eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › BZP.2712.9.2023.ECS Wymiana d¼wigu osobowego (lewego) w domu studenckim "Dwudziestolatka" przy ul. Piastowskiej 1 we Wroc³awiu



Og³oszenie z dnia 2023-07-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BZP.2712.9.2023.ECS Wymiana d¼wigu osobowego (lewego) w domu studenckim "Dwudziestolatka" przy ul. Piastowskiej 1 we Wroc³awiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET WROC£AWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.ciurko-sebzda@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BZP.2712.9.2023.ECS Wymiana d¼wigu osobowego (lewego) w domu studenckim "Dwudziestolatka" przy ul. Piastowskiej 1 we Wroc³awiu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c63b1b05-2544-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00316910

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00009113/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 „Wymiana d¼wigu osobowego (lewego) w domu studenckim "Dwudziestolatka" przy ul. Piastowskiej 1 we Wroc³awiu”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej poprzez Platformê Przetargow± (zwanej
dalej „Platform±”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings, w wierszu oznaczonym
tytu³em oraz znakiem niniejszego postêpowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcjach dla u¿ytkowników dostêpnych pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ, sk³ada siê w formie elektronicznej
(z kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgody z wymaganiami okre¶lonymi
w Rozporz±dzeniu PRM.
3.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf
4. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
5.Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
7.Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w
szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty
w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie
bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 UPzp.
8.Wsparcia technicznego udziela jej dostawca: Centrum Wsparcia Klienta Platformy: platformazakupowa.pl; tel. 22 101 02 02; email:
cwk@platformazakupowa.pl.
9.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
10.Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przekazywanych w postêpowaniu przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê, tj.
datê i godzinê wy¶wietlon± na koncie Zamawiaj±cego.
11.Wykonawca, jako podmiot profesjonalnym ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
https://uwr.logintrade.net przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
12.Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e
wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
13.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie
przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”
oraz art. 19 uPzp, Zamawiaj±cy – Uniwersytet Wroc³awski -
informuje, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wroc³awski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wroc³aw, reprezentowany przez Rektora;
• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w zwi±zku z realizacj± procedur
udzielania zamówieñ publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;
• Administrator wyznaczy³ osobê pe³ni±c± zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i mo¿na kontaktowaæ siê poprzez adres
email: iod@uwr.edu.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wy³onienia wykonawcy w
przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozosta³ych celach okre¶lonych w
uPzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6
wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej;
• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
- je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania
umowy;
- w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125
ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i
wynikaj±cych z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z UE;
- okres przechowywania wynika równie¿ z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z uPzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencj±
nieudostêpnienia do przetwarzania danych osobowych bêdzie odrzucenie z³o¿onej oferty
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego (poza UE) /organizacji miêdzynarodowej na zasadach
okre¶lonych w uPzp. Mo¿e Pan/ Pani uzyskaæ kopiê danych osobowych przekazywanych do pañstwa trzeciego na zasadach
wynikaj±cych z uPzp;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub
daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Je¿eli na etapie realizacji umowy nast±pi taka konieczno¶æ Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ podpisania umowy powierzenia danych
osobowych.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
4. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia,
Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
5. Udostêpnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego,
z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania
dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
7. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 RODO, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2712.9.2023.ECS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana o nazwie: „Wymiana d¼wigu osobowego (lewego) w domu studenckim "Dwudziestolatka" przy ul. Piastowskiej 1 we Wroc³awiu.”
2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
a) opisem przedmiotu zamówienia;
b) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiarem robót;
d) projektem wykonawczym;
e) przepisami Ustawy Prawo Budowlane, obowi±zuj±cymi przepisami techniczno- budowlanymi, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej oraz prawem obowi±zuj±cym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Zakres prac bêdzie zgodny z dokumentacj± techniczn±, a w szczególno¶ci bêdzie obejmowa³:
a) Roboty rozbiórkowe.
b) Roboty przygotowawcze.
c) Roboty remontowe.
d) Roboty instalacyjne wg PW instalacji elektrycznych.
UWAGA: Roboty pomocnicze/tymczasowe nie ujête w przedmiarze robót, Wykonawca jest zobowi±zany skalkulowaæ (uj±æ) w warto¶ciach robót podstawowych.
4. Umowne roboty zostan± wykonane w ca³o¶ci przez Wykonawcê z jego materia³ów, przy czym na wszystkie zastosowane materia³y Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na ich stosowanie w budownictwie i okazywaæ je na ka¿de ¿±danie Inwestora lub Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.
Ponadto:
a. Wykonawca po zakoñczeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powsta³e w czasie prac, które nie by³y przewidziane do remontu, a uleg³y zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trakcie remontu przez jego pracowników,
b. Usuniêcie i wywóz gruzu oraz pozosta³ych materia³ów z demonta¿u wraz z ich utylizacj± oraz op³aty z tym zwi±zane ponosi Wykonawca,
c. Wykonawca w trybie natychmiastowym usunie wszelkie szkody i awarie spowodowane przez niego w trakcie realizacji robót.
5. Szczegó³owy zakres obowi±zków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje siê we wzorze Umowy, który stanowi projektowane postanowienia Umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42414100-2 - D¼wigi

