Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00307926/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
- 2025/BZP 00419068/01 - Wynik z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Krajowa
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363918998
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Postępu 3
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.pk.baf@prokuratura.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/prokuratura-krajowa
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317337
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00307926
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) Oświadczenie producenta, że:
- oferowane równoważne materiały eksploatacyjne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia,
- oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producentach sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu),
- proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw własności intelektualnych i patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset,
- użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji lub utraty gwarancji takich urządzeń;
2) Oświadczenie Wykonawcy, że zagwarantuje serwis sprzętu i pokrycie wszelkich kosztów serwisowania, w tym sprzętu zastępczego, o takich samych parametrach jak urządzenie, które uległo uszkodzeniu w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych;
3) Protokoły z badań wydajności według norm ISO, zwanych dalej „raportami”, oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Badanie wydajności powinno być przeprowadzone zgodnie z normami:
- ISO/IEC 19752 (dotyczy monochromatycznych kartridży do drukarek laserowych),
- ISO/IEC 19798 (dotyczy kolorowych kartridży do drukarek laserowych),
- ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 (dotyczy kolorowych i monochromatycznych kartridży do drukarek atramentowych).
Raporty powinny potwierdzać przeprowadzenie badania i spełnienie wymogów w zakresie wydajności materiałów eksploatacyjnych.
Złożone dokumenty, oprócz wymogów dot. metodyki badania przewidzianej
w normach, muszą: być opatrzone datą wystawienia, zawierać nazwę modeli drukarek na których przeprowadzono testy wraz z ich numerami seryjnymi, które umożliwiają weryfikację sprzętu u producentów urządzeń. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą;
4) Certyfikat potwierdzający, że laboratorium badawcze, w którym wykonano ww. raporty, jest akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025;
5) Certyfikat zgodności z normą ISO 11798 (lub równoważną) dla każdego oferowanego materiału równoważnego – o ile jego odpowiednik oryginalny posiada taki certyfikat - potwierdzającą odporności wydrukowanych stron na działanie światła, wody oraz na ścieranie, a także brak negatywnego wpływu na zadrukowany papier;
6) Aktualny certyfikat producenta potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych przebiega zgodnie z przepisami ISO 9001:2000 lub innego certyfikatu równoważnego w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat równoważny musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju;
7) Aktualny certyfikat ISO 14001 producenta na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływają negatywnie na środowisko lub innego certyfikatu równoważnego w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedziba w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju.
Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) Oświadczenie producenta, że:
- oferowane równoważne materiały eksploatacyjne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia,
- oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producentach sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu),
- proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw własności intelektualnych i patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset,
- użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji lub utraty gwarancji takich urządzeń;
2) Oświadczenie Wykonawcy, że zagwarantuje serwis sprzętu i pokrycie wszelkich kosztów serwisowania, w tym sprzętu zastępczego, o takich samych parametrach jak urządzenie, które uległo uszkodzeniu w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych;
3) Protokoły z badań wydajności według norm ISO, zwanych dalej „raportami”, oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Badanie wydajności powinno być przeprowadzone zgodnie z normami:
- ISO/IEC 19752 (dotyczy monochromatycznych kartridży do drukarek laserowych),
- ISO/IEC 19798 (dotyczy kolorowych kartridży do drukarek laserowych),
- ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 (dotyczy kolorowych i monochromatycznych kartridży do drukarek atramentowych).
Raporty powinny potwierdzać przeprowadzenie badania i spełnienie wymogów w zakresie wydajności materiałów eksploatacyjnych.
Złożone dokumenty, oprócz wymogów dot. metodyki badania przewidzianej
w normach, muszą: być opatrzone datą wystawienia, zawierać nazwę modeli drukarek na których przeprowadzono testy wraz z ich numerami seryjnymi, które umożliwiają weryfikację sprzętu u producentów urządzeń. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą;
4) Certyfikat potwierdzający, że laboratorium badawcze, w którym wykonano ww. raporty, jest akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025;
5) Aktualny certyfikat producenta potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych przebiega zgodnie z przepisami ISO 9001:2000 lub innego certyfikatu równoważnego w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat równoważny musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju;
6) Aktualny certyfikat ISO 14001 producenta na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływają negatywnie na środowisko lub innego certyfikatu równoważnego w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedziba w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Dokumenty składane wraz z ofertą:
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem interaktywnego Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Ponadto do oferty należy załączyć:
1) Załącznik nr 8 do SWZ (Załącznik do oferty) – kalkulację cenową;
UWAGA! Kalkulacja cenowa jest elementem składowym oferty – należy ją złożyć według takich samych zasad jak Formularz ofertowy – w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegała odrzuceniu;
2) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ – w przypadku oferowania równoważnego przedmiotu zamówienia;
3) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 25 SWZ (Załącznik nr 4 do SWZ) dotyczące Wykonawcy (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy) oraz podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z Rozdziałem V ust. 28 SWZ (Załącznik nr 5 do SWZ, jeżeli dotyczy) - w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 18 SWZ (jeżeli dotyczy) - w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
5) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 15 SWZ (jeżeli dotyczy) - w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
6) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach (jeżeli dotyczy) - w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza;
7) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy) zgodnie z Rozdziałem V ust. 29 SWZ (Załącznik nr 6 do SWZ) oraz podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z Rozdziałem V ust. 31 SWZ (Załącznik nr 7 do SWZ, jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
Po zmianie:
Dokumenty składane wraz z ofertą:
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem interaktywnego Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Ponadto do oferty należy załączyć:
1) Załącznik nr 8 do SWZ (Załącznik do oferty) – kalkulację cenową;
UWAGA! Kalkulacja cenowa jest elementem składowym oferty – należy ją złożyć według takich samych zasad jak Formularz ofertowy – w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegała odrzuceniu; kalkulację cenową należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
2) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ – w przypadku oferowania równoważnego przedmiotu zamówienia;
3) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 25 SWZ (Załącznik nr 4 do SWZ) dotyczące Wykonawcy (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy) oraz podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z Rozdziałem V ust. 28 SWZ (Załącznik nr 5 do SWZ, jeżeli dotyczy) - w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 18 SWZ (jeżeli dotyczy) - w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
5) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 15 SWZ (jeżeli dotyczy) - w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
6) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach (jeżeli dotyczy) - w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza;
7) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy) zgodnie z Rozdziałem V ust. 29 SWZ (Załącznik nr 6 do SWZ) oraz podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z Rozdziałem V ust. 31 SWZ (Załącznik nr 7 do SWZ, jeżeli dotyczy) – w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-11 10:00
Po zmianie:
2025-07-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-11 11:00
Po zmianie:
2025-07-15 11:00
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2026 r.
- Dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 3 części
- Konserwacja i naprawa drukarek zainstalowanych w Urzędzie Miasta Bydgoszczy wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i zwrotem zużytych pojemników.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





