eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Micha³owice¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.



Og³oszenie z dnia 2025-07-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Jana Paw³a II w Micha³owicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000703581

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Micha³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-091

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 388 51 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: michalowice.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5be879ce-a03d-4b9d-a9dc-f8d499af63ab

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5be879ce-a03d-4b9d-a9dc-f8d499af63ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00317320

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00262815/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00262979

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPM.260.2.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi pn. „¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.”.
2. Us³uga cateringu, przygotowanie i dostarczenie wy¿ywienia bêdzie realizowana dla 200 uczniów Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w klasach od I do VIII w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.;
3. Liczba dzieci korzystaj±cych z posi³ków wskazana w ust. 2 mo¿e ulec zmianie.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie:
dla uczniów Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach jednego posi³ku dziennie, tj. obiadu dwudaniowego (zupa + drugie danie) dla grupy 200 uczniów (ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie) w okresie od dnia od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.
5. Warto¶æ kaloryczna posi³ków:
1) 1400 - 1800 kcal dla dzieci z klas I-III szko³y podstawowej;
2) 1800 - 3000 kcal dla dzieci z klas IV-VIII ze szko³y podstawowej.
6. Wykonawca bêdzie dostarcza³ posi³ki od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach: obiad – godz. 10:00.
7. Zamawiaj±cy okre¶la wielko¶æ przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy:
1) uczniów Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w klasach I-III: 187 dni, tj. 24310 zup i 24310 drugich dañ,
2) uczniów Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w klasach IV-VIII: 187 dni, tj. 13090 zup i 13090 drugich dañ,

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 349690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 405790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374935,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evmont Tomasz Kowal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364774484

7.3.4) Miejscowo¶æ: Czernichów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-104

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 374935,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-02 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.