eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżŚwiadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570530860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Chodzież

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (67) 28-25-816

1.5.8.) Numer faksu: n/d

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.chodziez.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mopschodziez.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a3d244-5e5c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000951/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi opiekuńcze

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.mops.chodziez.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: minPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcji użytkowania systemu miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/instrukcje oraz regulaminie ePUAP.
4. Wykonawcy przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptują warunki korzystania z miniPortalu, określone w regulaminie miniPortalu oraz zobowiązują się korzystając z miniPortalu do przestrzegania postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania ofert, oświadczenia, o który mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub na adres email: mops@mops.chodziez.pl.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: mops@mops.chodziez.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): . Klauzula informacyjna.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym dalej „RODO” informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży, reprezentowany przez Dyrektora MOPS, z siedzibą ul. Zygmunta Krasińskiego 14,
64-800 Chodzież, email: mops@mops.chodziez.pl tel. 672810454.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@mops.chodziez.pl.
Podane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 23 lipca 2020r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz którym Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej zleca usługi (przetwarzające dane osobowe ma podstawie stosownych umów zawartych z Ośrodkiem).
Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody).
Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przy ul. Stawki 2 00-193 Warszawa, jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): n/d

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OF.3310.36.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 287392 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233652,03

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz, w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Realizowane są na podstawie art. 50 ustawy o pomocy społecznej.

Zakres usług opiekuńczych obejmuje w szczególności:
1) opiekę higieniczną i pielęgnacyjną:
a) przesłanie łóżka,
b) zmiana bielizny osobistej, pościelowej,
c) mycie i kąpanie podopiecznego – pomoc w utrzymaniu jego higieny osobistej,
d) układanie podopiecznego w łóżku, pomoc przy zmianie pozycji leżenia,
e) zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń,
f) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
g) wykonywanie czynności zaleconych przez lekarza: mierzenie temperatury, podawanie leków, stosowanie okładów i kompresów i itp.
2) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych:
a) utrzymanie w czystości pomieszczeń, w których przebywa podopieczny,
b) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych,
c) zakup artykułów spożywczych i przemysłowych,
d) zakup i dostarczanie posiłków, a także przygotowanie lub pomoc w ich przygotowaniu,
e) karmienie podopiecznego,
f) utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego,
g) chodzenie z podopiecznym na spacer,
h) zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept, spraw urzędowych,
i) palenie w piecu, dostarczenie węgla, wody i drewna do mieszkania podopiecznego,
j) załatwianie innych spraw istotnych dla podopiecznego.
3) zapewnienie kontaktu z otoczeniem;
4) inne stosownie do potrzeb osoby uprawnionej wynikające z pisemnej informacji przekazywanej przez Zamawiającego każdorazowo po wydaniu decyzji przyznającej przedmiotowe usługi.

Od stycznia do końca września 2021 r. usługi opiekuńcze wykonano w ilości 3 643 godzin.
Od stycznia do końca października 2021 r. usługi opiekuńcze wykonano w ilości w ilości 4 096 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 175115,45 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający co rocznie będzie ogłaszał przedmiotowe ogłoszenie w zależności od bieżącego zapotrzebowania.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierować następującymi kryteriami oceny ofert.
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie (waga) kryterium
1 Cena zadania składająca się na daną część przedmiotu zamówienia 60%
2 Termin odroczonej płatności 40%
3 SUMA 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odroczonej płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne usługi opiekuńcze realizowane są na podstawie art. 50 ustawy o pomocy społecznej oraz rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz.U. z 2005r. nr 189 poz 1598 z póź. zm.) w formie następujących zajęć:
1. Rehabilitacja ruchowa,
2. Zajęcia z pedagogiem,
3. Terapia ręki,
4. Gimnastyka mózgu,
5. Integracja sensoryczna,
6. Neurologopedia,
7. Wspomaganie komunikacji z otoczeniem.

Szacunkowa ilość godzin poszczególnych zajęć uzależniona będzie od możliwości finansowych Zamawiającego oraz od zapotrzebowania na poszczególne zajęcia.

