eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice"Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Gliwicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271062577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybnicka 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwik.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pwik.gliwice.pl/index.php

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1102138

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sektor wodny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1f9a492-e8a5-4009-a1b0-fa639184b756

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049341/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211276

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/4/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 685220,13 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 445110,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice, które Zamawiający podzielił na części:
Część nr 1 - Rejon nr 1. Dzielnica Łabędy i Czechowice.

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach zadań wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2017 Prawo Wodne oraz związanych z ochroną i gospodarką przeciwpowodziową na terenie Miasta Gliwice.

Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ oraz we Wzorze Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.

Wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników
Zamawiający formułuje wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowo zostały one określone w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SWZ – Wzorze Umowy.

Z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia Zamawiający nie formułuje wymagań wskazanych w art. 100 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 70859,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice, które Zamawiający podzielił na części:
Część nr 2 - Rejon nr 2. Dzielnica Brzezinka.

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach zadań wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2017 Prawo Wodne oraz związanych z ochroną i gospodarką przeciwpowodziową na terenie Miasta Gliwice.

Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ oraz we Wzorze Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.

Wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników
Zamawiający formułuje wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowo zostały one określone w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SWZ – Wzorze Umowy.

Z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia Zamawiający nie formułuje wymagań wskazanych w art. 100 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 52932,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice, które Zamawiający podzielił na części:
Część nr 3 - Rejon nr 3. Dzielnica Żerniki.

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach zadań wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2017 Prawo Wodne oraz związanych z ochroną i gospodarką przeciwpowodziową na terenie Miasta Gliwice.

Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ oraz we Wzorze Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.

Wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników
Zamawiający formułuje wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowo zostały one określone w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SWZ – Wzorze Umowy.

Z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia Zamawiający nie formułuje wymagań wskazanych w art. 100 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 65176,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice, które Zamawiający podzielił na części:
Część nr 4 - Rejon nr 4. Dzielnica Bojków, Ligota Zabrska i Sośnica.

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach zadań wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2017 Prawo Wodne oraz związanych z ochroną i gospodarką przeciwpowodziową na terenie Miasta Gliwice.

Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ oraz we Wzorze Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.

Wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników
Zamawiający formułuje wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowo zostały one określone w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SWZ – Wzorze Umowy.

Z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia Zamawiający nie formułuje wymagań wskazanych w art. 100 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 58688,05 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice, które Zamawiający podzielił na części:
Część nr 5 - Rejon nr 5. Dzielnica Ostropa i Wilcze Gardło.

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach zadań wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2017 Prawo Wodne oraz związanych z ochroną i gospodarką przeciwpowodziową na terenie Miasta Gliwice.

Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ oraz we Wzorze Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.

Wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników
Zamawiający formułuje wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowo zostały one określone w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SWZ – Wzorze Umowy.

Z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia Zamawiający nie formułuje wymagań wskazanych w art. 100 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 54191,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice, które Zamawiający podzielił na części:
Część nr 6 - Rejon nr 6. Dzielnica Łabędy obręb Niepaszyce.

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach zadań wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2017 Prawo Wodne oraz związanych z ochroną i gospodarką przeciwpowodziową na terenie Miasta Gliwice.

Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ oraz we Wzorze Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.

Wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników
Zamawiający formułuje wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowo zostały one określone w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SWZ – Wzorze Umowy.

Z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia Zamawiający nie formułuje wymagań wskazanych w art. 100 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 47757,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice, które Zamawiający podzielił na części:
Część nr 7 - Rejon nr 7. Dzielnica Trynek, Sikornik i Politechnika.

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach zadań wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2017 Prawo Wodne oraz związanych z ochroną i gospodarką przeciwpowodziową na terenie Miasta Gliwice.

Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ oraz we Wzorze Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.

Wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników
Zamawiający formułuje wymagania dotyczące konieczności zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowo zostały one określone w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SWZ – Wzorze Umowy.

Z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia Zamawiający nie formułuje wymagań wskazanych w art. 100 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 95505,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76652,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76652,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76652,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa SEBCIO Andrzej Alamoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9690897129

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 36

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-105

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76652,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.05.2025 roku do godz. 9:00 została złożona 1 oferta.
Wykonawca złożył ofertę na 7 (siedem) części. Oferta tego Wykonawcy w każdej z tych części jest niezgodna z warunkami przedmiotowego zamówienia, a oferta ta podlega odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90552,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90552,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90552,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa SEBCIO Andrzej Alamoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9690897129

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 36

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-105

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90552,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65921,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65921,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65921,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Techniczno - Inżynieryjne Kamil Lisowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 2220915518

7.3.3) Ulica: Wojciecha Korfantego 19/1

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65921,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65673,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66242,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65673,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa SEBCIO Andrzej Alamoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9690897129

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 36

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-105

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65673,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.05.2025 roku do godz. 9:00 została złożona 1 oferta.
Wykonawca złożył ofertę na 7 (siedem) części. Oferta tego Wykonawcy w każdej z tych części jest niezgodna z warunkami przedmiotowego zamówienia, a oferta ta podlega odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103139,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103139,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103139,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Techniczno - Inżynieryjne Kamil Lisowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 2220915518

7.3.3) Ulica: Wojciecha Korfantego 19/1

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103139,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.