eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sicienko



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sicienko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mrotecka

1.5.2.) Miejscowość: Sicienko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 0523117431

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sicienko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-695b4abf-ec3b-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069809/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sicienko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262917

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu realizacji projektu pn. „Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sicienko” dla którego Gmina posiada wstępną promesę nr Edycja8/2023/492/PolskiLad oraz wykonanie robót budowlanych w celu realizacji projektu pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej Mochle-Osówiec – Etap I” dla którego Gmina posiada wstępną promesę nr Edycja8/2023/167/PolskiLad.
Branża drogowa.
Zamówienie obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 050334C Mochle-Osówiec od km 0+000 do km 2+031 Droga objęta opracowaniem przebiega przez tereny o zagospodarowaniu mieszkaniowym i rolniczym. Na wymienionej drodze występuje ruch lokalny. Przedmiotowy odcinek jest w pełni dostępny z przyległego terenu poprzez zjazdy. Istniejąca szerokość drogi w liniach rozgraniczających wynosi 5,05 – 11,20m.Obecnie droga ma nawierzchnię z niejednorodnej mieszanki kruszywa niezwiązanego o szer. 2,5-5,0m o zmiennej grubości od 20 do 40 cm, w złym stanie technicznym. Droga przebiega w poziomie terenu i na niewielkim nasypie. Droga jest odwadniana powierzchniowo na pobocze do istniejących rowów przydrożnych, skarpy
i teren przyległy.
Projekt przebudowy obejmuje wykonanie nawierzchni drogi o szerokości 5,00 (na odcinku 0+000 do 0,070 szer. 5,80 m), dla ruchu kategorii KR1, szerokość pobocza 0,75 m, wykonanie zjazdów oraz chodników – dojścia do furtek, wykonanie poboczy , wykonanie skarp, wykonanie zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu. W celu urządzenia terenów zielonych przewidziano plantowanie ternu z humusowaniem i obsianiem skarp trawą.

Konstrukcja jezdni dla ruchu KR1: Na drodze zaprojektowano nawierzchnię dla ruchu KR-1 z betonu asfaltowego o następującej konstrukcji:
- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,
- skropienie emulsją asfaltową,
- 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W,
- skropienie emulsją asfaltową,
- 20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 ,
- 15 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem, C1.5/2 nie mniejsze lub równe 4,0 MPa.

Zjazdy: Projektuje się zjazdy gospodarcze do każdej działki. Pod zjazdami od km 1+185 do km 2+031 projektuje się przepusty o średnicy 40 cm z umocnieniem wlotu i wylotu brukiem.
Konstrukcja zjazdów z betonu asfaltowego:
- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego,
- skropienie podbudowy asfaltową emulsją kationową
- 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W
- skropienie emulsją asfaltową
- 12 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3
- 15 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem, C1.5/2 nie mniejsze lub równe 4,0 MPa.
Konstrukcja zjazdów w kostki betonowej:
- 8 cm brukowa kostka betonowa kolorowa,
- 3 cm podsypka cementowo piaskowa 1:4
- 12 cm podbudowa z chudego betonu C8/10
- 15 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem, C1.5/2 nie mniejsze lub równe 4,0 MPa.
- obramowanie zjazdów opornikiem betonowym 12*25
Konstrukcja chodników – dojść do furtek
- 6 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej szarej,
- 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4,
- 15 cm warstwa mrozoochronna z mieszaki związanej cementem C1,5/2 mniejsze lub równe 4,0 MPa.
- obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 8*30

Pobocza: umocnić na szerokości 0,75 m, i spadku poprzecznym 8%, poprzez wykonanie podbudowy z mieszanki związanej kruszywem C90/3 mm.

