Og³oszenie z dnia 2022-08-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYMIANA WINDY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH W BUDYNKU ''B'' W DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ W
MYS£OWICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686486
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Miko³aja Reja 54
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-404
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 222 21 01
1.5.8.) Numer faksu: 32 222 21 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps6@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://dps-myslowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Pomoc Spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA WINDY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH W BUDYNKU ''B'' W DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ W
MYS£OWICACH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ae12999-2370-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00317070
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00214347/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 WYMIANA WINDY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH W BUDYNKU ''B'' W DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ W MYS£OWICACH
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.dps.myslowice.bip.info.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu dostêpnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: dps6@wp.pl
dps6.joanna@gmail.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:
„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.Maksymalny rozmiarplików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 5. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania . Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6. Szczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê i wymagania formalne dotycz±ce sk³adanych dokumentów zosta³y opisane w
rozdzia³ IV SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): szczegó³y zawiera rozdzia³ XVII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegó³y zawiera rozdzia³ XVII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS/ZP/3/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wymiana windy do przewozu osób niepe³nosprawnych w budynku „B” w Domu Pomocy
Spo³ecznej w Mys³owicach”
2. Zakres prac wymaganych od Wykonawcy obejmuje za³±cznik nr 1 Program funkcjonalno-u¿ytkowy.
3. Szczegó³owy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 Program funkcjonalno-u¿ytkowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o powy¿sze kryteria dokonana zostanie w
nastêpuj±cy sposób:
Kryterium 1.:
cena (C) - waga 60%:
C=(najni¿sza cena spo¶ród nieodrzuconych ofert/ cena oferty ocenianej)*60
Kryterium 2.:
wyd³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady (G) - waga 40%:
Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy 1 punkt za ka¿dy zadeklarowany w formularzu oferty dodatkowy rok gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady powy¿ej wymaganego minimalnego okresu w wymiarze 5 lat, lecz nie wiêcej ni¿ 2 dodatkowe lata (maksymalnie 2 punkty). W przypadku braku wpisania w formularzu oferty dodatkowego roku gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady, Zamawiaj±cy przyzna w tym kryterium „0”punktów; w przypadku wskazania d³u¿szego dodatkowego okresu gwarancji i rêkojmi za wady ni¿ 2 lata (³±cznie 7 lat), Zamawiaj±cy przyzna maksymalnie 2 punkty w tym kryterium:
• podstawowy piêcioletni okres gwarancji – 0 pkt.
• wyd³u¿enie podstawowego okresu gwarancji o rok - 1 pkt
• wyd³u¿enie podstawowego okresu gwarancji o 2 lata i wiêcej - 2 pkt
G= (ilo¶æ punktów badanej oferty za dodatkowe lata okresu
gwarancji i rêkojmi za wady/ najwiêksza ilo¶æ punktów za dodatkowe lata
gwarancji i rêkojmi za wady (tj. 2))*40
3. £±czna ocena punktowa stanowi sumê uzyskanych przez Wykonawcê punktów we wszystkich kryteriach :
Lp= C + G
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca spe³nia³ minimalne warunki umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, poprzez:
a) wykazanie, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ min. 2 roboty budowlane w zakresie monta¿u d¼wigu osobowego
b) wykazanie, ¿e dysponuje, lub bêdzie dysponowa³ osob± zdoln± do wykonania zamówienia, która bêdzie uczestniczyæ w realizacji przedmiotu zamówienia tj.: osob± posiadaj±c± uprawnienia okre¶lone przepisami Prawa budowlanego do pe³nienia funkcji kierownika budowy w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie budowy i instalacji windy oraz co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu budow± w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu , o którymmowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego - wype³niony za³±cznik nr 3 do SWZ stanowi±cy o¶wiadczenie dotycz±ce odpowiednio: a) wykonawcy; b) ka¿degoze
wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykazu robót budowlanych w celu potwierdzenia spe³niania przez
Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 lit. a) SWZ – wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz
podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Wykaz robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ – w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 lit. b) SWZ, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony FORMULARZ OFERTOWY, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ 2. Do oferty nale¿y do³±czyæ aktualne dokumenty potwierdzaj±ce status prawny wykonawcy, np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcê, ¿e s± one dostêpnew formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z ww. dokumentów.
3. Oznacza to, ¿e w przypadku je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z
dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne PE£NOMOCNICTWO w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/ych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
4. O¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej
grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia sk³adaj± powy¿sze o¶wiadczenia, dotycz±ce ka¿dego z nich. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W tym celu ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec tego Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wrazz ofert± stosowne pe³nomocnictwo oraz wype³niæ odpowiedni punkt w Formularzu oferty.
2. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w
zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze
oznacza, i¿:
1) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty nie mo¿e staæ w sprzeczno¶ci z przepisem art. 454 ustawy Pzp i dopuszczalna jest jedynie w sytuacji gdy nie by³a mo¿liwa do przewidzenia na etapie podpisania umowy. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:1) wyst±pienia si³y wy¿szej, czyli zdarzenia, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ – maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia umowy bêdzie równy okresowi przerwy w ¶wiadczeniu us³ugi. Si³a wy¿sza to zdarzenie zewnêtrzne o obiektywnie ma³ym stopniu prawdopodobieñstwa
pojawienia siê zdarzenia w okre¶lonej sytuacji, a którego szkodliwe nastêpstwo przy zastosowaniu wspó³czesnej techniki uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie czê¶ci lub ca³o¶ci jego zobowi±zañ
2) aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny
3) zaniechania wykonania zadania przez Zamawiaj±cego w trakcie trwania niniejszej umowy, z przyczyn od niego niezale¿nych.
2. Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej umowy, kiedy zmiana podyktowana jest w szczególno¶ci:
1) zmian± statusu prawnego, reguluj±cego w³a¶ciwo¶æ zamówienia
2) zmian± stanu faktycznego, powoduj±cego nieracjonalno¶æ lub niecelowo¶æ dalszej realizacji zamówienia
3) dzia³aniem si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej realizacje w czê¶ci lub w ca³o¶ci zamówienia
4) oczywistymi omy³kami rachunkowymi lub pisemnymi
5) dzia³aniem osób trzecich, za które ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci.
3. Je¿eli zmiana przepisów prawa w okresie obowi±zywania niniejszej umowy powodowaæ bêdzie konieczno¶æ zmiany jej zapisów, strony dokonaj± niezw³ocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym przepisami, tj. w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy
2) konieczno¶ci wprowadzenia zmian, bêd±cych nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym, a innymi ni¿ Wykonawca stronami
3) zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, a s± one korzystne dla Zamawiaj±cego
4) zmian osób reprezentuj±cych strony w przypadku zmian organizacyjnych
5) oraz w innych przypadkach okre¶lonych w niniejszej umowie.
4. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy mo¿e nast±piæ jedynie za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https/miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-08 10:40
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-08
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTÊPCZYCH I PROWADZ¡CYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Zawarcie umowy na dostawy worków foliowych do gromadzenia odpadów komunalnych w Mie¶cie Mys³owice w roku 2026
- Psychoterapia rodzinna
- Dostawy kontenerów o pojemno¶ciach 660, 770, 1100 litrów do gromadzenia odpadów w Mie¶cie Mys³owice
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeñ w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa remizy stra¿ackiej w miejscowo¶ci Bielawy
- Termomodernizacja budynków gara¿owo - warsztatowych Powiatowego Zarz±du Dróg Publicznych w Bia³obrzegach
- "Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemys³owej."
- Przebudowa istniej±cego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu po³o¿onego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- Remont systemu interkomowego w oddzia³ach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zak³adzie Karnym nr 1 w £odzi
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





