Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246352/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
- 2021/BZP 00251541/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup dostępu do narzędzia online z bazą danych w zakresie planów taryfowych usług komunikacji elektronicznej na okres dwunastu miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komunikacji Elektronicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017510794
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Giełdowa 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@uke.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b0d80d6-363d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Łączność
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dostępu do narzędzia online z bazą danych w zakresie planów taryfowych usług komunikacji elektronicznej na okres dwunastu miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b0d80d6-363d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246352/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.WZP.26.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup dostępu do narzędzia online z bazą danych w zakresie planów taryfowych usług komunikacji elektronicznej na okres dwunastu miesięcy.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia poprzez utworzenie dla Zamawiającego kont dostępu użytkowników, minimalnie 5, na platformie internetowej (narzędzie online) umożliwiającej dostęp do danych będących przedmiotem zamówienia.
Narzędzie online powinno zawierać bazę danych obejmującą plany taryfowe w zakresie rynków usług:
1. telefonii stacjonarnej i mobilnej,
2. internetu stacjonarnego i mobilnego,
3. wiązanych.
Informacje zawarte w bazie danych powinny obejmować rynek konsumenta. Informacje powinny być przedstawione dla zakresu geograficznego obejmującego co najmniej Polskę, Niemcy, Francję, Hiszpanię, Włochy i Holandię.
Informacje powinny zostać przedstawione z podziałem na:
1. rodzaj odbiorcy,
2. technologię świadczenia usług,
3. rodzaj świadczonych usług,
4. rodzaj oferty (post-paid/pre-paid itp.),
5. całkowity koszt usługi.
Dane w zakresie planów taryfowych powinny obejmować kluczowe wskaźniki obejmujące m.in.:
1. poszczególne koszty ponoszone przez użytkownika/abonenta decydującego się na wybraną ofertę,
2. rodzaj promocji, czas jej trwania oraz warunki,
3. technologię, za pomocą której świadczone są usługi,
4. rodzaj połączenia,
5. dane dotyczące przepustowości szerokopasmowego połączenia internetowego w podziale na minimalną, średnią i maksymalną przepustowość,
6. określone limity w ramach oferty, tj. pakietu transmisji danych internetowych, liczby dostępnych minut, wiadomości tekstowych czy multimedialnych,
7. dodatkowe usługi dostępne w ramach umowy abonenckiej, np.: dostęp do usług streamingowych treści audio/video, a także do usług, które nie zmniejszają dostępnego pakietu transmisji danych internetowych, określonych przez usługodawcę (np. komunikatorów internetowych, serwisów społecznościowych, komercyjnych platform internetowych etc.)
8. wszelkie dodatkowe koszty korzystania z usługi (np. koszt połączeń do sieci stacjonarnej, koszt przekroczenia pakietu transmisji danych).
Informacje powinny uwzględniać dane i plany taryfowe zebrane od największych operatorów dla każdej z usług (powyżej 90% udziału w rynku dla analizowanej usługi, pod względem liczby abonentów). Jeśli w danym kraju będzie występowało wyjątkowe rozdrobnienie operatorów, wówczas należy uwzględnić 10 największych operatorów świadczących daną usługę.
Dane powinny uwzględniać dane historyczne za okres co najmniej jednego roku od czasu podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Opis funkcjonalności narzędzia:
1. interfejs graficzny umożliwiający łatwość wyszukiwania (filtrowanie, wyszukiwanie, sortowanie, etc.),
2. możliwość wyszukiwania ze względu na podział geograficzny, z uwzględnieniem państw,
3. możliwość zaawansowanego wyszukiwania informacji poprzez łączenie wielu zapytań w jedno zapytanie za pomocą filtrowania wyników;
4. możliwość zapisywania oraz odświeżania wyszukań;
5. jednoczesna obsługa przez kilku użytkowników;
6. obsługiwanie przez ogólnodostępną przeglądarkę internetową, w szczególności: Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub równorzędne;
7. posiadanie repozytorium dokumentów oraz baz danych;
8. możliwość eksportu danych w formacie XLS lub CSV oraz zapisywania wyeksportowanych plików na dyskach zewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72319000-4 - Usługi dostarczania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T3i Group LLC dba Tarifica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 80-0224206 (US EIN)
7.3.3) Ulica: 3500 South Dupont Highway
7.3.4) Miejscowość: Dover, Delaware State
7.3.7.) Kraj: Stany Zjedn. Ameryki
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Wykonanie prac adaptacyjno-remontowych oraz remontu oświetlenia podsufitowego w budynku przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie"
- Świadczenie usług hotelowych podczas ćwiczenia Joint Resolve - 26
- USŁUGA REALIZACJI APLIKACJI KOMPATYBILNEJ Z OBECNYM SYSTEM WIRTUALNEGO DZIEKANATU
- Wykonanie badania pod tytułem "Badanie jakości obsługi klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2026/2027"
- Dostawa serwera z kartami GPU dla Instytutu Informatyki
- Naprawy awaryjne - serwisowe lodołamaczy na 2026 r. ZZ Tczew
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





