 9 szt.,
- przebudowaniu istniejącego przepustu zlokalizowanego pod drogą powiatową nr 3931E w km. ok 0+667,70 poprzez zabudowę wylotu (usytuowanego po stronie prawej) studnią betonową oraz odcinkiem kanału min. Ø 400 z umocnionym wylotem do ist. rowu,
- rozbiórce istniejącego przepustu zlokalizowanego pod jezdnią na wlocie ul. Polnej (w miejscu przepustu objętego rozbiórką zaplanowano budowę odcinka systemu odwodnienia złożonego z kanału rurowego studni rewizyjnych oraz drenażu),
- odtworzeniu istniejących rowów poprzez odmulenie z osadów,
- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną m.in. z napowietrzną linią teletechniczną,
- regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,
- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji.
Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określa program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU), stanowiący załącznik nr 8b do SWZ dla Części 2 zamówienia.
Informacje dodatkowe :
Roboty będą nadzorowane przez Inspektora Nadzoru.
Działając w oparciu o treść art. 310 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
W każdym przypadku użycia w PFU norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym i projekcie umowy.
3.Dokumentacja projektowa winna być opracowana w sposób zgodny z wymaganiami ustawy Prawo budowalne, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SWZ wraz z załącznikami.
Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszelkie decyzje, uzgodnienia, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do rozpoczęcia, zakończenia i użytkowania robót przez Zamawiającego. Opłaty związane z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji ponosi Wykonawca. Wykonawca winien uwzględnić w cenie wszelkie koszty sporządzenia dokumentacji wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastruktury i obiektów.
4. Roboty budowlane, należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przy wykonywaniu robót warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi.
5. Wykonawca, zobowiązany jest przez cały okres budowy, prowadzić nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową.
6. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca, wykona kompleksową dokumentację powykonawczą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium oceny ofert jakim jest Cena (C) – 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.Zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy części 1 i części 2).
Wykonawca spełni warunek, w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane;
b) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane;
c) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane;
d) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane;
e) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót /kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
f) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
g) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót/kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
h) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót /kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Uwaga:
Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 6.1.4. SWZ lit. a, b, c, d, e, f, g, h jeżeli będzie posiadał lub dysponował osobą, która posiada wszystkie uprawnienia łącznie lub kilkoma osobami posiadającymi wymagane uprawnienia i doświadczenie. Zamawiający nie wymaga by Wykonawca wykazał się posiadaniem 8 osób pełniących wskazane funkcje we wskazanych wyżej specjalnościach i posiadających stosowne doświadczenie, w sytuacji, gdy uprawnienia te posiada np. jedna, dwie, trzy lub więcej osób wskazanych przez Wykonawcę. Warunek stawiany przez Zamawiającego dotyczy uprawnień i doświadczenia nie zaś liczby osób spełniających te warunki.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część może wykazać się tymi samymi projektantami oraz kierownikami przy każdej części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy (Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, odpowiednio podmiotu udostępniającego zasoby) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia z wyjątkiem przypadków, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ (w przypadku składania oferty wspólnej lub poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. należy złożyć zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt 7.2.i/lub 7.3 SWZ).
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o którym mowa w pkt 6.6. SWZ, (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 7.8.2. SWZ, (jeżeli dotyczy);
4) dowód wniesienia wadium;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
6) dowody równoważności, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy).
7) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu konkurencyjności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości dla:
- Części 1 zamówienia – 58 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100);
- Części 2 zamówienia – 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku VeloBank S.A.:
Nr rachunku: 70 1560 0013 2013 3176 2000 0010
z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E,nr 3931E” Część …….. .
Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty
wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania, numer i nazwa części zamówienia;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Powiat Radomszczański;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt. 4. ppkt 2-4 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
8. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone i przekazane Zamawiającemu zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ dla Części 1 oraz załącznik nr 7b do SWZ dla Części 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/772856

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

C.d. z Część 1 - 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:
3. Dokumentacja projektowa winna być opracowana w sposób zgodny z wymaganiami ustawy Prawo budowalne, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SWZ wraz z załącznikami.
Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszelkie decyzje, uzgodnienia, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do rozpoczęcia, zakończenia i użytkowania robót przez Zamawiającego. Opłaty związane z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji ponosi Wykonawca. Wykonawca winien uwzględnić w cenie wszelkie koszty sporządzenia dokumentacji wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastruktury i obiektów.
4. Roboty budowlane, należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przy wykonywaniu robót warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi.
5. Wykonawca, zobowiązany jest przez cały okres budowy, prowadzić nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową.
6. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca, wykona kompleksową dokumentację powykonawczą.

Ciąg dalszy Sekcji IV pkt. 4.2.10) - dotyczy Części 1 i Części 2 zamówienia
Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w następujących etapach:
1) etap I obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót o łącznej wartości co najmniej 35% wynagrodzenia brutto określonego w § 17 ust. 1 umowy - w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
2) etap II obejmujący wykonanie robót o wartości co najmniej 30% wynagrodzenia brutto określonego w § 17 ust. 1 umowy - w terminie 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
3) etap III pozostały zakres przedmiotu umowy - w terminie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Zgodnie z art. 1 pkt. 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

Na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy Zamawiający wykluczy:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt.3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022r., poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3.
Wykluczenie następuje na okres trwania www. okoliczności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.