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 90%;
Kryterium 2: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na roboty budowlane (D) -10%
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w danej czê¶ci, przyjmuj±c
zasadê, ¿e 1% = 1pkt.
2. £±czna warto¶æ punktowa oferty wyliczana bêdzie wg wzoru:
W = C + D
gdzie:
W - oznacza sumê punktów za wszystkie kryteria przyznane badanej ofercie
C - oznacza warto¶æ punktow± w kryterium Cena;
D - oznacza warto¶æ punktow± w kryterium Wyd³u¿enie okresu gwarancji na roboty budowlane.
Maksymalna ³±czna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób obliczania warto¶ci punktowej
wed³ug ww. kryteriów:
2.1. Cena oferty brutto (C):
ka¿da oferta podlegaj±ca ocenie otrzyma ilo¶æ punktów zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku, wynikaj±c± z wyliczenia wed³ug
wzoru: C = (Cmin/Cn) x 90
gdzie:
Cmin – [PLN] cena ofertowa brutto - najni¿sza w¶ród ocenianych ofert;
Cn – [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty
90 - wspó³czynnik wynikaj±cy z przyjêtej wagi za dane kryterium
2.2. Wyd³u¿enie okresu gwarancji na roboty budowlane (D)
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1
do SWZ) okresu wyd³u¿enia gwarancji na roboty budowlane ( D)
Odpowiedni± ilo¶æ punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:
Wyd³u¿enie okresu gwarancji na roboty budowlane
(powy¿ej 60 miesiêcy)
Do formularza oferty nale¿y wpisaæ konkretn± ilo¶æ miesiêcy Ilo¶æ przyznanych punktów
60 miesiêcy 0
72 miesi±ce 5
84 miesi±ce 10
Przy za³o¿eniu, ¿e minimalny (podstawowy) okres gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
Okres gwarancji i rêkojmi nale¿y podaæ w miesi±cach.
Wykonawca ma obowi±zek zaoferowaæ przynajmniej minimalny okres gwarancji
i rêkojmi wymagany przez Zamawiaj±cego, czyli 60 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca wska¿e w ofercie krótszy okres gwarancji i rêkojmi
na roboty budowlane, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.
W przypadku podania warto¶ci po¶rednich miêdzy granicznymi okresami, Zamawiaj±cy w celu oceny oferty bêdzie podane warto¶ci
po¶rednie zaokr±gla³ w dó³ do ni¿szego okresu.
Brak podania w ofercie okresu oferowanej gwarancji i rêkojmi oznaczaæ bêdzie, ¿e Wykonawca zaoferuje wymagany przez
Zamawiaj±cego podstawowy okres. W takim przypadku Zamawiaj±cy nie przyzna punktów w tym kryterium. W przypadku podania
okresu gwarancji i rêkojmi wy¿szego ni¿ maksymalny oczekiwany przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy do oceny ofert przyjmie okres
maksymalny. Do umowy bêdzie wpisany okres oferowanej gwarancji i rêkojmi wskazany w ofercie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±:
2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Zdolno¶æ techniczna:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane zawieraj±ce dostawê i monta¿ d¼wigu lub d¼wigów osobowych (mo¿e byæ kilka robót) o warto¶ci sumarycznej nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ brutto.
Zdolno¶ci zawodowe:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e, dysponuje co najmniej 2 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj.:
- osobami posiadaj±cymi prawo do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalno¶ci w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) zwan± uPB lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), a w szczególno¶ci osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach:
a. Kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
b. Kierownik robót elektrycznych posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, Zamawiaj±cy uzna wymagany warunek za spe³niony w pkt 2.4., je¿eli spe³ni go co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie, albo je¿eli Wykonawcy spe³ni± go ³±cznie.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie
postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych
interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia
gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
6. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w pkt 2.3. i 2.4. powy¿ej, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru
prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
6.1. W takim przypadku podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 2 ppkt 2.4.
powy¿ej, spe³niæ go samodzielnie albo ³±cznie z Wykonawc±/Wykonawcami;
6.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog±
polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do
realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
6.3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w ppkt 2.3. i 2.4 powy¿ej, a tak¿e bada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy;
6.4. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie
potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz±, wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten
podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
6.5. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê na podstawie art. 108 ust 1 art. 109 ust. 1 pkt 4, 7, 8 i 10 uPzp .
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê, wobec którego zachodz± przes³anki okre¶lone w
art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, tj. :
3. Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania. Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje
zgodnie z art. 111 uPzp, z zastrze¿eniem art. 109 ust. 3 i art. 110 ust. 2 i 3 uPzp 4. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 2 powy¿ej nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego.
6. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego, zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub
ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom,
oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc±
negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie
przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu
prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie lub
bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegaj± karze pieniê¿nej.
8. Karê pieniê¿n±, o której mowa w pkt 7 powy¿ej, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do
20 000 000 z³
9. Je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Zamawiaj±cy zbada, czy nie
zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
10. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zbada, czy nie zachodz± podstawy
wykluczenia wobec ka¿dego z tych Wykonawców.
11. Zamawiaj±cy zbada czy nie zachodz± podstawy wykluczenia, o których w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego w oparciu o wykazy i listê wskazane w tre¶ci tego przepisu lub w oparciu o o¶wiadczenie Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿
5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1.1 potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1.1.1 o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie przes³anek, o których mowa w art. 108
ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
1.1.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.2. potwierdzaj±cych spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej i
zawodowej
1.2.1 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania
ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty
budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,
wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
1.2.2 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1.Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia Za³±cznika nr 1 FO w pkt IV dotycz±cym przedmiotowych ¶rodków dowodowych
Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane roboty budowlane i materia³y spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.
2.W przypadkach, kiedy w OPZ wskazane zosta³y znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje materia³y dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia w wystarczaj±co precyzyjny i zrozumia³y sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, nale¿y odczytywaæ z wyrazami „lub równowa¿ne”. Je¶li Zamawiaj±cy wskaza³ marki lub nazwy handlowe okre¶la to klasê produktu, bêd±cego przedmiotem zamówienia i s³u¿y ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiaj±cy wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równowa¿no¶ci:
- za równowa¿ny materia³ Zamawiaj±cy uzna materia³ spe³niaj±cy minimalne wymagania jako¶ciowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadaj±ce wymaganiom wskazanym przez Zamawiaj±cego w OPZ i DT. Oznacza to, ¿e produkt równowa¿ny musi mieæ parametry nie gorsze ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiaj±cy.
3.W przypadku oferowania produktu o innej nazwie ni¿ wymagana przez Zamawiaj±cego, Wykonawca obowi±zany jest wykazaæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez podanie odpowiednio w Za³±czniku nr 1 Formularz Ofertowy, nazw materia³ów budowlanych, jednoznacznie wskazuj±cych, ¿e zaoferowane produkty s± równowa¿ne do wskazanych w OPZ oraz do³±czenie do oferty, w szczególno¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 uPzp, udowadniaj±c, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. W szczególno¶ci jako przedmiotowy ¶rodek dowodowy Zamawiaj±cy ¿±da szczegó³owej specyfikacji technicznej producenta potwierdzaj±cej, ¿e oferowany materia³ równowa¿ny posiada parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiaj±cy.
Dokumenty te maj± byæ opisane w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci do jakiego materia³u s± dedykowane.
4.W sytuacjach, kiedy Zamawiaj±cy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
5.Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane i stosowane materia³y równowa¿ne do wskazanych w OPZ, w tym normy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
