eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaświły › Modernizacja oświetlenia w Gminie Jaświły



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia w Gminie Jaświły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaświły, 7

1.5.2.) Miejscowość: Jaświły

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857168001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia w Gminie Jaświły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0331d9e0-e510-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068282/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja oświetlenia w Gminie Jaświły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rl.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa opraw oświetleniowych ze źródłem światła w technologii LED wraz z ich montażem w miejscach istniejącej instalacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jaświły. Aktualnie większą część lamp stanowią lampy sodowe o mocy 70W. Projektowana moc nowych opraw LED wynosi maksymalnie 35W. Oferowane przez Wykonawcę lampy muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+ oraz ZD4i.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienie obejmuje m.in.:
1) dostawę ok. 620 szt nowych opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED, wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej, o parametrach zgodnych z danymi określonymi w projekcie;
2) demontaż istniejących opraw oświetlenia ulicznego przy użyciu sprzętu Wykonawcy;
3) montaż nowych opraw LED na istniejących wysięgnikach przy użyciu sprzętu Wykonawcy; w przypadku złego stanu technicznego wysięgnika i braku możliwości instalacji na nim nowej oprawy - montaż nowego wysięgnika wraz z oprawą LED
4) demontaż starego i montaż nowego okablowania łączącego oprawę z linią
5) montaż oprawek bezpiecznikowych
6) przeprogramowanie istniejących szaf sterowniczych w celu dostosowania ich do pracy z nowymi oprawami LED
7) transport i utylizacja zdemontowanych materiałów; oprawy w dobrym stanie technicznym należy przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego
8) uzyskanie uzgodnień/pozwoleń niezbędnych do przeprowadzenia prac m. in. w zakresie prowadzenia prac pod napięciem na czynnych liniach napowietrznych i w pasie drogowym
9) wycinkę drzew, zakrzaczeń (jeśli zajdzie taka potrzeba) i ich zagospodarowanie na koszt Wykonawcy,
10) przeprowadzenie testów i kontroli poprawności działania zamontowanych opraw
3. Okres gwarancji :
Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji, licząc od dnia końcowego odbioru robót.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV :
31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
5. Szczegółowy zakres prac, jak również wymagania techniczne opraw zostały przedstawione w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Przedmiotowe środki dowodowe:
W celu wykazania, że oferowane przez Wykonawcę oprawy LED spełniają parametry techniczne opisane w dokumentacji projektowej, Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty potwierdzające opisywane parametry (np. karta katalogowa, świadectwo jakości, certyfikaty, wyniki badań przeprowadzone w akredytowanych laboratoriach);
6.1. Parametry wskazane w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako minimalne; dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych. Niespełnienie minimalnych wymagań wyznaczonych przez Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia
6.2. Rozwiązania równoważne:
- w przypadku, gdy w dokumentach zamówienia (SWZ i załączniki do SWZ) zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia (SWZ i załączniki do SWZ) wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne a Wykonawca, który zaoferuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych ( art. 104-107 ustawy Pzp ), że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
- Zamawiający akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że dostarczone przez niego produkty spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia.
- przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w dokumentacji projektowej
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.
9. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja IX – Rozświetlamy Polskę.
10. Dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Nie dotyczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 883500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLLIGHT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272704077

7.3.3) Ulica: AL.J.CH.SZUCHA 11B LOK.2

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 00-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 562960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.