Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00272186/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w CZP „ Łódź-Górna” przy ul. Sieradzkiej 11
w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWONEJ W ŁODZI
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń w CZP „ Łódź-Górna” przy ul. Sieradzkiej 11w Łodzi.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4d3d2a1-98c4-4c01-91b0-a09030a5ca7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073117/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja pomieszczeń w CZP "Łódź-Górna" przy ul. Sieradzkiej 11 w Łodzi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ/TP/RB/11/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są „Modernizacja pomieszczeń w CZP „ Łódź – Górna” przy ul. Sieradzkiej 11 w Łodzi.” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz zgodnie z projektem umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac malarskich na II piętrze budynku mieszczącym się w Łodzi, ul. Sieradzka 11, zarządzanych przez Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
1.2. Zamówienie obejmuje zakres prac:
1. Przygotowanie ścian i sufitów pomieszczeń poradni do malowania farbą emulsyjną przez czyszczenie, usunięcie pęknięć i ich obróbkę, pokrycie emulsją gruntującą, malowanie farbą emulsyjną w kol białym i szarym – kolor do uzgodnienia z Inwestorem. Pomieszczenia oznaczone nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 – załącznik nr. 1
2. Przygotowanie ścian i sufitów pomieszczeń łazienkowych do malowania farbą emulsyjną do łazienek (powyżej płytek) przez czyszczenie, usunięcie pęknięć i ich obróbkę, pokrycie emulsją gruntującą, malowanie farbą emulsyjną do łazienek w kolorze białym. Pomieszczenia oznaczone nr: 12, 13, 14 – załącznik nr. 1
3.Przygotowanie ścian korytarza do malowania emalią przez czyszczenie, usunięcie pęknięć i ich obróbkę, pokrycie emulsją gruntującą, malowanie emalią do lamperii – kolor do uzgodnienia z Inwestorem. Pomieszczenia oznaczone nr: 11 – załącznik nr. 1
4.Przygotowanie ścian klatki schodowej (od poziomu parteru do II piętra) do malowania emalią przez czyszczenie, usunięcie pęknięć i ich obróbkę, pokrycie emulsją gruntującą, malowanie emalią do lamperii – kolor do uzgodnienia
z Inwestorem. Pomieszczenia oznaczone nr: 15 – załącznik nr. 1
1.3. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
• realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami
techniczno – budowlanymi, normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
• do remontu należy stosować materiały odpowiadające wymaganiom aktualnych norm
• pomieszczenia i ich wyposażenie Wykonawca zabezpieczy na czas remontu na własny koszt;
• po wykonaniu prac remontowych każde z pomieszczeń zostanie przygotowane do dalszego użytkowania (sprzątanie i ustawienie wyposażenia);
• remont będzie odbywać się w godzinach 7.30-18.00 w dni robocze. Należy
z tygodniowym wyprzedzeniem przed rozpoczęciem robót określić harmonogram przeprowadzenia robót, i przedstawić go do akceptacji Inwestorowi.
• Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, żeby materiały i urządzenia tymczasowo składowane na terenie.
• Wykonawca realizować będzie przedmiot zamówienia za pomocą własnego sprzętu i narzędzi oraz z obowiązującymi przepisami i normami obowiązującymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisami w zakresie ochrony środowiska.
• po stronie wykonawcy będzie zgodne z prawem utylizowanie powstałych odpadów i śmieci.
2. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Inwestor dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Inwestora o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub dostawy, usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów oraz w zakresie wskazanym w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp.
4. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Inwestora. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Inwestor rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Inwestora w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Inwestor, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
5. W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Inwestor uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Inwestora, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania.
7. Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Inwestora.
8. Inwestor dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przez Wykonawcę z udziałem podwykonawców lub dalszych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79335,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79335,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INET SYSTEM Artur Werbicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271824935
7.3.3) Ulica: Warcka 6
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WERBICKI ARTUR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WERBICKI ARTUR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79335,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-08 do 2025-07-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- "Dostawę urządzeń multimedialnych, komputerów i innych podzespołów komputerowo sieciowych w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi" .
- Remont elewacji budynku Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska i Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi Delegatury w Sieradzu przy ul. POW 70/72
- MZŻ.262.11.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025 - Żłobek nr 16, ul. Zachodnia 55a
- Dostawa hafciarki w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów"
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiennika ciepła gaz-ciecz
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.