Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00220375/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa urządzeń oświetlenia ulicznego w ulicy Nadrzecznej w Białymstoku
w formule „zaprojektuj i buduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 869 6700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa urządzeń oświetlenia ulicznego w ulicy Nadrzecznej w Białymstokuw formule „zaprojektuj i buduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0329b8ac-1134-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000363/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.87 Budowa urządzeń oświetlenia ulicznego w ulicy Nadrzecznej w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00220375/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM-III.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest jest zaprojektowanie i budowa urządzeń oświetlenia ulicznego w ulicy Nadrzecznej w Białymstoku w formule „zaprojektuj i buduj”.
1) Linie oświetlenia ulicznego należy zaprojektować uwzględniając istniejące uwarunkowania gruntowe, wielkość działek. Słupy oświetleniowe należy lokalizować na granicy działki gminnej o użytku „dr”, jak również mając na uwadze uwarunkowania miejscowego planu zagospodarowania.
2) Zadanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi wydanymi przez Zarząd Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku i warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN 0,4kV oraz programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ. Uzyskanie warunków technicznych od gestora sieci będzie w zakresie Wykonawcy niniejszego zamówienia.
3) Wykonawca na etapie sporządzania dokumentacji projektowej zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym rozwiązania techniczne dotyczące poszczególnych odcinków sieci.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Projekt budowlany (zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r. poz.1333 ze zm.) – 4 egz.,
2) Projekty wykonawcze branżowe - 3 egz.,
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz.,
4) Zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy – 3 egz.,
5) Informacja BIOZ – 4 egz.,
6) kompletny projekt wykonawczy i budowlany (zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r. poz.1333 ze zm.) oraz inne dokumentacje wymienione
w ust.2 pkt 3) - 5) należy dostarczyć w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD – 2 egz. (dokumentacja nieedytowalna w formie PDF wraz z dokumentacją w formie edytowalnej
w formacie *.xlsx lub *.docx - dokumenty oraz *.dwg lub *.dgn - pliki graficzne).Wersja elektroniczna musi być tożsama z wersja papierową.
7) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, dokumentacja geotechniczna, zgoda wodnoprawna, decyzje, warunki, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją (w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami,
8) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej,
9) realizacja wszystkich robót budowlanych wraz z:
a) pełną obsługą geodezyjną (w tym mapę poinwentaryzacyjną w 6 egz. (w tym 2 egz. w kolorze) z naniesionymi wymiarami obiektów i urządzeń zagospodarowania terenu oraz infrastruktury technicznej), oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.
b) organizacją i zabezpieczeniem budowy oraz czynnościami niezbędnymi do przekazania inwestycji oraz przekazania pasa drogowego Zarządowi Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku, zapewnieniem ciągłego dostępu (dojścia i dojazdu) do budynków sąsiadujących z ww. inwestycją w trakcie jej realizacji,
c) wypłatą odszkodowań za wszelkie zniszczenia, które powstały w wyniku wykonywania przedmiotu umowy,
d) wprowadzeniem organizacji ruchu na czas budowy,
e) odbudową poziomej osnowy geodezyjnej III klasy w zakresie objętym terenem inwestycji,
f) niezbędnymi badaniami laboratoryjnymi,
g) sporządzeniem dokumentacji powykonawczej,
h) odtworzeniem wierzchniej warstwy nawierzchni utwardzonych, humusu oraz zieleni,
i) uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót,
j) czynnościami i przygotowaniem dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego inwestycji i oddania obiektu do użytkowania wraz z:
• operatem kolaudacyjnym, w tym: komplet aprobat i certyfikatów na wbudowane materiały, oświadczenie kierownika budowy, dokumentacja zamienna, wszystkie protokoły badań i sprawdzeń podpisane przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego (zagęszczenie gruntu, badanie geotechniczne gruntu itp.),
• załącznikami do protokołu odbioru końcowego: wykaz aprobat, protokołów, itp., tabelą z ilością wybudowanych środków trwałych, z rozbiciem na poszczególne pasy drogowe, zgodną z inwentaryzacją powykonawczą.
10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno-użytkowym.
11) Wszystkie stosowane elementy muszą być nowe mieć stosowne certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do zastosowania.
12) Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SWZ oraz programu funkcjonalno – użytkowego i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie.
13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada
za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim.
14) Prace w pasie drogowym musza być wykonanie zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego i odpowiednimi przepisami w tym względzie.
15) Zamawiający wymaga udzielenia min 5 – letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SWZ)
16) Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie inwestycji.
17) Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną w wysokości 135 177,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 100 000,00 zł.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135177,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
- Budowa odcinków oświetleń dróg gminnych na terenie Gminy Czarna
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





