Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00254241/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
- 2025/BZP 00259012/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00267337/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy” dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach- trzy części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W KOZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072329860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 602240033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzosip@gzosip.kozy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93a792be-471b-4169-bb64-593175aabf221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy” dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach- trzy części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93a792be-471b-4169-bb64-593175aabf22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083864/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy” dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach – cztery części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZOSIP.D-241.34.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 45694,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Zakup i dostaw pomocy dydaktycznychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych wykorzystywanych do realizacji projektu pn. „Edukacja
przedszkolna w Gminie Kozy”, zgodnie z złącznikiem nr 1a do SWZ - szczegółowy wykaz pozycji przedmiotu zamówienia -
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Załącznik nr 3 do SWZ to opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 11214,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do zajęć ceramikiPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do zajęć z ceramiki realizowanych w ramach projektu pn. „Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy”, zgodnie z złącznikiem nr 1b do SWZ - Formularz cenowy - Szczegółowy wykaz pozycji przedmiotu zamówienia.
Załącznik nr 3 stanowi opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42942000-1 - Piece i akcesoria
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 14878,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Zakup i dostawa sprzętu do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem Biofeedback wraz z przeprowadzeniem kurs Biofeedback I i II stopniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metody Biofeedback w ramach realizacji zajęć z projektu pn. „Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy”, zgodnie z złącznikiem nr 1c do SWZ -Formularz cenowy - Szczegółowy wykaz pozycji przedmiotu zamówienia. W ramach tej części przewiduje się udział dwóch osób w kursie Biofeedback na poziomie I i II stopnia .
Załącznik nr 3 to opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19601,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16428,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19163,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16428,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202
7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16428,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23402,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23402,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23402,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LITGRAF Marek Hałat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372257421
7.3.3) Ulica: ul. Wapienna 57
7.3.4) Miejscowość: Kozy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-340
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23402,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21893,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21893,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21893,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biomed Neurotechnologie Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Robert Kozłowski BIOMED Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Naturoterapii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971777586
7.3.3) Ulica: al. Armii Krajowej 2/7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-541
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIOMED NEUROTECHNOLOGIE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIOMED NEUROTECHNOLOGIE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21893,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI KOZY
- Wykonanie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w ciągu ul. Przeczniej w Kozach
- Zabezpieczenie hałdy poeksploatacyjnej w nieczynnym kamieniołomie piaskowca w Gminie Kozy
- Budowa parkingu przy ul. Panienki w Kozach
- Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kozy do szkół, ośrodków i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi KOZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego w ramach projektu.
- "Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej."
- Zakup i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć w ramach programu "Aktywny Maluch" 2022-2029
- Równy dostęp do dobrej jakości kształcenia przedszkolnego i podstawowego na obszarze MOF/EFS - Gmina Tomaszów Lubelski
- "Zakup wyposażenia do pracowni dydaktycznej w Zespole Szkół w Chocianowie"
- Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, sprzętu, w tym do zajęć w ramach indywidualizacji pracy z dziećmi, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.