Rozbiórki:
- wycięcie 22 drzew oraz zakrzaczeń na pow. 352m2. Wycinkę drzew i krzewów należy wykonać zgodnie z decyzją POŚ.6220.7.2022.WP z dnia 22.02.2022 r. Zgodnie z w/w decyzją należy dokonać nasadzeń zastępczych 1:1. Sadzonki będą w gatunkach rodzimych z prawidłowo ukształtowaną koroną i pniem o obwodzie co najmniej 12 cm mierzonym na wysokości 130 cm. Sadzonki należy zabezpieczyć osłonkami przez uszkodzeniami przez zwierzęta oraz zastabilizować trzema palikami drewnianymi oraz taśmami. Nasadzenia winny być monitorowane przez okres 3 lat i w razie potrzeby dokonywać należy nasadzeń uzupełniających w miejsce obumarłych sadzonek. W ramach inwestycji należało będzie zamontować budki lęgowe.
- mechaniczne usunięcie pni i korzeni po wyciętych drzewach oraz dwóch istniejących pni,
- rozebranie podbudowy z kruszywa niezwiązanego,
- rozebranie podbudowy z betonu oraz z kostki betonowej.

Oznakowanie: Rozbudowa drogi wymaga wprowadzenia oznakowania pionowego na drodze w tym na skrzyżowaniach. Powyższe należy wykonać zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu stanowiącym załącznik do SWZ.

Urządzenia obce : przed przystąpieniem do robót wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z lokalizacją urządzeń obcych i zgłosić rozpoczęcie robót administratorom tych urządzeń zgodnie z zapisami w uzgodnieniach. Wszystkie inne urządzenia obce napotkane na etapie wykonawstwa należy uzgodnić dodatkowo z ich użytkownikami. Wszelkie roboty w pobliżu urządzeń obcych, należy wykonać ręcznie z zachowaniem należytej ostrożności i pod nadzorem osób administrujących tymi urządzeniami.
W ramach inwestycji należało będzie zamontować budki lęgowe .

Uwaga: Zamówienie nie obejmuje wykonania zaprojektowanego kanału technologicznego. Zamawiający tj. Gmina Sicienko został zwolniony z obowiązku wykonania kanału technologicznego decyzją Ministra Cyfryzacji znak: DT.WIT-II.7110.573.2023 z dnia 06 listopada 2023 r.

Branża kanalizacyjna
1) Podstawowy zakres prac obejmuje wykonanie:
a) Kanalizacji sanitarnej z rur Ø 200 mm, – 2 005 mb,
b) Kanalizacji tłocznej z rur Ø110 mm– 553,5 m,
c) Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC Ø160 mm – 251 mb,
d) Studnie betonowe o średnicy Ø 1000 mm – 45 szt,
e) Studnia betonowe o średnicy Ø 1200 mm – 1 szt
f) Studnie tworzywowe Ø 630 – 19 szt.
g) studnia tworzywowa rozprężna Ø 1200 – 1 szt.
h) Studnie betonowe napow-odpow. Ø 1200 mm – 3 szt,
i) Przejazdowa tłocznia ścieków o średnicy 2500 mm – 1 szt. - budowa studni, jej wyposażenie, WLZ, sterowanie, przyłącze wodociągowe do niej wraz z jej rozruchem technologicznym oraz zagospodarowaniem terenu,
j) Przejazdowa tłocznia ścieków o średnicy 2000 mm – 1 szt. - budowa studni, jej wyposażenie, WLZ, sterowanie, przyłącze wodociągowe do niej wraz z jej rozruchem technologicznym oraz zagospodarowaniem terenu.

Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia z uwagi na ograniczoną ilość znaków na Platformie została zawarta w SWZ i załącznikach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 31474,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zadanie 2 - Budowa drogi gminnej ul. Szlachecka i Słowiańska w Dąbrówce Nowej od km 0+025 do km 0+430– etap I ( część ul. Szlacheckiej)
Zamówienie obejmuje rozbudowę drogi gminnej ul. Szlacheckiej w części przebiegającej od km 0+025 do km 0+430. Droga objęta opracowaniem przebiega przez tereny zabudowy mieszkaniowej. Na wymienionej drodze występuje ruch lokalny o małym natężeniu. Przedmiotowy odcinek jest w pełni dostępny z przyległego terenu poprzez zjazdy. Istniejąca szerokość drogi w liniach rozgraniczających wynosi 5,00 -10,00 m. Obecnie droga posiada nawierzchnię ulepszoną z kruszywa niezwiązanego o szerokości 4,00 - 5,00 m w złym stanie technicznym. Droga na całym odcinku przebiega w poziomie terenu i na niewielkim nasypie. Droga jest odwadniana w sposób niezorganizowany powierzchniowo na pobocze, skarpy i przyległy teren.
Projekt rozbudowy obejmuje wykonanie nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m, dla ruchu kategorii
KR 1, szerokość pobocza 0,75 m, wykonanie zjazdów oraz chodników – dojścia do furtek, wykonanie poboczy, wykonanie kanalizacji deszczowej, wykonanie skarp, wykonanie odcinkami zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu, wykonanie progów zwalniających wykonanie kanału technologicznego i przebudowę infrastruktury energetycznej. W celu urządzenia terenów zielonych przewidziano plantowanie terenu
z humusowaniem i obsianiem skarp trawą.
Planowane zadanie obejmuje:

