eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice › Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół oraz przedszkola na terenie Gminy Dolice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół oraz przedszkola na terenie Gminy Dolice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dolice

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915640129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół oraz przedszkola na terenie Gminy Dolice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21571827-26eb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061457/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Dolice oraz do Przedszkola publicznego ,,Zielona Kraina”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21571827-26eb-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamowienia, która jest dostępna pod adresem https: //ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z w/w platformy jest bezpłatne.
Złożenie oferty możliwe jest wyłącznie przy użyciu wyżej wskazanej Platformy e-Zamowienia.
Miejsce publikacji:
1. Biuletyn Zamówień Publicznych: https://ezamowienia.gov.pl
2. Strona internetowa prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-21571827-26eb-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-21571827-26eb-11ee-9aa3-96d3b4440790
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-21571827-26eb-11ee-9aa3-96d3b4440790
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania - dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r poz. 2452) , sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych…, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (t.j. Dz.U. z 2017r poz. 2247) i przekazuje się jako załącznik, lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Pozostałe informacje dotyczące korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO określa rozdział XX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ewentualne ograniczenia stosowania RODO określa rozdział XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia gotowych posiłków (catering) do szkół oraz przedszkola na terenie Gminy Dolice.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących zadań:
- Zadanie nr 1 – przygotowanie i dostawa posiłków do szkół podstawowych w Gminie Dolice
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej w Dolicach, Szkoły Podstawowej w Rzeplinie oraz Szkoły Podstawowej w Dobropolu Pyrzyckim. Wykonawca będzie dowoził i wydawał przygotowane posiłki w ww. szkołach na terenie Gminy Dolice.
2. Planowany termin realizacji zamówienia – zadania nr 1 – od 05 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. Termin początkowy realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku przedłużającej się procedury wyłonienia Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczanie następujących posiłków:
a) obiad (zupa + II danie + kompot),
b) zupa,
c) II danie z kompotem,
dla uczniów szkół podstawowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4. Przewidywana maksymalna ilość posiłków w planowanym okresie realizacji umowy:
DZIECI 115, w tym: obiad 20, zupa 20, II danie 75.
5. Zamawiający zakłada maksymalną ilość 115 posiłków dziennie w okresie obowiązywania umowy, we wszystkich szkołach łącznie.
6. Podana w pkt. 5 ilość posiłków jest szacunkowa. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za faktycznie przygotowane i dostarczone posiłki. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na wykonaniu usługi przez wykonawcę w ilościach mniejszych niż 115 posiłków - nie mniej niż 30 posiłków dziennie, jeżeli taka konieczność wyniknie z absencji uczniów bądź zmniejszenia liczby uczniów. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i do rozliczenia przyjmie stawki przyjęte w postępowaniu przetargowym. Z tytułu zmiany ilości posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego.
7. W przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę Wykonawca na wniosek Zamawiającego - zobowiązuje się w ramach środków przeznaczonych na wyżywienie do przygotowania tzw. suchego prowiantu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o planowanej wycieczce telefonicznie, e-mailem lub osobiście z 3-dniowym wyprzedzeniem.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki pięć razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy:
dla Szkoły Podstawowej w Dolicach, Szkoły Podstawowej w Rzeplinie oraz Szkoły Podstawowej w Dobropolu Pyrzyckim - raz dziennie, w godzinach 10.30 – 11.30 uwzględniając harmonogram przerw obiadowych w poszczególnych szkołach.

- Zadanie nr 2 – przygotowanie i dostawa posiłków do Przedszkola Publicznego ,,Zielona Kraina” w Dolicach.

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dowóz oraz wydanie posiłków na potrzeby Przedszkola Publicznego w Dolicach „Zielona Kraina”, ul. Ogrodowa 28A.
2. Planowany termin realizacji zamówienia – zadania nr 2 – od 01 września 2023 r. do 31 sierpnia 2024 r. (z wyłączeniem 1 miesięcznej przerwy w okresie wakacyjnym). Termin początkowy realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku przedłużającej się procedury wyłonienia Wykonawcy lub konieczności oczekiwania na upływ okresu wypowiedzenia obecnej umowy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczanie następujących posiłków:
- Pakiet I - śniadanie + zupa + danie główne + podwieczorek;
- Pakiet II – zupa,
dla dzieci w wieku 3-6 lat zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4. Zamawiający zakłada maksymalną ilość 100 posiłków (wszystkich) dziennie w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

- Zadanie nr 1 – przygotowanie i dostawa posiłków do szkół podstawowych w Gminie Dolice: Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na wykonaniu usługi przez wykonawcę w ilościach mniejszych niż 115 posiłków - nie mniej niż 30 posiłków dziennie, jeżeli taka konieczność wyniknie z absencji uczniów bądź zmniejszenia liczby uczniów.
- Zadanie nr 2 – przygotowanie i dostawa posiłków do Przedszkola Publicznego ,,Zielona Kraina” w Dolicach: Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na wykonaniu usługi przez wykonawcę nie więcej niż 100 posiłków dziennie - nie mniej niż 30 posiłków dziennie, jeżeli taka konieczność wyniknie z absencji, bądź zmniejszenia liczby przedszkolaków.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznana wykonawcom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie sumowana, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość czynszu dzierżawnego pomieszczeń i urządzeń zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
a) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej,
b) w zakresie sytuacji ekonomiczne lub finansowej,
c) wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy pzp.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli:
a) wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu i dostawie wyżywienia (posiłków obiadowych dwudaniowych) dla określonych grup konsumentów np. dla szkół, internatów, szpitali, domów pomocy społecznej, ośrodków wychowawczych, stołówek pracowniczych oraz innych miejsc, zakwalifikowanych do żywienia zbiorowego, o wartości min. 100.000,00 zł przez okres min. 6 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) wykaże dysponowanie pojazdem dopuszczonym przez właściwe służby do transportu żywności,
c) jest wykonawcą, którym mowa w art. 94 uPzp.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli przedstawi Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy), opłaconą w całości (wraz z dowodem opłaty składki), polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (OC), obejmującą ochroną szkody na mieniu lub osobie wyrządzone przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Suma Gwarancyjna nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie
(art. 125 ust 1 uPzp) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –
zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Podmiotowe środki dowodowe żądane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (składane na wezwanie zamawiającego
w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania). W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
wykonawca wykaże:
1) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu
i dostawie wyżywienia (posiłków obiadowych dwudaniowych) dla określonych grup konsumentów np. dla szkół, internatów, szpitali,
domów pomocy społecznej, ośrodków wychowawczych, stołówek pracowniczych oraz innych miejsc, zakwalifikowanych do żywienia
zbiorowego, o wartości min. 100.000,00 zł przez okres min. 6 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2) dysponowanie pojazdem dopuszczonym przez właściwe służby do transportu żywności.
3) jest wykonawcą, którym mowa w art. 94 uPzp.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomiczne lub finansowej jeżeli przedstawi
Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy), opłaconą w całości (wraz z dowodem opłaty składki), polisę
ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (OC), obejmującą ochroną szkody na mieniu lub osobie wyrządzone przez Wykonawcę
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Suma Gwarancyjna nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty możliwe jest wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Podstawy wykluczenia związane z przepisami sankcyjnymi:
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), dalej
„ustawa”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września
2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1). Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2). Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3). Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.