Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00135410/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
- 2025/BZP 00156951/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00161991/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieprz 700
1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96b74402-1b77-4cc0-a4cc-088b41b774c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b74402-1b77-4cc0-a4cc-088b41b774c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017787/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Radziechowy-Wieprz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:CZĘŚĆ 1
Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Brzuśniku
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.
Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 2061519,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:CZĘŚĆ 2
Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Juszczynie
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie dachu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.
Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 717217,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:CZĘŚĆ 3
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przybędzy
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- wymiana instalacji c.o.,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.
Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego
), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 1132489,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:CZĘŚĆ 4
Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Radziechowach
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- wymiana instalacji c.o.,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu.
- prace odtworzeniowe i naprawcze
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.
Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 1311563,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:CZĘŚĆ 5
Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Radziechowach
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.
Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 1300185,24 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:CZĘŚĆ 6
Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- wymiana istniejącego kotła węglowego na kocioł V klasy na pellet,
- wymiana instalacji c.o.,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.
Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 1008254,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:CZĘŚĆ 7
Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Głównej
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- wymiana instalacji c.o.,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.
Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 1182557,29 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:CZĘŚĆ 8
Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Wieprzu
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- termo i hydroizolacja fundamentów,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie stropu oraz ścian klatki schodowej na poddaszu,
- wymiana istniejącego kotła węglowego na kocioł V klasy na pellet,
- wymiana instalacji c.o.,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.
Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 1102870,77 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest podzielone na części:CZĘŚĆ 9
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie dachu,
- prace odtworzeniowe i naprawcze.
W ramach przedmiotu zamówienia, w związku z udzielaniem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” należy – dotyczy wszystkich części:
1) opracować dokumentację projektową, niezbędną do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem umowy, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, odstępstw, pozwoleń, zgłoszeń, etc.
2) w przypadku, gdy Prawo Budowlane dopuszcza realizację prac budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nie przekraczającej 12 metrów bez procedur administracyjnych (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac budowlanych), minimalną dokumentacją niezbędną do wykonania przez Wykonawcę, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, opracować:
- inwentaryzację architektoniczną budynku (bez inwentaryzacji branżowych)
- projekt architektoniczny zawierający min. opis przyjętych rozwiązań, rysunki elewacji wraz z kolorystyką, schematy detali, itp
- projekt branżowy – odprowadzenie wód opadowych z dachu, studnie chłonne
- projekt branżowy – instalacja c.o. (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o.)
- projekt branżowy – kotłownia (jeżeli przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła)
3) wykonać przedmiar i kosztorys oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, a także harmonogram rzeczowo-finansowy robót,
4) prowadzić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych,
5) wykonać roboty budowlane z zapewnieniem kierownika budowy i/lub robót odpowiednich branży w oparciu o wykonaną dokumentację,
6) przeprowadzić odbiory, uzyskać pozytywne opinie, etc., w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędne do rozpoczęcia użytkowania obiektu zgodnie z planowanym przeznaczeniem.
Programy funkcjonalno–użytkowe zakładają wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, jeśli zakres robót nie będzie wymagać uzyskania zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, lub wykonanie obiektu w trybie zgłoszenia budowy lub robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, (jeżeli wymagane przepisami prawa budowlanego), co musi być skutecznie dopełnione przez Wykonawcę.
Po zakończeniu robót Wykonawca uzyska wymagane przepisami prawa decyzje dla zakończenia procesu budowlanego (np.: uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót) - o ile będą wymagane przepisami prawa.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: PROGRAMY FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.9 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
Zgody na usunięcie gniazd ptaków i nietoperzy podczas prac termomodernizacyjnych zawiera załącznik nr 10 do SWZ – ekspertyzy ornitologiczne (w przypadku CZĘŚĆ 6 Termomodernizacja budynku przedszkola w Radziechowach przy ul. Św. Marcina, CZĘŚĆ 9 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieprzu gniazd ptaków/nietoperzy nie stwierdzono) montaż budek dla ptaków/nietoperzy NIE WCHODZI w zakres niniejszego zamówienia.
Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów NATURA 2000 stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 484763,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1654950,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2100000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1654950,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A
7.3.4) Miejscowość: Leśna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1654950,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633560,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633560,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A
7.3.4) Miejscowość: Leśna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633560,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825721,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1550000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825721,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A
7.3.4) Miejscowość: Leśna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825721,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934981,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934981,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A
7.3.4) Miejscowość: Leśna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934981,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 929425,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1488000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 929425,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A
7.3.4) Miejscowość: Leśna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 929425,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 911514,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 911514,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A
7.3.4) Miejscowość: Leśna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 911514,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900944,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1600000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900944,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A
7.3.4) Miejscowość: Leśna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900944,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 852577,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1451018,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 852577,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A
7.3.4) Miejscowość: Leśna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 852577,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358145,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358145,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C&Z CAPUTA I ZAJĄC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243376441
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Michała Archanioła 180A
7.3.4) Miejscowość: Leśna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358145,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
INNE PRZETARGI RADZIECHOWY
więcej: przetargi RADZIECHOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. gen. Władysława Sikorskiego w Pomiechówku
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku Kaplicy Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.