Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00228739/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00243074/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku przy ul. Imieli 14 w Świętochłowicach na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIĘTOCHŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 54
1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8953371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku przy ul. Imieli 14 w Świętochłowicach na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f87aa93-d9f4-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024033/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa budynku przy ul. Imieli 14 w Świętochłowicach na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228739
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego budynku biurowego, zlokalizowanego przy ul. Imieli 14 w Świętochłowicach w związku z potrzebą konsolidacji działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Przedmiot zamówienia w zakresie podstawowym (obligatoryjnym) obejmuje w szczególności:
wykonanie robót przygotowawczych (w tym m.in.: wygrodzenie terenu budowy, montaż tablic informacyjnych oraz ostrzegawczych),
prace rozbiórkowe oraz demontaże (w tym m.in. okładzin ściennych i podłogowych, wybranych ścian działowych, podłogi na gruncie, wewnętrznej stolarki otworowej, zabudowy szachtów instalacyjnych, sufitów podwieszanych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych, wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, instalacji wodno-kanalizacyjnej)
przebudowę budynku – dostosowanie budynku do potrzeb statutowych Ośrodka Pomocy Społecznej, obejmującą:
• wykonanie ścian działowych, zabudów instalacyjnych
• wykonanie nadproży i nowych otworów w ścianach budynku,
wykonanie podcięcia belek w osiach 1-6, które powodują lokalne obniżenia wzdłuż korytarzy na wszystkich kondygnacjach, w celu uzyskania min. wysokość w świetle 2,0 m,
dostosowanie obiektu do wymagań bezpieczeństwa pożarowego i dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami,
wymianę okładzin ściennych, podłogowych oraz sufitów podwieszanych,
wykonanie nowej podłogi na gruncie,
wymianę wewnętrznej stolarki otworowej,
wymianę wybranych okien zewnętrznych,
wymianę balustrad i pochwytów,
kompleksową wymianę/wykonanie nowych instalacji sanitarnych obejmujących:
• instalacje wod-kan. (w tym: instalacje wody bytowo-gospodarczej, instalacje kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej prowadzonej wewnątrz budynku),
• instalacje wentylacji grawitacyjnej niskociśnieniowej i klimatyzacji (dla wybranych pomieszczeń),
kompleksową wymianę/wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych obejmujących:
• zasilanie budynku, wewnętrzne linie zasilające, instalacje oświetleniowe, gniazd wtykowych, zasilania urządzeń, ochrony od porażeń, połączeń wyrównawczych,
• system okablowania strukturalnego,
• system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN),
• monitoring wizyjny (CCTV),
wykonanie obudów szachtów instalacyjnych,
budowę oddylatowanej konstrukcji szybu oraz montaż dźwigu osobowego,
wykonanie fundamentu oraz montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym,
rozbiórkę schodów zewnętrznych (zejścia do piwnicy) wraz z zadaszeniem,
przebudowę schodów do piwnicy wraz z wykonaniem otworu w ścianie zewnętrznej,
montaż zadaszenia nad projektowanym wejściem,
powiększenie otworu wyłazu dachowego, na potrzeby klapy oddymiającej z funkcją wyłazu,
wykonanie utwardzeń – dojść pieszych do schodów i podnośnika pionowego,
oznakowanie miejsc postojowych,
przycięcia krzewów zlokalizowanych wzdłuż elewacji od strony drogi pożarowej, do wysokości nie przekraczającej 3m, uniemożliwiając dostęp do elewacji budynku za pomocą podnośników i drabin mechanicznych,
wykonanie grafik dekoracyjnych – systemu identyfikacji wizualnej,
wykonanie systemu oznaczeń miejsc istotnych (ścieżki dotykowe)
dostawę i montaż wyposażenia sanitariatów,
przekazanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie i/lub w wyniku realizacji zamówienia do odzysku, zagospodarowania lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
wszelkie pozostałe roboty i/lub czynności niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
szkolenie wyznaczonych przedstawicieli Użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń, systemów itp.,
uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45262700-8 - Przebudowa budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45313100-5 - Instalowanie wind
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8289939,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11169000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8289939,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MILIMEX S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6430009892
7.3.3) Ulica: Olimpijska 7
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne, sanitarne, dostawa i montaż stolarki, dostawa i montaż windy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8289939,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.