Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00235199/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
System kolejkowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna
1.3.) Oddział zamawiającego: CIUWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381775740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 18/19 lok. 21
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-118
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ciuwo.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ciuwo.olsztyn.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/2717fd6f-d3eb-4260-b0c6-de1b2c04ad5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Informatyzacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
System kolejkowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0445ac2-a712-46bf-97e6-f80ac113c8eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093060/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 System kolejkowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CIUWO.232.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę centralnego systemu do zarządzania obsługą klientów w punktach obsługi klienta jednostek organizacyjnych Gminy Olsztyn (Systemu), obejmujące oddanie Zamawiającemu przez Wykonawcę do korzystania (najem) Urządzeń typu: automat biletowy, monitor 46" - 50", monitor 32” - 40”, tablet wraz z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym oraz świadczenie usługi zapewnienia możliwości korzystania z Oprogramowania w modelu SaaS, na warunkach i w sposób określony we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
W ramach realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykonania zamówienia podstawowego, które obejmuje oddanie Zamawiającemu przez Wykonawcę do korzystania (najem) Urządzeń typu: automat biletowy, monitor 46" - 50", monitor 32” – 40”, tablet wraz z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym oraz udostępnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę centralnego systemu do zarządzania obsługą klientów w punktach obsługi klienta jednostek organizacyjnych Gminy Olsztyn (Systemu), w tym świadczenia obsługi serwisowej oraz asysty technicznej - w okresie wskazanym w §4 ust. 4.1. wzoru umowy;
2) wykonania zamówienia w ramach prawa opcji polegającego na: oddaniu Zamawiającemu przez Wykonawcę do korzystania (najem) Urządzeń typu: automat biletowy, monitor 46" - 50", monitor 32” – 40”, tablet wraz z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym o nazwie w wersji oraz udostępnieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę centralnego Systemu do zarządzania obsługą klientów w punktach obsługi klienta jednostek organizacyjnych Gminy Olsztyn (Systemu) - przez okres 12 miesięcy liczonych od dnia zakończenia realizacji zamówienia podstawowego, w terminie wskazanym w §4 ust. 4.1. wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362487,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362487,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362487,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJHmedia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223014349
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362487,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2030-04-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji zamówienia: Umowa wchodzi w życie w dniu podpisania i będzie realizowana do dnia 22.04.2029 r., a w razie uruchomienia prawa opcji - do dnia określonego w dokumencie uruchamiającym prawo opcji, nie później niż do dnia 22.04.2030 r.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa analizatora a1c + 20 testów do hemoglobiny glikowanej HbA1c (2 zestawy) oraz pomocy dydaktycznych (fantomy) na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w mieście Olsztyn, w rejonie drogi krajowej nr 46 oraz ulic Storczykowej i Narcyzowej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu elektronicznego oraz konserwacji systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Dostawa szaf telekomunikacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wyposażeniem, przeznaczonych do instalacji stacji bazowych systemu TETRA (dwa oddzielne zadania częściowe).
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2025"
- Dostawa odczynników do immunohistochemii
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przełączników zarządzalnych, dysków sieciowych NAS, przenośnych dysków SSD, serwerów wraz z oprogramowaniem, licencjami CAL i wdrożeniem oraz oprogramowanie do kopii zapasowych.
- Usługa serwisu oraz wparcia technicznego sprzętu i oprogramowania UTM Stormshield
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania przedsiębiorstwem
- Wdrożenie, hosting i obsługa techniczna systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Ryglice: Część I: Dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem; Część II: Wdrożenie systemów teleinformatycznych wraz z testami i opracowaniem dokumentacji
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Juchnowiec Kościelny
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.