Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243460/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00256434/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenu pomiędzy ul. Kościelną, ul. Jarosława Dąbrowskiego i ul. Szkolną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 05 99
1.5.8.) Numer faksu: + 48 74 856 05 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja terenu pomiędzy ul. Kościelną, ul. Jarosława Dąbrowskiego i ul. Szkolną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7852dae6-3559-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001167/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Rewitalizacja terenu pomiędzy ul. Kościelną, ul. Jarosława Dąbrowskiego i ul. Szkolną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243460/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.30.2021.MKs
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 999831,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu na obszarze projektowanej inwestycji pn. „Rewitalizacja terenu pomiędzy ul. Kościelną, ul. Jarosława Dąbrowskiego i ul. Szkolną” w Strzegomiu przewidzianą do realizacja na dz. 1337, 1341, 1343, 1336 obręb 003 Śródmieście, jednostka ewidencyjna 021906_4 Strzegom.
2. Zakres robót obejmuje następujące prace:
- remont istniejącego odwodnienia jezdni poprzez remont dwóch istniejących wpustów deszczowych oraz budowę jednego wpustu kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Kościelnej wraz z podłączeniem przykanalikiem do istniejącej kanalizacji deszczowej,
- budowę oświetlenia ulicznego,
- remont jezdni (kategoria ruchu – KR1) poprzez wykonanie na nowo wszystkich warstw konstrukcyjnych wraz z obramowaniem, wykonanie chodników, dojść do śmietników, miejsc postojowych z kostki, płyt oraz krawężników i obrzeży granitowych,
- rozbiórkę trzech istniejących budynków (komórek) oraz fragmentu muru zabytkowego (rozbiórki należy dokonać do miejsca zakończenia komórki do rozbiórki),
- wykonanie nasadzeń krzewów ozdobnych i bylin,
- wykonanie trawników,
- uporządkowanie terenu i utylizację odpadów,
- wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
- obsługę geodezyjną,
- uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego w formie decyzji administracyjnej zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, zgodnie z pismem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu z dnia 06.04.2021r.
- wykonanie i przedstawienie do akceptacji projekt zabezpieczenia robót i organizacji ruchu drogowego na czas budowy.
3. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną wykonaną przez firmę: Biuro Projektów I Usług Techniczno – Budowlanych, 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Jesionowa 6/1.
4. Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:
wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji technicznej oraz SWZ,
zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, dozorowanie budowy, ubezpieczenie terenu budowy, wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wyburzeniowych, porządkowych, pomocniczych dla robót podstawowych, robót zabezpieczających,
koszty wywozu, składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów, gruzu, ziemi,
koszty zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń,
koszty wynikające z konieczności zapobieżenia awarii,
wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, które są wymagane przez przepisy prawa bądź uprawnione instytucje, w szczególności, pomiarów wynikających z dokumentacji technicznej,
organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy,
opracowanie Planu BIOZ przed dniem przekazania terenu budowy, jeżeli będą tego wymagać przepisy prawa, bądź wskazanie na piśmie uwarunkowań zwalniających Wykonawcę z obowiązku opracowania Planu,
utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,
roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP,
uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,
doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie i utylizacja odpadów budowlanych oraz nadmiaru ziemi zgodnie z przepisami prawa,
uporządkowanie oraz niezbędne naprawy dróg dojazdowych do przedmiotowej inwestycji po zakończonych robotach budowlanych,
wszelkie dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót budowlanych niezbędne do prawidłowego i terminowego ich wykonania, jak np. opłaty za zajęcie pasa drogowego, koszty zużycia mediów, opłaty związane z nadzorem i odbiorem technicznym dysponentów sieci i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania całości zamówienia,
uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, odbiorów z dysponentami wszystkich sieci oraz dokonywanie wszelkich zgłoszeń i zawiadomień wynikających ze wszystkich decyzji
i warunków technicznych, które stanowią podstawę do prowadzenia robót,
obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjne inwentaryzacji powykonawczej w jednym egzemplarzu z potwierdzeniem złożenia w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy,
Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów w terenie. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt,
Wykonawca wykona i przedstawi do akceptacji projekt zabezpieczenia robót i organizacji ruchu drogowego na czas budowy,
Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanej nieruchomości również w trakcie realizacji inwestycji.
Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w rozdziale 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ oraz w postanowieniach umowy, które stanową podstawę do sporządzenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 979500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1606813,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 979500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sudeckie Drogi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842765960
7.3.3) Ulica: Bystrzycka 17b
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 979500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kozice Dolne Kolonia
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź - uzbrojenie terenu
- "Ogród miejskie zacisze" realizowany w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie skweru przy ul. Kościuszki w Łasku do celów rekreacyjnych wraz z poprawą estetyki przestrzeni publicznej"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.