1) W zakresie branży drogowej:
- wykonanie robót pomiarowych,
- wykonanie robót rozbiórkowych i usunięcie humusu,
- wykonanie zabezpieczenia kabli,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie podbudowy zasadniczej warstwy wiążącej i ścieralnej,
- wykonanie zjazdów oraz chodników – dojścia do furtek,
- plantowanie terenów zielonych, humusowanie, obsianie,
- wykonanie progów zwalniających z brukowej kostki betonowej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
Konstrukcja jezdni : Na drodze zaprojektowano nawierzchnię dla ruchu KR – 1 z betonu asfaltowego o następującej konstrukcji:
- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 0/11 mm,
- skropienie podbudowy asfaltową emulsją,
- 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 0/16 mm,
- skropienie podbudowy asfaltową emulsją,
- 20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/30 - 0/31,5,

Zjazdy: Należy wykonać zjazdy gospodarcze do każdej działki. Niweletę zjazdów należy dostosować do elementów drogi i bram wjazdowych. Niweletę zjazdów w każdym miejscu należy dostosować do poziomu istniejącego terenu, tak aby zachować płynność przejazdu na posesję.
Konstrukcja zjazdów:
- 8 cm brukowa kostka betonowa grafitowa,
- 3 cm podsypka cementowo piaskowa 1:4,
- 10 cm podbudowa z chudego betonu C 8/10,
Obramowanie zjazdów krawężnikiem betonowym 12*25 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 wg. rys. 03.16. zamieszczonym w projekcie budowlanym.

Chodniki- dojścia: o następującej konstrukcji:
- 8 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej bez fazowej,
- 3 cm podsypka cementowo piaskowa 1:4,
- 10 cm podbudowa z chudego betonu C 3/4,

Progi zwalniające: Na odcinku drogi należy wykonać 3 progi zwalniające. Należy wykonać progi zwalniające wyspowe o szerokości 2 m, długość 3,70 m, wysokość 0,075 m.
Konstrukcja progów zwalniających:
- 8 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej czerwonej,
- 3 cm podsypka cementowo piaskowa 1:4,
- 18 cm podbudowa z betonu cementowego C 3/4.

Rozbiórki:
- wycięcie 11 drzew. Wycinkę drzew należy wykonać zgodnie z decyzją POŚ.6220.6.2023.DK z dnia 09.01.2024 r. Zgodnie z w/w decyzją należy dokonać nasadzeń zastępczych 1:1. Sadzonki będą w gatunkach rodzimych z prawidłowo ukształtowaną koroną i pniem o obwodzie co najmniej 12 cm mierzonym na wysokości 130 cm. Sadzonki należy zabezpieczyć osłonkami przez uszkodzeniami przez zwierzęta oraz zastabilizować trzema palikami drewnianymi i taśmami.
- mechaniczne usunięcie pni i korzeni po wyciętych drzewach,
- rozebranie podbudowy z kruszywa niezwiązanego.

Urządzenia obce: Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z lokalizacją urządzeń obcych i zgłosić rozpoczęcie robót administratorom tych urządzeń. Wszystkie inne urządzenia obce napotkane na etapie wykonawstwa należy uzgodnić dodatkowo z ich użytkownikami a włazy i zasuwy należy ustawić do poziomu niwelety w przekroju podłużnym i poprzecznym. Wszelkie roboty w pobliżu urządzeń obcych należy wykonać ręcznie z zachowaniem należytej ostrożności i pod nadzorem osób administrujących tymi urządzeniami. W przypadku kolizji urządzeń obcych z projektem należy urządzenia te przebudować w uzgodnieniu z ich właścicielem. Na istniejące kable teletechniczne i energetyczne na szerokości zjazdów, należy nabudować dwudzielne grubościenne rury osłonowe.

