Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232249/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zniszczonych elementów stopnia na rzece Białej Głuchowskiej w km 19+374 w m. Głuchołazy, gmina Głuchołazy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pawel.mezyk@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r9631,Remont-zniszczonych-elementow-stopnia-na-rzece-Bialej-Gluchowskiej-w-km-19374-w-.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zniszczonych elementów stopnia na rzece Białej Głuchowskiej w km 19+374 w m. Głuchołazy, gmina Głuchołazy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ef77e31-2b5f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.97 Roboty budowlane związane utrzymaniem cieków oraz obiektów hydrotechnicznych na terenie Zarządu Zlewni w Nysie - RZGW Wrocław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.63.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284552,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przywrócenie funkcjonalności zniszczonych elementów stopnia rzeki Biała Głuchołaska w km. km 19 + 374.
Na obiekcie uszkodzeniu uległy następujące elementy: brukowane skarpy niecki wypadowej są częściowo zapadnięte i spękane ławy oporowe podpierające bruki na skarpie uległy zapadnięciu. Na dnie niecki wypadowej zniszczone zostały bruki w skutek czego dno uległo pogłębieniu poniżej poziomu posadowienia ław oporowych. Na obiekcie oprócz częściowego zniszczenia całkowitego bruków znajdują się także bruki w stanie dobrym miejscami posiadające wybite pojedyncze kamienie lub grupy kamieni lub ubytki w spoinowaniu. Ławy oporowe zamykające nieckę wypadową są niewidoczne w miejscach gdzie powinny się znajdować są wyboje dna. Zniszczone całkowicie są bruki i ławy zamykające na koronie skarp chroniące obiekt przed zniszczeniem w przypadku przelania się wody górą lub spływu wód z terenu. Bezpośrednio poniżej obiektu znajduje się w nurcie odkład rumoszu (częściowo porośnięty krzakami) rozdziela on nurt rzeki na dwie części które powodują erozję brzegu lewego i prawego poniżej progu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345002,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345002,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345002,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zmechanizowane Roboty Ziemne Korczyński Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531097847
7.3.4) Miejscowość: Gierszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GIERSZOWICE 1 ANDRZEJ KORCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GIERSZOWICE 1 ANDRZEJ KORCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345002,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Babice
- Usługa wykonania i dostawa oprawionych dyplomów do medali PRO MASOVIA oraz dyplomów uznania
- Dostawa warzyw i owoców na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Świadczenie usługi gwarancyjnej wraz z opieką powdrożeniową Zintegrowanego Systemu Zarządzania ERP (Enterprise Resource Planning)
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania kontraktorami zewnętrznymi (system PAM)
- Modernizacja boiska szkolnego nr 4 przy Szkole Podst. nr 139 - ul. Syreny 5/7 w Warszawie w ramach realizacji zadania - Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola - nr postęp.: 67/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





