Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00282010/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00309213/01 - Wynik z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie warsztatów i wykładów dla uczestników Festiwalu Lato Seniora oraz podopiecznych DWS i OWiRON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146349028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konwiktorska 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodmiescie.um.warszawa.pl/waw/cpssrodmiescie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cps-srodmiescie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie warsztatów i wykładów dla uczestników Festiwalu Lato Seniora oraz podopiecznych DWS i OWiRON2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76244ae0-842d-4ae2-bea9-5ea1bd6a61ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014331/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Organizacja warsztatów rękodzielniczych dla podopiecznych DWS i uczestników OWiRON
1.3.23 Organizacja i przeprowadzenie warsztatów rękodzielniczych dla uczestników Festiwalu Lato Seniora
1.3.24 Organizacja i przeprowadzenie wykładów dla uczestników Festiwalu Lato Seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przygotowanie i przeprowadzenie 1 (jednego) warsztatu z malowania obrazów strukturalnych dla podopiecznychDWS i OWIRON Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. Andrzeja Tymowskiego
- w okresie lipiec – listopad 2025 w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w dni robocze w godzinach 10:30 – 12:45 (w
tym 15 minutowa przerwa), w wymiarze 2 godzin zegarowych dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przygotowanie i przeprowadzenie 1 (jednego) warsztatu z tworzenia kompozycji funeralnych dla podopiecznych DWS i OWIRON Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. Andrzeja Tymowskiego- w okresie lipiec - listopad 2025r., w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w dni robocze w godzinach 10:30 - 12:45 (w tym 15 minutowa przerwa), w wymiarze 2 godzin zegarowych dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 2300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Organizacja i przeprowadzenie 1 (jednego) warsztatu rękodzielniczego z tworzenia kompozycji florystycznych w dyni, dla uczestników Festiwalu Lato Seniora realizowanego przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego w okresie lipiec - wrzesień 2025r., w terminach uzgodnionych w harmonogramie z Zamawiającym, w dni robocze w godzinach 10:30 – 12:45 (w tym 15 minutowa przerwa), w wymiarze 2 godzin zegarowych dla maksymalnie 15 (piętnasto)osobowej grupy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 1900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Organizacja i przeprowadzenie 1 (jednego) warsztatu rękodzielniczego z tworzenia obrazów z mchu, dla uczestników Festiwalu Lato Seniora realizowanego przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego - w okresie lipiec - wrzesień 2025r., w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w dni robocze w godzinach 10:30 – 12:45 (w tym 15 minutowa przerwa), w wymiarze 2 godzin zegarowych dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 1900,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Organizacja i przeprowadzenie 1 (jednego) warsztatu rękodzielniczego z tworzenia lasu w słoiku, dla uczestników Festiwalu Lato Seniora realizowanego przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego - w okresie lipiec - wrzesień 2025r., w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w dni robocze w godzinach10:30 – 12:45 (w tym 15 minutowa przerwa), w wymiarze 2 godzin zegarowych dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 2250,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Organizacja i przeprowadzenie 1 (jednego) warsztatu rękodzielniczego z tworzenia letnich wianków jako ozdoby na drzwi, dla uczestników Festiwalu Lato Seniora realizowanego przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego - w okresie lipiec - wrzesień 2025r., w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w dni robocze w godzinach 10:30 – 12:45 (w tym 15 minutowa przerwa), w wymiarze 2 godzin zegarowych dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: Organizacja i przeprowadzenie 1 (jednego) warsztatu rękodzielniczego z tworzenia naturalnych mydełek sodowych, dla uczestników Festiwalu Lato Seniora realizowanego przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego - w okresie lipiec - wrzesień 2025r., w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w dni robocze w godzinach 10:30 – 12:45 (w tym 15 minutowa przerwa), w wymiarze 2 godzin zegarowych dla maksymalnie 15 (piętnasto) osobowej grupy4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8: Organizacja i przeprowadzenie wykładów historycznych dla uczestników Festiwalu Lato Seniorarealizowanego przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
1. Do obowiązków Wykonawcy, należeć będzie:
