eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławMODERNIZACJA POZIOMÓW I PODEJŚĆ DO PIONÓW WODOCIĄGOWYCH W PRZESTRZENIACH INSTALACYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
MODERNIZACJA POZIOMÓW I PODEJŚĆ DO PIONÓW WODOCIĄGOWYCH W PRZESTRZENIACH INSTALACYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Poznańska 97

1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 52 354 5587

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub3@szpitalino.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318148

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00309021/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja poziomów i podejść do pionów wodociągowych w przestrzeniach instalacyjnych tj. wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w bloku łóżkowym 1A, która jest podzielona na dwie części i zapisana z Załączniku nr 2 i 2a do SWZ
a) Poziomy
b) Rozprowadzenia/podejścia pod piony tj. odcinki rurociągów biegnące od poziomów do zaworów odcinających poszczególne piony.
c) Wykonawca każdego ostatniego dnia miesiąca, w którym świadczył usługę przedstawi Zamawiającemu fakturę. Zapłata nastąpi w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury na konto bankowe Wykonawcy.
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5
2. Wspólny Słownik Zamówienia CPV:
45453000-7
45332200-5
3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją oraz SWZ obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną.
A. Informacje dodatkowe:
1) Teren budowy stanowić będzie Blok łóżkowy 1A, przestrzeń instalacyjna w piwnicach, strona lewa i prawa.
2) Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym.
3) Prace generujące hałas należy wykonywać po godz. 13-tej.
4) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.
5) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
6) Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień ………….2021r. godz. 11:00
7) Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 254 lub (52) 35 45 277.
8) Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, miejsce – Dział Techniczny
9) W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu.
10) Zakres czynności obejmuje:
a) czynności nadzorujące prace będące przedmiotem zamówienia
b) roboty demontażowe
c) roboty montażowe
B. Ogólne wymagania dotyczące robót
1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z zawartą umowa oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego.
2) Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy Robót miejsce wykonania przedmiotu umowy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy.
3) W trakcie wykonywania robót Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób niepowołanych.
4) Po zakończonych pracach Wykonawca robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu placu budowy.
5) Przy wykonywaniu robót remontowych, renowacyjnych i instalacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegani obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
6) Wykonawca robót zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie przeciwpożarowej, a w razie wywołania przez niego pożaru odpowiedzialny będzie za związane z nim straty.
7) Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia wynikłe podczas wykonywania robót i zobowiązany jest do ich bezzwłocznej naprawy.
8) Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę przed kradzieżą i zniszczeniem materiałów, urządzeń, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty
budowlane na okres minimum 3 lat (tj. 36 miesięcy) oraz na materiał i urządzenia
zgodnie z gwarancją producenta.
5. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę,
na okres nie krótszy niż okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące
czynności związane Z wykonywaniem przedmiotu umowy. Ponadto Wykonawca
oświadcza, że obowiązek, o którym mowa powyżej, stanowić będzie treść umowy z
podwykonawcą.
6. Zakres czynności obejmuje:
a) czynności nadzorujące prace będące przedmiotem zamówienia
b) roboty demontażowe
c) roboty montażowe
7. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający będzie uprawniony do
wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy oraz podwykonawcy odnośnie
spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 6
8. Przy wykonywaniu robót objętych przedmiotem umowy w zakresie bezpieczeństwa i
higieny pracy Zamawiający powoła koordynatorów do spraw BHP którzy są
uprawniony do nadzoru i kontroli w zakresie przestrzegania bezpiecznych i
higienicznych warunków pracy przez pracowników wykonawcy.
9. Wyznaczenie koordynatora do spraw BHP nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku
zapewnienia pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i
przestrzegania ogólnych zasad BHP Zamawiającego.
10. Wykonawca przed realizacją przedmiotu zamówienia musi zapoznać się z Ogólnymi
Zasadami BHP przy realizacji prac budowlano – montażowych na terenie Szpitala
Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu zgodnie z Załącznikiem
Nr 8 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja poziomów i podejść do pionów wodociągowych w przestrzeniach instalacyjnych tj. wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w bloku łóżkowym 1A, która jest podzielona na dwie części i zapisana z Załączniku nr 2 i 2a do SWZ
a) Poziomy
b) Rozprowadzenia/podejścia pod piony tj. odcinki rurociągów biegnące od poziomów do zaworów odcinających poszczególne piony.
