eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki"Remont parteru i piwnicy w budynku przy. ul. Dalekiej 11a "



Ogłoszenie z dnia 2025-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Remont parteru i piwnicy w budynku przy. ul. Dalekiej 11a ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: zp@powiat-grodziski.pl

1.5.8.) Numer faksu: zp@powiat-grodziski.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Remont parteru i piwnicy w budynku przy. ul. Dalekiej 11a ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72f97bc4-2f79-4c1b-b3d1-c77d6761b354

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00681553/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont parteru i piwnicy w budynku przy ul. Dalekiej 11a

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zmówienie obejmuje remont piwnicy i parter budynku Daleka 11a w Grodzisku Mazowieckim.
Piwnica.

• demontaż istniejącej wykładziny z PCV z korytarza i pokoju technicznego oraz montaż nowej wykładziny z PCV
• gładzie gipsowe na ścianach, bez sufitu korytarza ( sufit podwieszany).
• Sufit systemowy rastrowy czarny
• malowanie ścian farbą emulsyjną białą i czarną
• malowanie sufitów farbą emulsyjną czarną,
• dwukrotne lakierowanie wszystkich ścian korytarza i pokoju technicznego lakierem bezbarwnym do wysokości 2,0 metrów,
• dwukrotne malowanie farbą olejna białą drzwi wejściowych do pomieszczeń.
• demontaż starych lamp oświetleniowych w korytarzu i montaż nowych lamp, pod sufitem rastrowy
• demontaż czujników, oświetlenia ewakuacyjnego i ponowny montaż na suficie rastrowym.
• uporządkowanie terenu prac,
• załadunek i wywóz materiałów z rozbiórek na odległość 9,0 km wraz z utylizacją.

Parter.

• demontaż istniejącej wykładziny z PCV z pokoi oraz montaż nowej wykładziny z PCV
• gładzie gipsowe na ścianach i sufitach w pokojach (oprócz pok. 20, 21, 34 i 35)
• malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną białą,
• dwukrotne lakierowanie wszystkich ścian pokoi i korytarza lakierem bezbarwnym do wysokości 2,0 metrów,
• wykucie i obrobienie tynkarskie otworu w ścianie z pustaków betonowych
pok. nr. 20-21 – przejście 2 m x 0,90 m
pok. nr 7-8, 8-9 – przesuniecie otworu drzwiowego o ok. 40 cm.
• demontaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicą – 3 szt. (nowe archiwum)
• Rozebranie ścianek działowych dzielących pomieszczenie na kabiny ustępowe. (nowe archiwum)
• wymiana wszystkich kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach na nowe,
• demontaż baterii, umywalek i misek ustępowych wraz z zakorkowaniem w łazienkach (nowe archiwum)
• wykonanie nowej instalacji wodociągowej z rur PE w pomieszczeniu socjalnym pod dwa zlewozmywaki ze stali nierdzewnej osadzone na szafkach,
• montaż termy elektrycznej 50 litrów w pomieszczeniu socjalnym,
• położenie płytek 60x60 nad szafkami kuchennymi w pomieszczeniu socjalnym
• demontaż starych lamp oświetleniowych w pomieszczeniu archiwum komunikacji oraz montaż 1 lampy
• Przełożenie instalacji elektrycznej, uzupełnienie listew maskujących.
• montaż ościeżnic, bez drzwi pomiędzy pokojami
• montaż drzwi w pokoju nr 19
• demontaż płytek


Łazienki parter:

