Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00196664/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
- 2025/BZP 00204240/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
- 2025/BZP 00210045/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-29
- 2025/BZP 00314224/01 - Wynik z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Balice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10969431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-facf2775-05cb-4e8f-b10e-25ac04a9fec2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00103582/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/ZLT/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - USZCZELNIACZE CZĘŚĆ I - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze
4.5.5.) Wartość części: 162487,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 - USZCZELNIACZE CZĘŚĆ II - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze
4.5.5.) Wartość części: 1545,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 3 - FARBA POLIURETANOWA Z UTWARDZACZEM 8B6A/50C3A LAMINAR X-500 - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.5.5.) Wartość części: 11385,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 4 - KLEJ ELASTOMEROWY EC1300L z toluenem MMM-A-121 - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 24910000-6 - Kleje
4.5.5.) Wartość części: 3182,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 5 - LAKIERY SPECJALISTYCZNE - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.5.5.) Wartość części: 11076,05 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 6 - POWŁOKA OCHRONNA DO SILNIKA PW-127G - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2974,77 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 7 - PODKŁAD - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 19522100-2 - Żywice epoksydowe
4.5.5.) Wartość części: 20215,65 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - PREPARATY DO INSTALCJI PRZECIWOBLODZENIOWEJ - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 15258,39 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 9 - PŁYN DO MYCIA WEWNĘTRZNEGO SILNIKÓW LOTNICZYCH BONDERITE C-MC 5884 AERO - C-295M / M28B/PT GC4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 3710,03 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 10 - PŁYN DO DETEKCJI SHERLOCK MIL-PRF-25567E TYPE I - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 971,39 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 11 - PREPARAT DO ŚRUB E-Z GRiP AIRCRAFT GRADE - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 600,26 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 12 - SMAR LUBRI-BOND 220 - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 09210000-4 - Preparaty smarowe
4.5.5.) Wartość części: 2606,23 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 13- PREPARAT DO ZŁĄCZ STABILANT 22 005-010-015 - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1926,07 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 14 - SMAR SHELL GADUS S2 V220 2 - SYMULATOR LOTU C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 09210000-4 - Preparaty smarowe
4.5.5.) Wartość części: 164,59 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 15 - SMAR GRAFITOWO MOLIBDENOWY - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 09210000-4 - Preparaty smarowe
4.5.5.) Wartość części: 1591,62 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 16 - PREPARAT DO KONSERWACJI ARDROX AV25 - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 979,05 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 17 - PREPARAT DO APLIKACJI KONWERSYJNEJ POWŁOKI CHROMIANOWANEJ BONDERITE M-CR 1132 AERO PEN - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1044,87 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 18 - PREPARATY CHEMICZNE - C-295M / M28B/PT GC4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 9288,49 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 19 - PŁYNY DO MYCIA PŁATOWCA - C-295M / M28B/PT GC4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 3320,49 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 20 - TAŚMY SPECJALISTYCZNE - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 44424200-0 - Taśma przylepna
4.5.5.) Wartość części: 19878,33 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 21 - KLEJ LOCTITE 243 - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 24910000-6 - Kleje
4.5.5.) Wartość części: 3051,67 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 22 - ZESTAWY NAPRAWCZE ELEMENTÓW PRZECIWOBLODZENIOWYCH 51SP198-3 i 51SP198-4 - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 44111520-2 - Tworzywa izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 13114,85 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 23 - WŁÓKNINY ŚCIERNE - C-295M / M28B/PT GC4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 353,84 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 24 - ZESTAW KOMPONENTÓW DO SILNIKA TURBOŚMIGŁOWEGO P&W PW-127G - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.5.5.) Wartość części: 11148,97 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 25 OLEJ SYNTETYCZNY MOBIL SHC630 - SYMULATOR LOTU C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 09210000-4 - Preparaty smarowe
4.5.5.) Wartość części: 1919,50 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 26 – CZYŚCIWO BAWEŁNIANE BIAŁE4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 24778,78 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 27 – PODKŁAD EPOKSYDOWY DOW CORNING PR-1200 – C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 291,20 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 28 KLEJ TEROSON SB 2444 ( TEKORAL 2444) - C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 24910000-6 - Kleje
4.5.5.) Wartość części: 108,82 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 29 - FILTR KASETOWY MAXI-Air 08 typu MA08-221I24I - SYMULATOR LOTU C-295M4.5.3.) Główny kod CPV: 44111520-2 - Tworzywa izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4317,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4317,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4317,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4317,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2804,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3112,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2804,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2804,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1426,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1729,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1426,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1426,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4261,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7306,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4261,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4261,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21040,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27158,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24378,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24378,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 873,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 873,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3075,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
w dniu 13.06.2025 r., odstąpił od podpisania umowy.
Zamawiający na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2024r.,
poz. 1320) powrócił do czynności badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu, w celu ponownego
wybrania najkorzystniejszej oferty.
Jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę Wykonawcy: Maxmed ZUH Marcin Murzyn.
INNE PRZETARGI BALICE
- Dostawa preparatów leczniczych, środków ochronnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów stomatologicznych oraz narkotestów
- Remont części ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ul. kpt. M. Medweckiego 10, 32-083 Balice
więcej: przetargi BALICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń i sprzętu gospodarczego dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa sprzętu IT dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim
- Dostawa produktów chemicznych wysokowartościowych i różnych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa materiałów budowlanych i farb
- Dostawa artykułów do sprzątania, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów do myjek
więcej: Preparaty smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.