c) Wykonawca każdego ostatniego dnia miesiąca, w którym świadczył usługę przedstawi Zamawiającemu fakturę. Zapłata nastąpi w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury na konto bankowe Wykonawcy.
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5
2. Wspólny Słownik Zamówienia CPV:
45453000-7
45332200-5
3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją oraz SWZ obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną.
A. Informacje dodatkowe:
1) Teren budowy stanowić będzie Blok łóżkowy 1A, przestrzeń instalacyjna w piwnicach, strona lewa i prawa.
2) Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym.
3) Prace generujące hałas należy wykonywać po godz. 13-tej.
4) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.
5) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
6) Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 16.12.2021r. godz. 11:00
7) Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 254 lub (52) 35 45 277.
8) Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, miejsce – Dział Techniczny
9) W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu.
10) Zakres czynności obejmuje:
a) czynności nadzorujące prace będące przedmiotem zamówienia
b) roboty demontażowe
c) roboty montażowe
B. Ogólne wymagania dotyczące robót
1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z zawartą umowa oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego.
2) Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy Robót miejsce wykonania przedmiotu umowy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy.
3) W trakcie wykonywania robót Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób niepowołanych.
4) Po zakończonych pracach Wykonawca robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu placu budowy.
5) Przy wykonywaniu robót remontowych, renowacyjnych i instalacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegani obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
6) Wykonawca robót zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie przeciwpożarowej, a w razie wywołania przez niego pożaru odpowiedzialny będzie za związane z nim straty.
7) Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia wynikłe podczas wykonywania robót i zobowiązany jest do ich bezzwłocznej naprawy.
8) Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę przed kradzieżą i zniszczeniem materiałów, urządzeń, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty
budowlane na okres minimum 3 lat (tj. 36 miesięcy) oraz na materiał i urządzenia
zgodnie z gwarancją producenta.
5. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę,
na okres nie krótszy niż okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące
czynności związane Z wykonywaniem przedmiotu umowy. Ponadto Wykonawca
oświadcza, że obowiązek, o którym mowa powyżej, stanowić będzie treść umowy z
podwykonawcą.
6. Zakres czynności obejmuje:
a) czynności nadzorujące prace będące przedmiotem zamówienia
b) roboty demontażowe
c) roboty montażowe
7. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający będzie uprawniony do
wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy oraz podwykonawcy odnośnie
spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 6
8. Przy wykonywaniu robót objętych przedmiotem umowy w zakresie bezpieczeństwa i
higieny pracy Zamawiający powoła koordynatorów do spraw BHP którzy są
uprawniony do nadzoru i kontroli w zakresie przestrzegania bezpiecznych i
higienicznych warunków pracy przez pracowników wykonawcy.
9. Wyznaczenie koordynatora do spraw BHP nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku
zapewnienia pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i
przestrzegania ogólnych zasad BHP Zamawiającego.
10. Wykonawca przed realizacją przedmiotu zamówienia musi zapoznać się z Ogólnymi
Zasadami BHP przy realizacji prac budowlano – montażowych na terenie Szpitala
Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu zgodnie z Załącznikiem
Nr 8 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2022-02-15

Po zmianie:
2022-03-31

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
2.600,00 (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100)
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 25.01.2022 r.
2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO BP S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15 , numer rachunku 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496 w tytule przelewu wpisać tylko identyfikator przetargu „M-68/2021”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
4) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

Po zmianie:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
2.600,00 (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100)
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 27.01.2022 r.
2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO BP S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15 , numer rachunku 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496 w tytule przelewu wpisać tylko identyfikator przetargu „M-68/2021”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
4) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-12-27 10:00

Po zmianie:
2021-12-29 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-12-27 10:05

Po zmianie:
2021-12-29 10:05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.