eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek › Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stoczek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kosowska

1.5.2.) Miejscowość: Stoczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-104

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@stoczek.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stoczek.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stoczek.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e939c44-c1d5-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013217/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245649

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. „Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek”.
2. Przedmiot umowy składa się z czterech zadań:
1) Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej Drgicz – Zgrzebichy;
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Drgicz – Zgrzebichy (dz. o nr ew.: 547, 553 – obręb Drgicz, dz. nr ew. 460, 245/3 – obręb Zgrzebichy, gm. Stoczek), na odcinku o długości 1 535 mb (km 0+000,00 – km 1+535,00);
Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 – gr 15 cm).
2) Zadanie 2 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Miednik – Kałęczyn – Kozołupy;
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Miednik – Kałęczyn – Kozołupy (dz. o nr ew.: 22, 29, 33, 61 –obręb Miednik, dz. nr ew. 134, 160 – obręb Kałęczyn, dz. nr ew. 135, 130 – obręb Kozołupy, gm. Stoczek), na odcinku o długości 2 595,40 mb (km 0+183,60 – km 0+415,00 oraz km 0+000,00 – km 2+364,00);
Uwaga! W ramach zadania nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 – gr 15 cm); Przedmiotowym zadaniem nie jest objęte również wykonanie odcinka o dł. 183,60 mb (0+000,00 – km 0+183,60) położonego na dz. 34/2, 271, 197/5 – obręb Miednik);
3) Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stare Lipki;
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej w m. Stare Lipki (dz. o nr ew.: 679, 1031 – obręb Stare Lipki, gm. Stoczek), na odcinku o długości 443 mb (km 0+000,00 – km 0+443,00);
Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 – gr 15 cm).
4) Zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej Kalaty – Żulin.
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Kalaty - Żulin (dz. o nr ew.: 33, 97 – obręb Kalaty, dz. nr ew. 82, 341 – obręb Żulin, gm. Stoczek), na odcinku o długości 959 mb (km 0+000,00 – km 0+959,00);
Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 – gr 15 cm).
3. W ramach każdego z ww. zadań Wykonawca zobowiązany będzie:
1) Wykonać dokumentację projektową w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy,
2) Uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, decyzje i zgody oraz uzyskać zezwolenia na realizację robót budowlanych (np. zgłoszenie robót budowlanych) od organu administracji architektoniczno-budowlanej,
3) Wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;
4) Uzyskać pozwolenie na użytkowanie w razie nałożenia takiego obowiązku.
4. Oferty można składać wyłącznie na całość zamówienia.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6399399,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6535824,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6399399,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Martin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212472392

7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska

7.3.4) Miejscowość: Łochów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część zakresu prac projektowych i drogowych, wdrożenie stałej organizacji ruchu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6399399,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.