eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › "Informatyzacja, integracja i harmonizacja baz danych GESUT i BDOT500 dla gm. Komprachcice i Tarnów Op. oraz cyfryzacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla m. i gm. Prószków"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Informatyzacja, integracja i harmonizacja baz danych GESUT i BDOT500 dla gm. Komprachcice i Tarnów Op. oraz cyfryzacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla m. i gm. Prószków”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 775415101

1.5.8.) Numer faksu: 775415103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatopolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatopolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatopolski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Informatyzacja, integracja i harmonizacja baz danych GESUT i BDOT500 dla gm. Komprachcice i Tarnów Op. oraz cyfryzacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla m. i gm. Prószków”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dba5a444-eca4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015972/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Informatyzacja, integracja i harmonizacja baz danych GESUT i BDOT500 dla gm.: Komprachcice i Tarnów Op. oraz cyfr. danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla m. i gm. Prószków .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212759/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.272.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 236536,66 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Informatyzacja, integracja i harmonizacja baz danych GESUT i BDOT500 dla gminy Tarnów Opolski.

Dla zadania 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą warunki techniczne stanowi załącznik nr 10a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 72316000-3 - Usługi analizy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72320000-4 - Usługi bazy danych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

72900000-9 - Usługi archiwizacji komputerowej i konwersji katalogów

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.5.) Wartość części: 77687,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Informatyzacja, integracja i harmonizacja baz danych GESUT i BDOT500 dla gminy Komprachcice”.
Dla zadania 2 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą warunki techniczne stanowi załącznik nr 10b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 72316000-3 - Usługi analizy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72320000-4 - Usługi bazy danych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

72900000-9 - Usługi archiwizacji komputerowej i konwersji katalogów

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.5.) Wartość części: 74802,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla miasta i gminy Prószków”.
Dla zadania 3 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi pod nazwą warunki techniczne stanowi załącznik nr 10c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 72316000-3 - Usługi analizy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72320000-4 - Usługi bazy danych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

72900000-9 - Usługi archiwizacji komputerowej i konwersji katalogów

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.5.) Wartość części: 84047,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGGP Aero Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731256310

7.3.3) Ulica: Kaczkowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGGP Aero Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731256310

7.3.3) Ulica: Kaczkowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w dniu 20.07.2022 r., uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie zadania 3 z dniem 16.08.2022 r. Uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 255 ust. 7 z uwzględnieniem art. 263 Pzp stanowi samoistną przesłankę do unieważnienia postępowania.
Zamawiający przesłał w dniu 25.07.2022 r. umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego w załączniku wiadomości e-mail do Wykonawcy, tj. Konsorcjum firm: PAX Geodezja SP Z O.O., ul. Obornicka 330, 68-689 Poznań – lider konsorcjum oraz Pracownia Geodezyjno - Kartograficzna Magdalena Szerszeńska, ul. Jasielska 9b lok. 20, 60-476 Poznań – partner konsorcjum z prośbą o ich podpisanie oraz zwrot. W związku z brakiem odpowiedzi na wiadomość e-mail, Zamawiający ponownie przesłał umowy za pośrednictwem poczty w dniu 27.07.2022 r. wraz z pismem, w którym wezwał Wykonawcę do zwrotu podpisanych umów do dnia 05.08.2022 r. Zamawiający w dniu 09.08.2022 r. otrzymał odesłane przez Wykonawcę, nie podpisane umowy, które ponownie zostały przesłane w tym samym dniu do Wykonawcy wraz z pismem wzywającym do podpisu z ostatecznym terminem do dnia 16.08.2022 r. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie przesłał podpisanych umów, co zgodnie z pismem z dnia 09.08.2022 r. Zamawiający uznał za uchylenie się od zawarcia umowy na podstawie art.263 ust.1. Ponadto Wykonawca nie uzasadnił swojej decyzji. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowania w zakresie zadania 3 na podstawie art. 255 ust. 7 w zw. z art. 259 i art. 263 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79741,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia dla zadania 1 wynosi:
I etap - 4,5 miesiąca
II etap - 10 miesięcy

Adres strony postępowania:
Okres realizacji zamówienia dla zadania 2 wynosi:
I etap - 4,5 miesiąca
II etap - 10 miesięcy

Adres strony postępowania:
https://bip.powiatopolski.pl/6102/5475/informatyzacja-integracja-i-harmonizacja-baz-danych-gesut-i-bdot500-dla-gmin-komprachcice-i-tarnow-opolski-oraz-cyfryzacja-danych-panstwowego-zasobu-geodezyjnego-i-kartograficznego-dla-miasta-i-gminy-proszkow.html

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.