Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00244755/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
- 2025/BZP 00254996/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
- 2025/BZP 00263487/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów" w ramach zadania "Przesyłki pocztowe".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d32199e-185c-48af-8c83-93871de12acf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów" w ramach zadania "Przesyłki pocztowe".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d32199e-185c-48af-8c83-93871de12acf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026069/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów w ramach zadania "Przesyłki pocztowe"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 750183,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 687667,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów.
2. Zakres usługi obejmuje świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Knurów, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, a także doręczanie Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu.
3. Przez przesyłki pocztowe, paczki pocztowe będące przedmiotem umowy rozumie się:
1) przesyłki listowe w obrocie krajowym:
a) przesyłka nierejestrowana (zwykła) – przesyłka listowa nadana i doręczona bez pokwitowania:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
b) przesyłka rejestrowana (polecona) - przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
2) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym przemieszczane i doręczane na zasadach określonych w przepisach międzynarodowych:
a) przesyłka nierejestrowana (zwykła) – przesyłka listowa nadana i doręczona bez pokwitowania:
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
b) przesyłka rejestrowana (polecona) - przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia:
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
3) paczki krajowe – przesyłka rejestrowana niebędąca przesyłką listową, przyjmowana, sortowana, przemieszczana i doręczaną w obrocie krajowym:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
4) paczki zagraniczne – przesyłka rejestrowana niebędąca przesyłką listową, przyjmowana, sortowana, przemieszczana i doręczaną w obrocie zagranicznym:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
4. Wykonawca będzie świadczyć usługę doręczenia za potwierdzeniem odbioru, w sposób umożliwiający uzyskanie przez nadawcę potwierdzenia jej odbioru przez osobę do tego uprawnioną w postaci dokumentu w formie papierowej.
5. Zamawiający przewiduje możliwość korzystania w ramach umowy z innych usług pocztowych świadczonych przez Wykonawcę.
6. Wymiary przesyłek pocztowych określone zostały w § 1 ust. 5 wzoru umowy.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką pocztową na terenie Gminy Knurów, w której Zamawiający będzie mógł nadać przesyłki pocztowe w wyznaczonym do tego celu okienku oraz składać dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia. Placówka obsługująca Zamawiającego powinna mieścić się w promieniu nie większym niż 1 km od siedziby Zamawiającego i musi być czynna we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem sobót, co najmniej 5 dni w tygodniu, a jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa.
8. Jeżeli placówka pocztowa znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, Zamawiający wymaga, aby było wyodrębnione i oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych przez cały okres trwania umowy, w którym będzie mógł nadać przesyłki pocztowe w wyznaczonym do tego celu okienku oraz składać dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia.
9. Jeżeli placówka pocztowa znajduje się w promieniu większym niż 1 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego 1 raz dziennie w ustalonych godzinach z Zamawiającym w czasie pracy Urzędu Miasta Knurów.
10. W sytuacji, o której mowa w ust. 9, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego odbioru przesyłek pilnych, po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego w ciągu 1 godziny od zgłoszenia.
11. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 709806,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709806,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 709806,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010684960
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 829700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przebudowa placu zabaw Miejskiego Żłobka "Kraina Maluszka" w Knurowie
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Urzędu Gminy w Żyrakowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
- Usługa opracowania i realizacji kampanii społecznej pn.: "Widzę Cię! Słyszę Cię!" dot. uzależnień behawioralnych
- Usługi pocztowe i kurierskie dla Starostwa Powiatowego w Puławach
- Świadczenie usług pocztowych.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie".
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.