• wykucie z muru zbędnych ościeżnic i demontaż drzwi wewnętrznych.
• demontaż starych lamp oświetleniowych w łazienkach i montaż nowych lamp led
• demontaż baterii umywalkowej i montaż nowych baterii umywalkowych
• demontaż i montaż umywalki – 2 szt
• demontaż i montaż nowych misek ustępowych wiszących na stelażu, wraz z zabudową płytami g/k – 2 szt.
• demontaż lamp i wykonanie nowego oświetlenia łazienek – oprawy ledowe
• montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych 90 cm, pełnych fabrycznie wykończonych dobrej klasy w kolorze szarym wraz z ościeżnicą drewnianą i otworem wentylacyjnym
Ościeżnica regulowana z listwami maskującymi po obu stronach ściany.– 2 szt.
• gładzie gipsowe na ścianach, i suficie
• malowanie drzwi, naprawa nawierzchni drzwi oraz nowe klamki – 5 szt.
• dostawa i montaż: uchwytów na papier toaletowy, uchwytów na ręczniki papierowe, kosza na śmieci, podajnika na mydło, szczotki do wc wiszące.
• demontaż i montaż lustra dla niepełnosprawnych – łazienka męska
• demontaż luster
• montaż luster o wymiarach 60cm x 80 cm zlicowanymi z płytkami
• malowanie farbą emulsyjną biała ścian powyżej 2 m i sufitów.
• demontaż i montaż umywalki dla niepełnosprawnych – łazienka męska
• wykonanie podejść odpływowych do umywalek
• wykonanie dodatkowej instalacji kanalizacyjnej do wc
• zakup i montaż nowych drzwi wejściowych do pokoi pełnych fabrycznie wykończonych dobrej klasy wraz z opasami drewnianymi, z otworami wentylacyjnymi, wyposażone w samozamykacz, zamek z blokadą WC, zawiasy ukryte
• montaż płytek 60cm x 60cm na podłodze i ścianach do 2 m.


Pokój dla matki z dzieckiem:

• wykucie z muru zbędnych ościeżnic i demontaż drzwi wewnętrznych do wc
• Wykonanie nowych podejść instalacyjnych
• montaż nowych baterii umywalkowej i umywalki dla niepełnosprawnych.
• demontaż i montaż nowej miski ustępowej dla niepełnosprawnych, wiszący na stelażu, wraz z zabudową płytami g/k.
• wykonanie ścianki działowej na ruszcie metalowym z otworem - wejście do pokoju dla matki z dzieckiem
• demontaż lamp i wykonanie nowego oświetlenia łazienek – oprawy ledowe
• montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych 90 cm, pełnych fabrycznie wykończonych dobrej klasy w kolorze szarym wraz z ościeżnicą drewnianą i otworem wentylacyjnym, wyposażone w samozamykacz, zamek z blokadą WC, zawiasy ukryte
Ościeżnica regulowana z listwami maskującymi po obu stronach ściany – 1szt.
• gładzie gipsowe na ścianach powyżej 2 m, i suficie.
• Dostawa i montaż: uchwytów na papier toaletowy, uchwytów na ręczniki papierowe, kosza na śmieci, podajnika na mydło, szczotki do wc wiszące.
• Demontaż i montaż lustra dla niepełnosprawnych
• malowanie farbą emulsyjną biała ścian powyżej 2 m i sufitów.
• Montaż płytek 60cm x 60cm na podłodze i ścianach do 2 m
• uporządkowanie terenu prac,
• załadunek i wywóz materiałów z rozbiórek na odległość 9,0 km wraz z utylizacją.
• Dostawa przewijaka dla dzieci, naściennego, składanego
• Dostawa leżanki dla dorosłych wym. 80cm x 200 cm
• Montaż uchwytów uchylnych dla niepełnosprawnych do wc i umywalki – 4 szt
• zakup i montaż nowych drzwi wejściowych do pokoi pełnych fabrycznie wykończonych dobrej klasy wraz z opasami drewnianymi, z otworami wentylacyjnymi, wyposażone w samozamykacz, zamek z blokadą WC, zawiasy ukryte.

Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy i ślepy (Załączniki Nr 8 i 8a do SWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 9 do SWZ dla części budowlanej.
Szczegółowy zakres prac podany jest w kosztorysie „ślepym” stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ.

Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie „ślepym”) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub zamienne.

Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458626,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680930,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458626,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIG-DAR Dariusz Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291268217

7.3.3) Ulica: Radziejowicka 142

7.3.4) Miejscowość: Kałęczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458626,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.