eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeńczyce"Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawrzeńczyce 57

1.5.2.) Miejscowość: Wawrzeńczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-125

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@igwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a014708-8b48-41f4-8c58-e3142f72e546

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a014708-8b48-41f4-8c58-e3142f72e546

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045844/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 „Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255044

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pompowni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały będąca kontynuacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej dla gminy Igołomia-Wawrzeńczyce z wyszczególnieniem odcinków zawartych w odpowiednich projektach budowlanych:
- Projekt nr 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla gminy Igołomia-Wawrzeńczyce Pobiednik Mały odcinki: S1-S1g;
- Projekt nr 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla gminy Igołomia-Wawrzeńczyce Pobiednik Mały odcinki: PM-SM1, SM1-SM9, SM1-SM1.13;
- Projekt nr 3: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla gminy Igołomia-Wawrzeńczyce Pobiednik Mały odcinki: SM1.5-SM1.5.15; SM1.5.12-SM1.5.12.2; SM1.1-SM1.1.3;
- Projekt nr 4: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla gminy Igołomia-Wawrzeńczyce Pobiednik Mały odcinek: PM-P16;
- Projekt nr 5: Rozbudowa gminnej zbiorczej sieci wodociągowej do działki nr ewid. 429 w miejscowości Pobiednik Mały”.
2. Łączna długość sieci kanalizacji sanitarnej do wykonania w ramach zamówienia wynosi: około 2546,5 m.
3. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
a) rozbiórkę nawierzchni, roboty ziemne - zapuszczane studnie, roboty montażowe, studzienki, renowację nawierzchni, ogrodzenie pompowni, instalacje elektryczną.
b) Ponadto, w ramach Projektu nr 5 zamówienie obejmuje wykonanie w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj”, tj. zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania i wykonania wszelkich prac budowlano – montażowych na podstawie robót opisanych w PFU
4. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja techniczna [dokumentacja projektowa (Projekty budowlane, Projekty renowacji nawierzchni), PFU (dla Projektu nr 5)], STWiORB oraz przedmiary robót – stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Zadanie obejmuje roboty drogowe w pełnym zakresie uporządkowania i przywrócenia terenu pasa drogowego do stanu poprzedniego, tj. odbudowę/odtworzenie wszystkich elementów drogi w całości (warstw podbudowy, nawierzchni asfaltowych, poboczy jezdni, rowów przydrożnych itd.)* - zgodnie z projektem renowacji nawierzchni i przedmiarem robót.
* o dotychczasowych parametrach technicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej do zasobów Wydziału Geodezji i Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Krakowie oraz dokonanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy odpowiednio w WINB/PINB w Krakowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9699999 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9699999 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9699999 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych INKOP sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762162626

7.3.3) Ulica: Komuny Paryskiej 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-389

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9699999 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.