1) opracowanie i przeprowadzenie 4 ( czterech ) wykładów historycznych dotyczących opowieści o, m. in.:
a) Kiedy powstał pierwszy gród w Polsce,
b) Powstanie i tworzenie się Państwa Polskiego,
c) Jaką rolę mogli odegrać wikingowie w tworzeniu Polski,
d) Jak nazywała się Polska przed 966 r.,
e) Dlaczego Polska zniknęła w ciągu 123 lat,
f) Kiedy Polska stała się Polską, itp.;
2) zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów (np. zdjęcia, mapy, filmy itp.), podczas poszczególnych spotkań;
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, realizowany będzie :
1) grupowo dla uczestników - seniorów projektu pn. Festiwal Lato Seniora,
2) każdy wykład realizowany będzie w wymiarze 60 minut +-10 minut w zależności od potrzeb na ewentualne rozmowy z uczestnikami/widzami, łącznie 240 minut (1 godzina = 60 minut x 4 wykłady historyczne),
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 1400,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9: Organizacja i przeprowadzenie wykładów podróżniczych dla uczestników Festiwalu Lato Seniora realizowanego przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego1. Do obowiązków Wykonawcy, należeć będzie:
1) opracowanie i przeprowadzenie 8 (ośmiu) wykładów podróżniczych dotyczących opowieści o różnych rejonach świata tj. Namaste India – różnorodność kultur, krajobrazów i religii; Ganges – z biegiem świętej rzeki; Powroty w Himalaje – Zanskar; Bajkał – perła Syberii; Kamczatka i Wyspy Kurylskie, Safari w Kenii i Tanzanii; Zanzibar – wyspa na styku kultur; Turcja
zachodnia – na styku Europy i Azji Turcja wschodnia – między Eufratem, a
Araratem; Iran – błękitny odcień Orientu;
2) zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów (np. zdjęcia, mapy, filmy itp.), podczas poszczególnych spotkań;
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, realizowany będzie :
1) grupowo dla uczestników - seniorów projektu pn. Festiwal Lato Seniora,
2) każdy wykład realizowany będzie w wymiarze 60 minut +-10 minut w zależności od potrzeb na ewentualne rozmowy z uczestnikami/widzami, łącznie 480 minut (1 godzina = 60 minut
x 8 wykładów podróżniczych),
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 4600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cudeńka Pini Paulina Komar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 538-18-63-165
7.3.3) Ulica: Stoczek 127
7.3.4) Miejscowość: Czemierniki
7.3.5) Kod pocztowy: 21-306
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cudeńka Pini Paulina Komar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 538-18-63-165
7.3.3) Ulica: Stoczek 127
7.3.4) Miejscowość: Czemierniki
7.3.5) Kod pocztowy: 21-306
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cudeńka Pini Paulina Komar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 538-18-63-165
7.3.3) Ulica: Stoczek 127
7.3.4) Miejscowość: Czemierniki
7.3.5) Kod pocztowy: 21-306
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cudeńka Pini Paulina Komar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 538-18-63-165
7.3.3) Ulica: Stoczek 127
7.3.4) Miejscowość: Czemierniki
7.3.5) Kod pocztowy: 21-306
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cudeńka Pini Paulina Komar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 538-18-63-165
7.3.3) Ulica: Stoczek 127
7.3.4) Miejscowość: Czemierniki
7.3.5) Kod pocztowy: 21-306
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont balkonów i tarasu z posadzką z płytek ceramicznych na wspornikach RENOPAD PRO
- Dostawa rejestratorów holterowskich i EKG na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o
- Dostawa artroskopu wraz z oprzyrządowaniem do Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK" Sp, z o.o"
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarki.
- Dostawa subskrypcji na Internetowy System Udostępniania Informacji Drogowych wraz z usługą przygotowania danych.
- Udzielanie świadczeń w zakresie fizjoterapii.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie, przeprowadzenie i obsługa konferencji dot.profilaktyki uzależnień:niebezpieczne wzorce internetowe wśród młodzieży szkolnej,przejawy patologicznych zachowań w mediach społecznościowych
- Zajęcia z zakresu wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w procesie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół ponadpodstawowych ogólnokształcących na terenie woj. opolskiego
- "Zajęcia dla dzieci w Gminie Pasłęk" (II)
- Przeprowadzenie w 2025 r. działań edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców z terenu miasta i gminy Piaseczno w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z podziałem na 2 części" w ramach projektu pn.: ZAOPIEKOWANI - kompleksowe wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów z terenu powiatu bialskiego
- Przeprowadzenie kursu ,,Operator wózków widłowych z uprawnieniami UDT" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS nr 7 w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.