eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351308430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Skawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-050

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzu.gminaskawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzu.skawina.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Odbiór odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d4fd211-072d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004398/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265422/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-05-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 498000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa soli
• Gatunek soli : sól drogowa gat. „DR”, „DS”, „DA”.
• Zakup soli i jej transport leży po stronie Oferenta
• Zamawiający będzie dokonywał zapłat na podstawie faktur VAT wystawionych przez Oferenta na sól + transport
• Przewidywane zapotrzebowanie (szacowane na bazie poprzedniego sezonu zimowego) – ok. 1000 ton
• Dostawa do siedziby Zamawiającego
Termin realizacji dostaw – sukcesywnie w okresie sezonu zimowego 2022/2023
O terminie dostawy Wykonawca będzie poinformowany z 3 dniowym wyprzedzeniem.
Wielkość zamówienia materiałów objętych niniejszym zamówieniem jest uzależniona od panujących warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2022/2023.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 450000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa piasku
• Dostawa piasku płukanego, o średnicy cząstek od 1,5 mm do 4 mm
• Zamówienie i transport leży po stronie Oferenta
• Zamawiający będzie dokonywał zapłat na podstawie faktur VAT wystawionych przez Oferenta na piasek + transport
• Przewidywane zapotrzebowanie (szacowane na bazie poprzedniego sezonu zimowego) – ok. 1000 ton
• Dostawa do siedziby Zamawiającego
Termin realizacji dostaw – sukcesywnie w okresie sezonu zimowego 2022/2023
O terminie dostawy Wykonawca będzie poinformowany z 3 dniowym wyprzedzeniem.
Wielkość zamówienia materiałów objętych niniejszym zamówieniem jest uzależniona od panujących warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2022/2023.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1, art. 259, art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych ( tekst jedn. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), Zamawiający informuje równocześnie i każdego z wykonawców z osobna, o częściowym unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części” w zakresie unieważnienia postępowania w odniesieniu do:
- części nr 1 „Dostawa soli”
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia w części postępowania – w SWZ Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, a zamówienie na „Dostawę materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części” zostało podzielone na 2 części. W postępowaniu o udzielenie powyższego zamówienia nie złożono żadnych ofert na część nr 1. Z uwagi na powyższe na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił w części postępowanie w odniesieniu do części nr 1.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCIN STEFANIAK TRANS-MAR ZMECHANIZOWANE ROBOTY ZIEMNE I TRANSPORTOWE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 441843703

7.3.4) Miejscowość: Polanka Hallera 62

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.