eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › "BUDOWA ODCINKA DROGI LEŚNEJ NR 29 WG DSD (NR II-I) WRAZ ZE SKŁADNICAMI DREWNA W LEŚNICTWIE MAJÓWKA NADLEŚNICTWA STARACHOWICE NA DŁUGOŚCI OD KM 0+000 DO KM 1+930" - Postępowanie 2.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA ODCINKA DROGI LEŚNEJ NR 29 WG DSD (NR II-I) WRAZ ZE SKŁADNICAMI DREWNA W LEŚNICTWIE MAJÓWKA NADLEŚNICTWA STARACHOWICE NA DŁUGOŚCI OD KM 0+000 DO KM 1+930” - Postępowanie 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020101

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rotmistrza Witolda Pileckiego 14 d

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starachowice@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.radom.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA ODCINKA DROGI LEŚNEJ NR 29 WG DSD (NR II-I) WRAZ ZE SKŁADNICAMI DREWNA W LEŚNICTWIE MAJÓWKA NADLEŚNICTWA STARACHOWICE NA DŁUGOŚCI OD KM 0+000 DO KM 1+930” - Postępowanie 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aede1713-e8ce-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00258740/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „BUDOWA ODCINKA DROGI LEŚNEJ NR 29 WG DSD (NR II-I) WRAZ ZE SKŁADNICAMI DREWNA W LEŚNICTWIE MAJÓWKA NADLEŚNICTWA STARACHOWICE NA DŁUGOŚCI OD KM 0+000 DO KM 1+930”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233290/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego i kompleksowego zakresu zadania pn. „Budowa odcinka drogi leśnej nr 29 wg DSD (nr II-I) wraz ze składnicami drewna w leśnictwie Majówka Nadleśnictwa Starachowice na długości od km 0+000 do km 1+930”
a) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka drogi leśnej nr 29 wg DSD (nr II-I) wraz ze składnicami drewna w leśnictwie Majówka, Nadleśnictwo Starachowice na odcinku od km 0+000 do km 1+930 o długości 1930 m, w tym również robót przygotowawczych, zabezpieczających, likwidujących, zakończeniowych i porządkowych, w tym odwóz poza tereny LP Nadleśnictwa Starachowice nadmiaru ziemi odspojonej w trakcie realizacji inwestycji oraz odwóz poza teren Nadleśnictwa Starachowice karp pozyskanych w następstwie karczowania pni drzew w trakcie realizacji inwestycji, przy czym Zamawiający zrzeka się na rzecz Wykonawcy praw do karp i do ziemi wykopanej i odspojonej w trakcie wykonania w/w prac;

b) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę obejmującej: wytyczenie drogi i jej elementów, w tym składnic drewna w terenie (w szczególności głównych osi obiektów budowlanych nadziemnych i podziemnych, charakterystycznych punktów realizowanej drogi, stałych punktów wysokościowych – reperów), przygotowanie materiałów niezbędnych do realizacji i odbioru robót (w tym zanikowych i ulegających zakryciu) zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego, rozliczenie powierzchni, na której została zrealizowana droga wg poszczególnych działek ewidencyjnych i wydzieleń leśnych w zakresie koniecznym do wprowadzenia zmian wg kategorii użytków wraz z określeniem sumarycznej powierzchni wykonanej inwestycji,
c) przygotowanie wszelkiej dokumentacji przedkładanej do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego do zawiadomienia związanego z zakończeniem inwestycji zgodnie z przepisami i zapisami decyzji pozwolenia na budowę,
d) dopełnienie wszelkich obowiązków, wynikających z korzystania z dróg publicznych, wymaganych przepisami i uzgodnieniami z zarządcą drogi i zarządzającym ruchem na drogach publicznych,
e) dopełnienie wszelkich obowiązków oraz uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń, wynikających z prowadzenia robót budowlanych w sąsiedztwie działek ewid. stanowiących drogi publiczne (połączenie drogi publicznej z drogą będącą przedmiotem budowy niniejszej umowy), wymaganych przepisami i uzgodnieniami z zarządcą drogi i zarządzającym ruchem na drodze gminnej oraz innymi instytucjami opiniującymi zgodnie z przepisami, w szczególności w przypadku połączenia z drogą gminną sporządzenie i uzgodnienie z zarządcą drogi projektu czasowej organizacji ruchu, jeśli jest wymagane zgodnie z przepisami wraz z powiadomieniem właściwych organów o wprowadzeniu zmiany organizacji ruchu, jeśli nastąpi
f) inne prace konieczne do realizacji Przedmiotu umowy w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną, nie uwzględnionymi wprost w SWZ, w tym dokumentacji projektowej.
g) sporządzenie dokumentów wyszczególnionych w § 2 ust. 2 lit. z), aa), ab), ac) wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ;
h) realizowanie w okresie udzielonej gwarancji jakości napraw i robót objętych gwarancją wyszczególnionych w Karcie gwarancyjnej/umowie, w sposób w nich wskazany;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3378667,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3466178,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3378667,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MALIBUD Zbigniew Malicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641008872

7.3.3) Ulica: ul. Nowowiejska 67a

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3378667,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.