eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów"Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów" w ramach zadania "Przesyłki pocztowe".



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów" w ramach zadania "Przesyłki pocztowe".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d32199e-185c-48af-8c83-93871de12acf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów" w ramach zadania "Przesyłki pocztowe".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d32199e-185c-48af-8c83-93871de12acf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026069/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów w ramach zadania "Przesyłki pocztowe"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.23.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 750183,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 687667,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów.
2. Zakres usługi obejmuje świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Knurów, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, a także doręczanie Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu.
3. Przez przesyłki pocztowe, paczki pocztowe będące przedmiotem umowy rozumie się:
1) przesyłki listowe w obrocie krajowym:
a) przesyłka nierejestrowana (zwykła) – przesyłka listowa nadana i doręczona bez pokwitowania:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
b) przesyłka rejestrowana (polecona) - przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
2) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym przemieszczane i doręczane na zasadach określonych w przepisach międzynarodowych:
a) przesyłka nierejestrowana (zwykła) – przesyłka listowa nadana i doręczona bez pokwitowania:
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
b) przesyłka rejestrowana (polecona) - przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia:
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
3) paczki krajowe – przesyłka rejestrowana niebędąca przesyłką listową, przyjmowana, sortowana, przemieszczana i doręczaną w obrocie krajowym:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
4) paczki zagraniczne – przesyłka rejestrowana niebędąca przesyłką listową, przyjmowana, sortowana, przemieszczana i doręczaną w obrocie zagranicznym:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
4. Wykonawca będzie świadczyć usługę doręczenia za potwierdzeniem odbioru, w sposób umożliwiający uzyskanie przez nadawcę potwierdzenia jej odbioru przez osobę do tego uprawnioną w postaci dokumentu w formie papierowej.
5. Zamawiający przewiduje możliwość korzystania w ramach umowy z innych usług pocztowych świadczonych przez Wykonawcę.
6. Wymiary przesyłek pocztowych określone zostały w § 1 ust. 5 wzoru umowy.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką pocztową na terenie Gminy Knurów, w której Zamawiający będzie mógł nadać przesyłki pocztowe w wyznaczonym do tego celu okienku oraz składać dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia. Placówka obsługująca Zamawiającego powinna mieścić się w promieniu nie większym niż 1 km od siedziby Zamawiającego i musi być czynna we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem sobót, co najmniej 5 dni w tygodniu, a jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa.
8. Jeżeli placówka pocztowa znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, Zamawiający wymaga, aby było wyodrębnione i oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych przez cały okres trwania umowy, w którym będzie mógł nadać przesyłki pocztowe w wyznaczonym do tego celu okienku oraz składać dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia.
9. Jeżeli placówka pocztowa znajduje się w promieniu większym niż 1 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego 1 raz dziennie w ustalonych godzinach z Zamawiającym w czasie pracy Urzędu Miasta Knurów.
10. W sytuacji, o której mowa w ust. 9, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego odbioru przesyłek pilnych, po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego w ciągu 1 godziny od zgłoszenia.
11. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 709806,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709806,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 709806,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010684960

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 829700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.