Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00255044/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
- 2025/BZP 00274863/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawrzeńczyce 57
1.5.2.) Miejscowość: Wawrzeńczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-125
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@igwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a014708-8b48-41f4-8c58-e3142f72e5461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a014708-8b48-41f4-8c58-e3142f72e546
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045844/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 „Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pompowni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały będąca kontynuacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej dla gminy Igołomia-Wawrzeńczyce z wyszczególnieniem odcinków zawartych w odpowiednich projektach budowlanych:
- Projekt nr 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla gminy Igołomia-Wawrzeńczyce Pobiednik Mały odcinki: S1-S1g;
- Projekt nr 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla gminy Igołomia-Wawrzeńczyce Pobiednik Mały odcinki: PM-SM1, SM1-SM9, SM1-SM1.13;
- Projekt nr 3: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla gminy Igołomia-Wawrzeńczyce Pobiednik Mały odcinki: SM1.5-SM1.5.15; SM1.5.12-SM1.5.12.2; SM1.1-SM1.1.3;
- Projekt nr 4: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla gminy Igołomia-Wawrzeńczyce Pobiednik Mały odcinek: PM-P16;
- Projekt nr 5: Rozbudowa gminnej zbiorczej sieci wodociągowej do działki nr ewid. 429 w miejscowości Pobiednik Mały”.
2. Łączna długość sieci kanalizacji sanitarnej do wykonania w ramach zamówienia wynosi: około 2546,5 m.
3. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
a) rozbiórkę nawierzchni, roboty ziemne - zapuszczane studnie, roboty montażowe, studzienki, renowację nawierzchni, ogrodzenie pompowni, instalacje elektryczną.
b) Ponadto, w ramach Projektu nr 5 zamówienie obejmuje wykonanie w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj”, tj. zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania i wykonania wszelkich prac budowlano – montażowych na podstawie robót opisanych w PFU
4. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja techniczna [dokumentacja projektowa (Projekty budowlane, Projekty renowacji nawierzchni), PFU (dla Projektu nr 5)], STWiORB oraz przedmiary robót – stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Zadanie obejmuje roboty drogowe w pełnym zakresie uporządkowania i przywrócenia terenu pasa drogowego do stanu poprzedniego, tj. odbudowę/odtworzenie wszystkich elementów drogi w całości (warstw podbudowy, nawierzchni asfaltowych, poboczy jezdni, rowów przydrożnych itd.)* - zgodnie z projektem renowacji nawierzchni i przedmiarem robót.
* o dotychczasowych parametrach technicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej do zasobów Wydziału Geodezji i Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Krakowie oraz dokonanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy odpowiednio w WINB/PINB w Krakowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9699999 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9699999 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9699999 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych INKOP sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762162626
7.3.3) Ulica: Komuny Paryskiej 5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-389
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH INKOP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH INKOP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9699999 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WAWRZEŃCZYCE
więcej: przetargi WAWRZEŃCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Budowa infrastruktury towarzyszącej wraz z urządzeniami do poboru wód podziemnych Stacja Uzdatniania Wody w Cieni Drugiej - ETAP I
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Budowa świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





