eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków PodhalańskiModernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Białce do wymogów p.poż. i sanepid



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Białce do wymogów p.poż. i sanepid

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM.MIKOŁAJA KOPERNIKA W BIAŁCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070704519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białka 334

1.5.2.) Miejscowość: Maków Podhalański

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 338771683

1.5.8.) Numer faksu: 338771683

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.bialka@makow-podhalanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spbialka.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36e21d3a-0200-470a-ac71-8e22c29b7032

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Białce do wymogów p.poż. i sanepid

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36e21d3a-0200-470a-ac71-8e22c29b7032

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00239656/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja instalacji elektrycznej oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Białce do wymogów p.poż i sanepid

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.SzPB.442.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 244956,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Białce do wymogów p.poż. i sanepid”.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
1) Instalacje elektryczne stan surowy
2) Tablice rozdzielcze
3) Osprzęt elektryczny
4) Instalacje telefoniczna, komputerowa, monitoring
5) Roboty malarskie w klasach, korytarz i klatki schodowe
6) Wymiana drzwi wewnętrznych
7) Stołówka szkolna
Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:
a. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń;
b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.
c. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonującego obiektu;
d. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z Zamawiającym
Zgodnie z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu w złożonej ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277231,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277231,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277231,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JULKAR Kompleksowe Usługi Budowlane Agnieszka Chromy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521278657

7.3.3) Ulica: Bieńkówka 650

7.3.4) Miejscowość: Bieńkówka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-212

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277231,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.