Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274800/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65%
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9082151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65%2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b578d543-f0d1-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068558/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65%
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0014/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 374775,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 120 ton emulsji asfaltowej, transportem Wykonawcy wraz z przepompowaniem ze środka transportu do zbiorników zlokalizowanych w miejscach wskazanych w Rozdz. IV pkt 4 SWZ.
Emulsja asfaltowa stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania oraz posiadać poniższe parametry: kationowa emulsja asfaltowa, szybkorozpadowa, niemodyfikowana, o zawartości asfaltu 65%, wyprodukowana z asfaltu drogowego, spełniająca warunki techniczne wynikające z normy technicznej PN-EN 13808:2013-10E, oznaczenie kodowe wyrobu C65B3 PU/RC.
Właściwości, wymagania emulsji asfaltowej:
1) zawartość lepiszcza %, m/m - 63 do 67% m/m,
2) czas wypływu, średnica 2mm, przy 400C, sekund 15 – 70 sek,
3) charakter rozpadu (indeks rozpadu), wg PN-EN 13075-1 70-155.
Dostarczana emulsja asfaltowa musi posiadać stosowne dokumenty potwierdzające wymagania materiałowe i jakościowe określone przez Zamawiającego, które Wykonawca będzie przekazywał wraz z każdą dostawą. Miejsce realizacji dostaw emulsji asfaltowej i zakres zamówienia podstawowego:
1) 40 ton: 42-400 Zawiercie, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej (bez nr)
(Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu)
2) 45 ton: 42-436 Pilica, ul. Żarnowiecka 47
(Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu)
3) 35 ton: 42-445 Szczekociny, ul. Włoszczowska 6
(Zespół ds. remontów i napraw Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu).
Zamówienia będą realizowane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego do miejsc wskazanych w Rozdz. IV pkt 5 SWZ z zastrzeżeniem, że pierwsza dostawa wyniesie nie mniej niż po 20 ton do każdego z trzech Zespołów ds. remontów i napraw. Kolejne zamówienia będą obejmowały jednorazowe dostawy nie mniejsze niż po 5 ton i nie większe niż po 20 ton. Przez jednorazową dostawę należy rozumieć dostawę do jednego, dwóch lub trzech Zespołów ds. remontów i napraw. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie do 4 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Jeżeli termin dostawy wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, realizacja dostawy nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym od pracy.
Dostawy będą przyjmowane w dni robocze w godzinach pracy Zespołów ds. remontów i napraw, tj. 7:00-15:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113620-7 - Asfalt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283096,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293281,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283096,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283096,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Część nr 1 Wykonanie dok. projekt. (....) termomodernizacji bud. SP. nr 2 Część nr 2 Wykonanie dok. projekt. (...) termomodernizacji bud. SP. nr 4 (...)
- Przebudowa dachu budynku mieszkalnego w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 21 w ramach zadania inwestycyjnego pn" Przebudowa dachów przy ul. Wojska Polskiego 21,22, Limanowskiego 9, Apteczna 19a"
- Część nr 1: "Remont chodników w ulicy Piłsudskiego w Zawierciu". Część nr 2: "Remont kapitalny chodników w ulicy Uskok (po stronie numerów parzystych - prawostronny) w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.