4.2.5.) Wartość części: 58536,58 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający co roku będzie ogłaszał postępowanie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierować następującymi kryteriami oceny ofert.
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie (waga) kryterium
1 Cena zadania składająca się na daną część przedmiotu zamówienia 60%
2 Termin odroczonej płatności 40%
3 SUMA 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odroczonej płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie realizacji usług opiekuńczych:
- Zamawiający żąda wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane prawidłowo, zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, iż w ostatnich 3 latach wykonali trzy tożsame usługi o wartości min. 350 000 zł brutto łącznie wraz z referencjami o minimalnej ilości godzin na poziomie 20 000 godzin.
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować niżej wymienionym personelem:
- Zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w tym:
- dysponuje, lub będzie dysponował odpowiednią ilością osób kwalifikujących się do realizacji usługi mając na względzie konieczność wykonywania usług na rzecz średnio 13 osób w miesięcznym wymiarze około 730 godzin w trakcie siedmiodniowego tygodnia pracy w godzinach 6:00-22:00 z uwzględnieniem wzrostu liczby osób, oraz godzin a także zgodnie z § 1-2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15.09.2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1596);
- dysponuje odpowiednią ilością osób pozwalającą na realizowanie usługi na rzecz nowo zgłoszonej osoby uprawnionej w nieprzekraczalnym terminie do 24 godzin od chwili dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia w formie e-mail;
- wszystkie osoby świadczące przedmiotową usługę muszą posługiwać się językiem polskim, co jest rozumiane jako sprawne i skuteczne komunikowanie się z osobami korzystającymi z usług opiekuńczych, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i pracownikami pomocy społecznej. Ponadto osoby świadczące usługi opiekuńcze powinny posiadać umiejętności sprawnego i rzetelnego prowadzenia w języku polskim wymaganej dokumentacji. Obcokrajowcy powinni posiadać certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie minimum B1;
- dysponuje przynajmniej czterema osobami gotowymi do realizacji usług na rzecz Zamawiającego od 01.01.2022 r. na terenie miasta Chodzieży, które posiadają minimum sześciomiesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług opiekuńczych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3 do SWZ.
W zakresie realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych
- Zamawiający żąda wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane prawidłowo, zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, iż w ostatnich 3 latach wykonali trzy tożsame usługi o wartości min. 300 000 zł brutto łącznie wraz z referencjami o minimalnej ilości godzin na poziomie 12 000 godzin.
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować niżej wymienionym personelem:
- Zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w tym m.in. jednej osoby wykonującej zajęcia z pedagogiem, min. jednej osoby prowadzącej zajęcia rehabilitacji ruchowej, m.in. jednej osoby prowadzącej osoby z neurologopedii, m.in. jednej osoby prowadzącej zajęcia z integracji sensorycznej, m.in. jednej osoby prowadzącej zajęcia z terapii ręki oraz m.in. jednej osoby prowadzącej zajęcia z gimnastyki mózgu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją , podstawie do dysponowania tymi osobami. Wszystkie osoby biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia muszą mieć m.in. jednoroczne doświadczenie w realizacji usług, tożsamych z przedmiotem zamówienia – wg zał. nr 3 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie realizacji usług opiekuńczych:
- Zamawiający żąda wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane prawidłowo, zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, iż w ostatnich 3 latach wykonali trzy tożsame usługi o wartości min. 350 000 zł brutto łącznie wraz z referencjami o minimalnej ilości godzin na poziomie 20 000 godzin.
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować niżej wymienionym personelem:
- Zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w tym:
- dysponuje, lub będzie dysponował odpowiednią ilością osób kwalifikujących się do realizacji usługi mając na względzie konieczność wykonywania usług na rzecz średnio 13 osób w miesięcznym wymiarze około 730 godzin w trakcie siedmiodniowego tygodnia pracy w godzinach 6:00-22:00 z uwzględnieniem wzrostu liczby osób, oraz godzin a także zgodnie z § 1-2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15.09.2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1596);
- dysponuje odpowiednią ilością osób pozwalającą na realizowanie usługi na rzecz nowo zgłoszonej osoby uprawnionej w nieprzekraczalnym terminie do 24 godzin od chwili dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia w formie e-mail;
