eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa"Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2021/2022".



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2021/2022”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LIMANOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3375831

1.5.8.) Numer faksu: 18 3337831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.limanowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ i http://bip.malopolska.pl/pzdlimanowej/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2021/2022”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43de9108-4b7c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000793/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonach zimowych 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278436/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.31.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników w grupie dróg B w sezonie zimowym 2021/2022”.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Limanowskiego w grupie dróg B nr 1622 K Pogorzany - Szczyrzyc, nr 1623 K Góra Jana - Szczyrzyc, nr 1621 K Jodłownik - Szczyrzyc i nr 1632 K Krasne Lasocice - Jodłownik, w sezonie zimowym 2021/2022, przy użyciu własnego sprzętu, soli drogowej i materiałów uszorstniających dla zapewnienia przejezdności oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością jezdni i chodników zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg, standardami utrzymania chodników oraz warunkami wynikającymi ze Szczegółowej Specyfikacji Technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) usuwanie śniegu z drogi, poboczy, chodników i obiektów mostowych,
2) zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających,
3) wywożenie zalegającego śniegu wzdłuż chodników (odpłużony śnieg przy krawężnikach) i na mostach zlokalizowanych w ciągach utrzymywanych dróg,
4) wykonanie przecinek celem odprowadzenia wody z zastoisk w czasie roztopów udrażnianie studzienek, kratek wodościekowych,
5) wiosenne oczyszczanie jezdni, chodników, mostów, poboczy utwardzonych i bitumicznych oraz kanalizacji deszczowej w jezdni po zakończonym sezonie.
Do obowiązków Wykonawcy oprócz czynnej akcji należy również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 16,508 km dróg powiatowych wraz z przylegającymi do nich chodnikami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników wraz z załącznikami tj.: standardy odśnieżania i posypywania na drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, standardy odśnieżania i posypywania chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, wykaz dróg wraz z kilometrażem, szczegółowe warunki stosowania środków niechemicznych oraz chemicznych w postaci stałej - będące załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 265179,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników w grupie dróg C w sezonie zimowym 2021/2022”.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników na terenie Powiatu Limanowskiego w grupie dróg C nr 1622 K Szczyrzyc - Dobra, nr 1620 K Skrzydlna - Wilkowisko i nr 1922 K Przenosza - Skrzydlna, w sezonie zimowym 2021/2022, przy użyciu własnego sprzętu, soli drogowej i materiałów uszorstniających dla zapewnienia przejezdności oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością jezdni i chodników zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg, standardami utrzymania chodników oraz warunkami wynikającymi ze Szczegółowej Specyfikacji Technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) usuwanie śniegu z drogi, poboczy, chodników i obiektów mostowych,
2) zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających,
3) wywożenie zalegającego śniegu wzdłuż chodników (odpłużony śnieg przy krawężnikach) i na mostach zlokalizowanych w ciągach utrzymywanych dróg,
4) wykonanie przecinek celem odprowadzenia wody z zastoisk w czasie roztopów udrażnianie studzienek, kratek wodościekowych,
5) wiosenne oczyszczanie jezdni, chodników, mostów, poboczy utwardzonych i bitumicznych oraz kanalizacji deszczowej w jezdni po zakończonym sezonie.
Do obowiązków Wykonawcy oprócz czynnej akcji należy również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 17,903 km dróg powiatowych wraz z przylegającymi do nich chodnikami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników wraz z załącznikami tj.: standardy odśnieżania i posypywania na drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, standardy odśnieżania i posypywania chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego, wykaz dróg wraz z kilometrażem, szczegółowe warunki stosowania środków niechemicznych oraz chemicznych w postaci stałej - będące załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 240815,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Andrzej Foszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 492823789

7.3.4) Miejscowość: Janowice 151

7.3.5) Kod pocztowy: 34-623

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242136,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8316,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Andrzej Foszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492823789

7.3.4) Miejscowość: Janowice 151

7.3.5) Kod pocztowy: 34-623

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215823,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.