eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzbicaTworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzbica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włodawska

1.5.2.) Miejscowość: Wierzbica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-150

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5693266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugwierzbica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-129a540c-a538-4fe9-9262-fae5f1c72b0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-129a540c-a538-4fe9-9262-fae5f1c72b0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056504/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250629

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: przebudowa, nadbudowa i adaptacja budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na mieszkanie wspomagane z budową doziemnego odcinka instalacji wodnej, kanalizacyjnej, energetycznej oraz instalacją fotowoltaiczną. Istniejący budynek gospodarczy jest obiektem parterowym o prostej formie architektonicznej.
Projekt zakłada przebudowę i nadbudowę budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na mieszkanie wspomagane wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 367/3 obręb ewidencyjny Wierzbica- Osiedle, jednostka ewidencyjna Wierzbica- Osiedle przy ul. Włodawskiej 5. Inwestycja będzie obejmowała w szczególności:
- rozbiórkę pokrycia dachowego,
- roboty rozbiórkowe, w tym rozbiórka muru (ścian),
- wykonanie podłogi wraz z izolacjami,
- wykonanie kanalizacji z rur kanalizacyjnych,
- wykonanie instalacji wodociągowej,
- izolacja termiczna ścian,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie ścian budynku,
- wykonanie wieńców monolitycznych na ścianach,
- wykonanie stropu,
- wykonanie pokrycia dachowego na wiązarach deskowych,
- orynnowanie obiektu,
- izolacje stropodachów,
- izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa budynku,
- okna z tworzywa sztucznego,
- wykonanie tynków wewnętrznych,
- wykonanie posadzek jednobarwnych z płytek wraz z licowaniem ścian płytkami,
- wykonanie cokolików z płytek klinkierowych,
- montaż drzwi zewnętrznych,
- montaż drzwi wewnętrznych,
- malowanie tynków wewnętrznych,
- zakup i montaż pompy ciepła,
- montaż paneli fotowoltaicznych o mocy minimum 4,5 kW,
- opaska budynku, wykonana z kostki brukowej,
- wykonanie instalacji elektrycznej w budynku – komplet wraz z gniazdkami, włącznikami i zabezpieczeniami oraz montaż szafki licznikowej,
- wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i grzewczej w budynku wraz z przyłączami,
- zakup wyposażenia pomieszczeń mieszkalnych w tym w szczególności: łóżko, szafa ubraniowa, szafka nocna, fotel oraz inne niezbędne wyposażenie.
- zakup wyposażenia do ogólnodostępnej kuchni w tym w szczególności: meble kuchenne, chłodziarka, kuchenka, zlewozmywak, pralka automatyczna, telewizor, naczynia, sztućce, garnki, przybory kuchenne, drobne AGD oraz inne niezbędne wyposażenie.
- zakup niezbędnego wyposażenie mieszkania wspomaganego w tym w szczególności rolety, deska do prasowania, szafka na buty, wieszak na ubrania oraz inne niezbędne wyposażenie mieszkania.
- zakup wyposażenia łazienki w tym w szczególności: lustro, wieszak na ręczniki, kinkiet, stojak na papier toaletowy, półki, pojemniki na akcesoria i inne niezbędne wyposażenie.
Przedmiot zamówienia obejmuje konieczność uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215213-3 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545743,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687078,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545743,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASECO CONSTRUCTION POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632445880

7.3.3) Ulica: Chemiczna

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545743,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.