Oznakowanie: Rozbudowa drogi wymaga wprowadzenia oznakowania pionowego i poziomego na drodze, na skrzyżowaniach. Powyższe należy wykonać zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu stanowiącym załącznik do SWZ.

2) W zakresie budowy kanalizacji deszczowej:
Kanalizacja deszczowa mająca na celu odprowadzenie wód deszczowych i roztopowych do istniejącej kanalizacji deszczowej przebiegającej na wysokości działki 12/2 w miejscowości Kruszyn poprzez włączenie do istniejącej studni.
W skład systemu wchodzą
- wpusty deszczowe z osadnikiem – 10 szt.,
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1200 -10 szt.,
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1000 – 1 szt.,
- studnie rewizyjne z PEHD Ø 600 – 1 szt.,
- kolektory deszczowe PVC Ø 400 – 6 mb,
- kolektory deszczowe PVC Ø 315 - 324 mb,
- kolektory deszczowe PVC Ø 250 – 57,5 mb,
- kolektory deszczowe PVC Ø 200 – 34 mb,
- separator z osadnikiem – 1 kpl,
- przejazdowa pompownia wód deszczowych , studnia betonowa Ø 2500, - budowa studni, jej wyposażenie, WLZ, rozruch technologiczny oraz zagospodarowanie terenu.
Złącze kablowo-pomiarowe zostanie wykonane przez operatora sieci.

3) W zakresie przebudowy sieci niskiego i średniego napięcia:
Część istniejących sieci w ciągu ul. Szlacheckiej kolidujących z projektowaną budową drogi należy zdemontować i zabudować w nowej lokalizacji pokazanej na planie sytuacyjnym (rys. 1 w projekcie technicznym branży elektrycznej).

4) W zakresie budowy kanału technologicznego:
Na całym projektowanym odcinku przewidziano budowę kanału o profilu podstawowym tj. typu KTu o przekroju z rur: 1xRPP110/5, 3xRHDPEp40, 1xRHDPE40+7x mikrorurka 10/8 oraz KTp o przekroju z rur 1xRPP110/5 oraz 1xRHDPEp160/9,1 w której należy umieścić 3xRHDPEp40, 1xRHDPE40+7x mikrorurka 10/8. Rury RPP110 łączyć ze sobą w poszczególne ciągi złączkami kielichowymi lub metodą zgrzewania nadając im odpowiednią sztywność, natomiast rury RHDPE40 złączkami skręcanymi montując je w szczelne rurociągi. Wiązki mikrorurek łączyć ze sobą specjalnie do tego przeznaczonymi złączkami. Po ułożeniu rur kanału technologicznego należy sprawdzić szczelność pneumatyczną rur światłowodowych oraz wiązki mikrorurek, która musi być nie mniejszą niż 1 MPa. Każda z rur światłowodowych oraz wiązki mikrorurek w celu identyfikacji na całej długości kanału powinna posiadać inny wyróżnik kolorowy.
Na ciągach kanału technologicznego przewidziano budowę studni kablowych typu SKr-1 w lokalizacjach przedstawionych na załączonych do projektu rysunkach. Studnie powinny być wyposażone we wsporniki kablowe oraz w system ryglowania pokryw lub dodatkowe wewnętrzne pokrywy zabezpieczające przed ingerencją osób nieuprawnionych. Ramy studni wraz z pokrywami należy wypoziomować do rzędnych nawierzchni terenu. Same pokrywy studni powinny być zaopatrzone w wywietrzniki zabezpieczające przed migracją gazów wewnątrz kanału. Dodatkowo na pokrywie studni należy umieścić trwałe logo właściciela kanału technologicznego.
Zakres rzeczowy obejmuje:
- wykonanie kanału technologicznego ulicznego – KTu - 0,343 km,
- wykonanie kanału technologicznego przepustowego – KTp - 0,99 km,
- wykonanie studni kablowych SKR-1 - 10 szt.