- wszystkie osoby świadczące przedmiotową usługę muszą posługiwać się językiem polskim, co jest rozumiane jako sprawne i skuteczne komunikowanie się z osobami korzystającymi z usług opiekuńczych, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i pracownikami pomocy społecznej. Ponadto osoby świadczące usługi opiekuńcze powinny posiadać umiejętności sprawnego i rzetelnego prowadzenia w języku polskim wymaganej dokumentacji. Obcokrajowcy powinni posiadać certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie minimum B1;
- dysponuje przynajmniej czterema osobami gotowymi do realizacji usług na rzecz Zamawiającego od 01.01.2022 r. na terenie miasta Chodzieży, które posiadają minimum sześciomiesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług opiekuńczych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3 do SWZ.
Reszta zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie realizacji usług opiekuńczych:
- Zamawiający żąda wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane prawidłowo, zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, iż w ostatnich 3 latach wykonali trzy tożsame usługi o wartości min. 350 000 zł brutto łącznie wraz z referencjami o minimalnej ilości godzin na poziomie 20 000 godzin.
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować niżej wymienionym personelem:
- Zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w tym:
- dysponuje, lub będzie dysponował odpowiednią ilością osób kwalifikujących się do realizacji usługi mając na względzie konieczność wykonywania usług na rzecz średnio 13 osób w miesięcznym wymiarze około 730 godzin w trakcie siedmiodniowego tygodnia pracy w godzinach 6:00-22:00 z uwzględnieniem wzrostu liczby osób, oraz godzin a także zgodnie z § 1-2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15.09.2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1596);
- dysponuje odpowiednią ilością osób pozwalającą na realizowanie usługi na rzecz nowo zgłoszonej osoby uprawnionej w nieprzekraczalnym terminie do 24 godzin od chwili dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia w formie e-mail;
- wszystkie osoby świadczące przedmiotową usługę muszą posługiwać się językiem polskim, co jest rozumiane jako sprawne i skuteczne komunikowanie się z osobami korzystającymi z usług opiekuńczych, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i pracownikami pomocy społecznej. Ponadto osoby świadczące usługi opiekuńcze powinny posiadać umiejętności sprawnego i rzetelnego prowadzenia w języku polskim wymaganej dokumentacji. Obcokrajowcy powinni posiadać certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie minimum B1;
- dysponuje przynajmniej czterema osobami gotowymi do realizacji usług na rzecz Zamawiającego od 01.01.2022 r. na terenie miasta Chodzieży, które posiadają minimum sześciomiesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług opiekuńczych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3 do SWZ.
W zakresie realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych
- Zamawiający żąda wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane prawidłowo, zał. nr 2 do SWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, iż w ostatnich 3 latach wykonali trzy tożsame usługi o wartości min. 300 000 zł brutto łącznie wraz z referencjami o minimalnej ilości godzin na poziomie 12 000 godzin.
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować niżej wymienionym personelem:
- Zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w tym m.in. jednej osoby wykonującej zajęcia z pedagogiem, min. jednej osoby prowadzącej zajęcia rehabilitacji ruchowej, m.in. jednej osoby prowadzącej osoby z neurologopedii, m.in. jednej osoby prowadzącej zajęcia z integracji sensorycznej, m.in. jednej osoby prowadzącej zajęcia z terapii ręki. Zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

n/d

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 par. 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenia notariusz opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowalnym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej.
Dopuszczalna jest zmiana umowy w następujących przypadkach:
w przypadku zmiany danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) oraz w przypadku zmiany siedziby Zamawiającego,
w przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,
w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
w przypadku zmiany terminu realizacji zamówień, gdy ze względów organizacyjnych lub ze względu na działanie siły wyższej (klęski żywiołowe, strajk itp.) nie było możliwe do przystąpienia realizacji przedmiotu zamówienia,
dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadku działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
Zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego jest niedopuszczalne, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zadania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający i Wykonawca może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia oferty na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nd

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.