eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziechowyTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz



Ogłoszenie z dnia 2025-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieprz 700

1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96b74402-1b77-4cc0-a4cc-088b41b774c4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b74402-1b77-4cc0-a4cc-088b41b774c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017787/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Radziechowy-Wieprz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:
CZĘŚĆ 1
Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Brzuśniku
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.

Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 2061519,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:
CZĘŚĆ 2
Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Juszczynie
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie dachu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.

Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 717217,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:
CZĘŚĆ 3
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przybędzy
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- wymiana instalacji c.o.,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.

Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego
), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 1132489,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:
CZĘŚĆ 4
Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Radziechowach
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- wymiana instalacji c.o.,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu.
- prace odtworzeniowe i naprawcze
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.

Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 1311563,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:
CZĘŚĆ 5
Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Radziechowach
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.

Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 1300185,24 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:
CZĘŚĆ 6
Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- wymiana istniejącego kotła węglowego na kocioł V klasy na pellet,
- wymiana instalacji c.o.,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.

Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 1008254,55 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:
CZĘŚĆ 7
Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Głównej
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- wymiana instalacji c.o.,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.

Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 1182557,29 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:
CZĘŚĆ 8
Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Wieprzu
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu,
- wymiana istniejącego kotła węglowego na kocioł V klasy na pellet,
- wymiana instalacji c.o.,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.

Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 1102870,77 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:
CZĘŚĆ 9
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie dachu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.

W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.

Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 484763,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1654950,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2100000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1654950,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A

7.3.4) Miejscowość: Leśna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1654950,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633560,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633560,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A

7.3.4) Miejscowość: Leśna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633560,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825721,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1550000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825721,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A

7.3.4) Miejscowość: Leśna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825721,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934981,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934981,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A

7.3.4) Miejscowość: Leśna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934981,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 929425,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1488000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 929425,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A

7.3.4) Miejscowość: Leśna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 929425,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 911514,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 911514,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A

7.3.4) Miejscowość: Leśna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 911514,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900944,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1600000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900944,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A

7.3.4) Miejscowość: Leśna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900944,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 852577,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1451018,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 852577,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A

7.3.4) Miejscowość: Leśna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 852577,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358145,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358145,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A

7.3.4) Miejscowość: Leśna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358145,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.