eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598

1.5.8.) Numer faksu: +48227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76dd4381-3731-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001697/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249557/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.49.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 447154,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oraz sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych według obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa, w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz odbiór tablic wycofanych do kasacji,
w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
2. Przewidywane ilości tablic służą do porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia.
3. Rodzaj i przewidywane ilości dostawy tablic:
1) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe, dwurzędowe oraz jednorzędowe zmniejszone (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 12 835 kpl.,
2) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe, dwurzędowe oraz jednorzędowe zmniejszone (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 1 200 szt.,
3) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe – 40 kpl.,
4) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe – 30 szt.,
5) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 100 kpl.,
6) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 10 szt.,
7) tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe, dwurzędowe oraz jednorzędowe zmniejszone – 50 kpl.,
8) tablice samochodowe profesjonalne jednorzędowe i dwurzędowe – 10 kpl.,
9) tablice samochodowe profesjonalne jednorzędowe i dwurzędowe – 10 szt.,
10) tablice motocyklowe zwyczajne (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 1 000 szt.,
11) tablice motocyklowe indywidualne (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 5 szt.,
12) tablice motocyklowe tymczasowe – 5 szt.,
13) tablice motocyklowe profesjonalne – 2 szt.,
14) tablice motocyklowe zabytkowe – 5 szt.,
15) tablice motorowerowe zwyczajne (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 302 szt.,
16) tablice motorowerowe tymczasowe - 5 szt.,
17) tablice motorowerowe profesjonalne – 5 szt.,
18) wtórniki tablic rejestracyjnych (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 350 kpl.,
19) wtórniki tablic rejestracyjnych (w tym tablice dla pojazdu elektrycznego oraz pojazdu napędzanego wodorem) – 400 szt.,
20) dodatkowa tablica / bagażnik – 500 szt.
4. Płyta tablicy powinna być wykonana z taśmy aluminiowej o grubości 1mm, odpornej na działanie czynników atmosferycznych oraz na warunki występujące w czasie normalnej eksploatacji pojazdu. Powierzchnia czołowa tablicy powinna być pokryta materiałem odblaskowym barwy białej, żółtej, niebieskiej lub zielonej trwale związanym z podłożem, odpornym na uderzenia i zginanie, posiadającym właściwości elastyczne oraz wymagane właściwości odblaskowe i barwowe.
5. Wymagany okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 4 lata. Zaproponowanie w ofercie gwarancji dłuższej niż 4 lata będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV SWZ. Zaproponowanie w ofercie terminu gwarancji krótszego niż minimalny będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
6. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do wyznaczonego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Komplety/sztuki tablic rejestracyjnych powinny być zapakowane w koszulkę foliową.
8. Zamawiający w okresie jeden raz w tygodniu przekaże Wykonawcy wycofane tablice rejestracyjne protokołem zdawczo-odbiorczym w celu likwidacji. Wykonawca niezwłocznie zlikwiduje wycofane tablice, uniemożliwiając ponowne użycie, a fakt likwidacji tablic musi zostać udokumentowany protokołem zniszczenia. Sporządzony przez Wykonawcę oryginał protokołu zniszczenia zostanie doręczony Zamawiającemu, do trzech dni roboczych od daty likwidacji wycofanych tablic rejestracyjnych.
9. Odbioru tablic wycofanych do kasacji Wykonawca dokonywać będzie z wyznaczonego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461352,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482605,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461352,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH NAT-POL Spółka Jawna Sławomir Jaszczuk i Wspólnicy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361914480

7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 11c

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461352,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.