W przypadku, gdy s± to materia³y budowlane inne ni¿ w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca w Za³±czniku nr 1 do SWZ FO winien wskazaæ równowa¿ne produkty, a tak¿e normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych oraz winien do³±czyæ do oferty przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 uPzp, udowadniaj±ce, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególno¶ci: Krajow± Deklaracjê W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych, Krajow± Ocenê Techniczn±, Deklaracjê W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych, Atest higieniczny, Aprobatê techniczna, deklaracjê zgodno¶ci, certyfikat zgodno¶ci, Dokumentacjê Techniczno-Ruchowa, kartê techniczn± doboru urz±dzenia.
6.Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy do z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ich wraz z ofert±. Oferta, do której nie zosta³y do³±czone wymagane dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1pkt 2 lit. c) uPzp.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,o którym mowa w pkt 1.1.2 SWZ (odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub
miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami
nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie
znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczêcia tej procedury. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa
w pkt 1 powy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której
dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy.
3. Do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 uPzp maj±cych siedzibê lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pkt 1-2 powy¿ej stosuje siê odpowiednio.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w
jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych pod okre¶lonymi adresami
internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia
na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych.
8. W przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty
potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 uPzp zwane
„dokumentami potwierdzaj±cymi umocowanie do reprezentowania”, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne
ni¿ Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub
podwykonawca, zwane dalej „upowa¿nionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, niewystawione przez upowa¿nione podmioty, oraz
pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym zdefiniowanym w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 816 z pó¼n. zm.).
9. W przypadku z³o¿enia dokumentów lub o¶wiadczeñ przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej,
przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu (dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu
do orygina³u) opatrzone kwalifikowanym pod. elektronicznym, pod. zaufanym lub pod osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

4000,00 z³

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (np.
spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania
Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik.
3. Pe³nomocnictwo musi byæ opatrzone przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z form±
reprezentacji ka¿dego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym zdefiniowanym w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010r. o dowodach osobistych.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5. Wykaz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, podmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych na wezwanie
Zamawiaj±cego w przypadku Wykonawców wspólnie obiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, zosta³ okre¶lony w rozdziale
VIII SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Jako odrêbny Za³±cznik nr 7 do SWZ Zamawiaj±cy zamie¶ci³ Wzór Umowy, który okre¶la warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp, oraz w zakresie wskazanym w § 14 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-07 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-05

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

WIZJA LOKALNA
1. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca przeprowadzi³ wizjê lokaln± przysz³ego terenu robót, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków zwi±zanych z wykonaniem prac bêd±cych przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
2. Osob± wyznaczon± do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Kierownik obiektu Pan Piotr Czernichowski tel.: 71 328 15 38 od poniedzia³ku do pi±tku w godz. Od 09:00 do 12:00,
3. Zamawiaj±cy nie warunkuje z³o¿enia oferty uprzednim odbyciem wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu Zamawiaj±cego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.