eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaRozbudowa remizy strażackiej OSP w Starej Kamionce



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa remizy strażackiej OSP w Starej Kamionce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokółka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659125

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48857110900

1.5.8.) Numer faksu: +48857110911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@sokoka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-umsokolka.wrotapodlasia.pl/przet_zam/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa remizy strażackiej OSP w Starej Kamionce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-550ea7f5-5430-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004172/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Rozbudowa remizy strażackiej OSP w Starej Kamionce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298839/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.I. 271.52.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Starej Kamionce wraz z niezbędną infrastrukturą z wykorzystaniem elementów istniejącego budynku.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Rozbiórkę istniejących fundamentów po ustępach zewnętrznych na terenie opracowania;
2) Niwelację i podniesienie terenu pod projektowanymi utwardzeniami dojazdów i dojść;
3) Rozbudowę budynku o parterową, niepodpiwniczoną część mieszczącą pomieszczenia jednostki gaśniczo-ratowniczej OSP – garażu dla wozu bojowego straży pożarnej wraz z pomieszczeniami socjalnymi, kotłownią, magazynem, połączoną z istniejącym budynkiem łącznikiem;
4) Przebudowę istniejącego budynku OSP w zakresie zmian otworów okiennych i drzwiowych w celu skomunikowania dobudowywanej części z pomieszczeniami istniejącymi i wydzieleniu stref pożarowych;
5) Wymianę drzwi w ustępie w części istniejące z powiększeniem otworów w ścianach działowych;
6) Docieplenie stropodachów wentylowanych i remont pokrycia dachu z papy nad częścią istniejącą;
7) Budowę zewnętrznej instalacji zbiornikowej gazu płynnego jako źródła paliwa do projektowanej kotłowni wraz z dwoma zbiornikami naziemnymi o poj. poniżej 5 m3 i łącznej pojemności poniżej 10 m3
8) Budowę zbiornika szczelnego na płynne nieczystości komunalne;
9) Przebudowę przyłącza wodociągowego do budynku;
10) Budowę przyłącza elektroenergetycznego zasilającego rozbudowywaną część budynku ;
11) Budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10 kWp, na dachu projektowanego budynku;
12) Budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych;
13) Budowę pochylni dojazdu do projektowanego garażu oraz wykonanie utwardzeń terenu dojść, dojazdów i miejsc parkingowych;
14) Przebudowę i rozbudowę instalacji elektrycznych w budynku;
15) Przebudowę i rozbudowę instalacji wentylacji w budynku;
16) Przebudowę i rozbudowę instalacji centralnego w budynku;
17) Przebudowę i rozbudowę instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku;.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zwrócił się do wykonawców biorących udział w postępowaniu o przedłużenie terminu związania ofertą zgodnie z art. 307 ustawy. Żaden z Wykonawców nie zdecydował się na przedłużenie terminu związania ofertą. W związku z powyższym postanowiono o odrzuceniu ich ofert na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12.
Mając na względzie powyżej przedstawione okoliczności Burmistrz Sokółki postanowił o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy tj. 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1880108,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2676480,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.