Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298280/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawę mleka i   produktów mleczarskich  z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II-  Dostawa past serowych i tłuszczy  na I kwartał 2022 r.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZŁOTA JESIEŃ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Grzonki 1
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 425 2001
1.5.8.) Numer faksu: 32 415 2001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlota-jesien-dps.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlota-jesien-dps.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiatraciborski.pl/dps/zamowienia.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na I kwartał 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf6cadbb-5420-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001721/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na I kwartał 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298280/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.252.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99220,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W asortymencie części I dostaw znajdują się: mleko pasteryzowane spożywcze 2% 6200 litrów, śmietanan30 % 180 kg, śmietana 12 % 80kg, ser żółty salami -15 kg, ser żółty gouda 10 kg, ser parzony domowy 50 kg, twaróg półtłusty 270 kg, masło extra 82 % tł. 490 kg, ser topiony 40 kg, twarożek ziarnisty 200 kg, kefir 100 kg, jogurt naturalny 100 kg, jogurt owocowy 100 kg. Szczegółowy opis poszczególnego asortymentu, jego wartości odżywcze, wielkości opakowań zawiera opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 4 SWZ.Dostawy zamawiający będzie realizował następująco: Dostawa mleka w poniedziałek, środę i piątek z wyjątkiem dni świątecznych do godz. 6:00; dostawy produktów mleczarskich będą dobywać się średnio dwa razy w tygodniu w terminie 2 dni od zgłoszenia przekazanego e-mailem określającego ilość produktów, na adres wskazany przez Dostawcę. Dostawy produktów mleczarskich mogą być dostarczane w godz. od 7:00 do 14:00 w dni robocze. Dostawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby zamawiającego na swój koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 72281,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W asortymencie części II dostaw znajdują się: serek na bazie twarogu 100 kg; serek twarogowy, śmietankowy, kremowy o gładkiej zwartej konsystencji 100 kg; serek twarogowy typu tartare 80 kg; serek śmietankowy w plastrach 80 kg; ser topiony w plastrach 80 kg; serek homogenizowany naturalny 60 kg; serek homogenizowany owocowy 50 kg; mix tłuszczowy 100 kg; margaryna plama 70 kg; smalec 10 kg. Szczegółowy opis poszczególnego asortymentu, jego wartości odżywcze, wielkości opakowań itp. zawiera opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 4 SWZ.Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio dwa razy w miesiącu w dni robocze w godz. 7:00 – 14:00 w terminie 14 dni od zgłoszenia przekazanego e-mailem określającego ilość produktów, na adres wskazany przez Dostawcę. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem.
Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15545000-0 - Pasty serowe do smarowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15412000-9 - Tłuszcze
4.5.5.) Wartość części: 26939,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono oferty na żadną z części przedmiotu zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono oferty na żadną z części przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu raciborskiego w sezonie zimowym 2025/2026
 - Dostawa serwerów z systemem operacyjnym.
 - Zadania remontowe wg części
 - Zakup samochodu ciężarowego z paką samowyładowczą i 3-stronnym wywrotem
 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3500 S na odcinku od rejonu skrzyżowania z ul. Leśną w Brzeźnicy do skrzyżowania w Ligocie Książęcej".
 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwes.na zad.pn: Zintegrowany rozw. szkolnictwa branż.w powiecie rac. w kier.reg.intel.specj.-zakres w ZSE w R-rzu (...)-wyk.dok.proj. oraz robót bud.
 
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych, nabiału, pieczywa, mięs i wędlin, owoców oraz warzyw"
 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 "Pietrasze".
 - WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
 - DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2026r. - ZNAK SPRAWY 26/2025
 
więcej: Tłuszcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