UWAGA: Dokumentacja załączona do postępowania obejmuje swoim opracowaniem szerszy zakres niż zakres objęty postępowaniem. Należy uwzględnić to w składanej ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 22779,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Zadanie 3 - Rozbudowa drogi gminnej nr 050301C Dąbrowice-Wierzchucinek- etap I.
Zamówienie obejmuje rozbudowę drogi gminnej 050301C Dąbrowice-Wierzchucinek, Gmina Sicienko, województwo kujawsko-pomorskie. Rozbudowa polega na wybudowaniu połączenia drogi gminnej 050301C z działką drogową 145 oraz wykonanie miejsc postojowych z płyt ażurowych w bezpośrednim sąsiedztwie drogi.
Zakres rozbudowy obejmuje:
- wykonanie robót pomiarowych,
- wykonanie zabezpieczenia kabli,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nawierzchni jezdni (w tym przy miejscach postojowych) z brukowej kostki,
- wykonanie miejsc postojowych z płyt ażurowych,
- wykonanie nawierzchni trawiastych,
- wykonanie chodnika,
- wykonanie zjazdu,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- plantowanie terenów, humusowanie, obsianie.

Podstawowe parametry projektowe:
- klasa techniczna drogi D,
- ruch kategorii KR1,
- szerokość nawierzchni drogi 5,00 – 6,00,
- szerokość zatok postojowych 5,00m,
- szerokość pobocza 0,75 m,
- szerokość chodnika 4,00 m.

Konstrukcja jezdni:
- 8 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej szarej,
- 3 cm podsypka cementowo=piaskowa 1:4,
- 17 cm podbudowa z betonu cementowego C ¾,
- 22 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,
Obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym 12*25.

Zatoki postojowe: miejsca postojowe należy wykonać o następującej konstrukcji:
- 10 cm nawierzchnia z betonowych płyt ażurowych,
- 3 cm podsypka cementowo=piaskowa 1:4,
- 17 cm podbudowa z betonu cementowego C ¾,
- 20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,
Obramowanie zjazdu krawężnikiem betonowym 15*30 i 12*25.


Konstrukcja chodnika:
- 8 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej,
- 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4,
- 10 cm podbudowa z betonu cementowego C8/10,
- 10 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,
Obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 8*30.

Nawierzchnia trawiasta:
Nawierzchnia wykonana z pasów darniny ułożonej na warstwie humusu o gr. 10 cm.

Pobocza, mulda i skarpy: Mulda, pobocza i skarpy należy umocnić przez humusowanie grubości 10 cm
z obsianiem trawą.

Urządzenia obce: Przed przystąpieniem do robót wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z lokalizacją urządzeń obcych i zgłosić rozpoczęcie robót administratorom tych urządzeń zgodnie z zapisami w uzgodnieniach. Wszystkie inne urządzenia obce napotkane na etapie wykonawstwa należy uzgodnić dodatkowo z ich użytkownikami. Wszelkie roboty w pobliżu urządzeń obcych, należy wykonać ręcznie z zachowaniem należytej ostrożności i pod nadzorem osób administrujących tymi urządzeniami. W miejscach wskazanych w uzgodnieniach istniejące sieci należy zabezpieczyć grubościenną rurą osłonową, dwudzielną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 30627 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31474,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55050,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31474,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Elmont Tadeusz Kostecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551034196

7.3.3) Ulica: Okrężna 2

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31474,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22779,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37599 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22779 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Eljan Jarosław Rodziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851777465

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 16

7.3.4) Miejscowość: Książ Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22779,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30627 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52298,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30627 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W Elektrobrand Jacek Jarzembski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670429371

7.3.3) Ulica: Leśna 29

7.3.4) Miejscowość: Pawłówek

7.3.5) Kod pocztowy: 86-014

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30627 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

na zadanie 1 podpisano umowę nr 272.PN.12.2024 z dn. 06.05.2024
na zadanie 2 podpisano umowę nr 272.PN.13.2024 z dn. 06.05.2024
na zadanie 3 podpisano umowę nr 272.PN.14.2024 z dn. 06.05.2024

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.