eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Przebudowa budynku przy ul. Imieli 14 w Świętochłowicach na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku przy ul. Imieli 14 w Świętochłowicach na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIĘTOCHŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 54

1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swietochlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/895337

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku przy ul. Imieli 14 w Świętochłowicach na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f87aa93-d9f4-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024033/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa budynku przy ul. Imieli 14 w Świętochłowicach na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228739

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego budynku biurowego, zlokalizowanego przy ul. Imieli 14 w Świętochłowicach w związku z potrzebą konsolidacji działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Przedmiot zamówienia w zakresie podstawowym (obligatoryjnym) obejmuje w szczególności:
 wykonanie robót przygotowawczych (w tym m.in.: wygrodzenie terenu budowy, montaż tablic informacyjnych oraz ostrzegawczych),
 prace rozbiórkowe oraz demontaże (w tym m.in. okładzin ściennych i podłogowych, wybranych ścian działowych, podłogi na gruncie, wewnętrznej stolarki otworowej, zabudowy szachtów instalacyjnych, sufitów podwieszanych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych, wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, instalacji wodno-kanalizacyjnej)
 przebudowę budynku – dostosowanie budynku do potrzeb statutowych Ośrodka Pomocy Społecznej, obejmującą:
• wykonanie ścian działowych, zabudów instalacyjnych
• wykonanie nadproży i nowych otworów w ścianach budynku,
 wykonanie podcięcia belek w osiach 1-6, które powodują lokalne obniżenia wzdłuż korytarzy na wszystkich kondygnacjach, w celu uzyskania min. wysokość w świetle 2,0 m,
 dostosowanie obiektu do wymagań bezpieczeństwa pożarowego i dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami,
 wymianę okładzin ściennych, podłogowych oraz sufitów podwieszanych,
 wykonanie nowej podłogi na gruncie,
 wymianę wewnętrznej stolarki otworowej,
 wymianę wybranych okien zewnętrznych,
 wymianę balustrad i pochwytów,
 kompleksową wymianę/wykonanie nowych instalacji sanitarnych obejmujących:
• instalacje wod-kan. (w tym: instalacje wody bytowo-gospodarczej, instalacje kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej prowadzonej wewnątrz budynku),
• instalacje wentylacji grawitacyjnej niskociśnieniowej i klimatyzacji (dla wybranych pomieszczeń),
 kompleksową wymianę/wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych obejmujących:
• zasilanie budynku, wewnętrzne linie zasilające, instalacje oświetleniowe, gniazd wtykowych, zasilania urządzeń, ochrony od porażeń, połączeń wyrównawczych,
• system okablowania strukturalnego,
• system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN),
• monitoring wizyjny (CCTV),
 wykonanie obudów szachtów instalacyjnych,
 budowę oddylatowanej konstrukcji szybu oraz montaż dźwigu osobowego,
 wykonanie fundamentu oraz montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym,
 rozbiórkę schodów zewnętrznych (zejścia do piwnicy) wraz z zadaszeniem,
 przebudowę schodów do piwnicy wraz z wykonaniem otworu w ścianie zewnętrznej,
 montaż zadaszenia nad projektowanym wejściem,
 powiększenie otworu wyłazu dachowego, na potrzeby klapy oddymiającej z funkcją wyłazu,
 wykonanie utwardzeń – dojść pieszych do schodów i podnośnika pionowego,
 oznakowanie miejsc postojowych,
 przycięcia krzewów zlokalizowanych wzdłuż elewacji od strony drogi pożarowej, do wysokości nie przekraczającej 3m, uniemożliwiając dostęp do elewacji budynku za pomocą podnośników i drabin mechanicznych,
 wykonanie grafik dekoracyjnych – systemu identyfikacji wizualnej,
 wykonanie systemu oznaczeń miejsc istotnych (ścieżki dotykowe)
 dostawę i montaż wyposażenia sanitariatów,
 przekazanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie i/lub w wyniku realizacji zamówienia do odzysku, zagospodarowania lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
 wszelkie pozostałe roboty i/lub czynności niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
 szkolenie wyznaczonych przedstawicieli Użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń, systemów itp.,
 uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45262700-8 - Przebudowa budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45313100-5 - Instalowanie wind

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8289939,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11169000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8289939,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MILIMEX S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6430009892

7.3.3) Ulica: Olimpijska 7

7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne, sanitarne, dostawa i montaż stolarki, dostawa i montaż windy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8289939,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.