Og³oszenie z dnia 2025-07-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00262979/01 - Og³oszenie z dnia 2025-06-04
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Jana Paw³a II w Micha³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000703581
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Micha³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-091
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 388 51 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: michalowice.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5be879ce-a03d-4b9d-a9dc-f8d499af63ab1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5be879ce-a03d-4b9d-a9dc-f8d499af63ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00317320
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00262815/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00262979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPM.260.2.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi pn. „¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.”.
2. Us³uga cateringu, przygotowanie i dostarczenie wy¿ywienia bêdzie realizowana dla 200 uczniów Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w klasach od I do VIII w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.;
3. Liczba dzieci korzystaj±cych z posi³ków wskazana w ust. 2 mo¿e ulec zmianie.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie:
dla uczniów Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach jednego posi³ku dziennie, tj. obiadu dwudaniowego (zupa + drugie danie) dla grupy 200 uczniów (ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie) w okresie od dnia od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.
5. Warto¶æ kaloryczna posi³ków:
1) 1400 - 1800 kcal dla dzieci z klas I-III szko³y podstawowej;
2) 1800 - 3000 kcal dla dzieci z klas IV-VIII ze szko³y podstawowej.
6. Wykonawca bêdzie dostarcza³ posi³ki od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach: obiad – godz. 10:00.
7. Zamawiaj±cy okre¶la wielko¶æ przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:
1) uczniów Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w klasach I-III: 187 dni, tj. 24310 zup i 24310 drugich dañ,
2) uczniów Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w klasach IV-VIII: 187 dni, tj. 13090 zup i 13090 drugich dañ,
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 349690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 405790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374935,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evmont Tomasz Kowal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364774484
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czernichów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-104
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 374935,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-02 do 2026-06-268.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MICHA£OWICE
wiêcej: przetargi MICHA£OWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga cateringu - przygotowanie i dowóz posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Ko¶cielnej
- ¦wiadczenie us³ug restauracyjnych (cateringowych), obejmuj±cych przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posi³ków podczas 7 konferencji / spotkañ bran¿owych organizowanych przez BCU
- Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla dzieci ze Szkó³ Podstawowych dla których organem prowadz±cym jest Gmina Wyszków"
- Przygotowanie i dostarczanie posi³ków w roku 2026 dla dzieci z Przedszkola nr 423 mieszcz±cego siê w Warszawie, przy ulicy Kadrowej 9
- "¦wiadczenie us³ug cateringowych w roku 2026".
- "Us³uga cateringowa w zakresie przygotowania i dostarczania posi³ków dla dzieci, uczniów i wychowanków ¿³obka w placówkach prowadzonych przez Gminê Szprotawa - na rok 2026"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





