eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603e2cf2-50e4-426e-bb68-b1e95724704d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug
1. Ofertę Wykonawca składa przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tzn. za pośrednictwem systemu (platformy) platformazakupowa.pl.
2. Ofertę należy złożyć (umieścić) na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug (na stronie internetowej prowadzonego postępowania).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. W procesie składania oferty na platformazakupowa.pl, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany
lub elektroniczny podpis osobisty Wykonawca powinien złożyć bezpośrednio na dokumentach przesłanych
za pośrednictwem platformy. Zamawiający zaleca stosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub elektronicznego podpisu osobistego na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust. 2 Pzp, gdzie zaznaczono, że oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
7. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na platformazakupowa.pl
w niniejszym postępowaniu. Po wypełnieniu formularza składania oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
8. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl, może przed upływem terminu do składania ofert zmienić
lub wycofać ofertę.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, z zastrzeżeniem, że maksymalny rozmiar pliku opatrzonego podpisem zaufanym
to 10 MB.
10. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
11. Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może wycofać złożonej oferty.
12. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert, określonym w pkt 4.
13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania
z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty poprzez formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu z uwagi na niespełnienie obowiązku wynikającego z art. 221 Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy
ul. Jana Bażyńskiego 8.
2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oraz w celu wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia ww. postępowania (po wyborze najkorzystniejszej oferty), lub podjęcia działań przed zawarciem umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4. Podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych są:
1) Art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
2) Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze,
3) Art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 3,
oraz przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami Pzp tj. min. okres 4 lat liczony od dnia 1 stycznia następującego po dniu zakończenia postępowania.
6. Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty posiadające prawo dostępu do danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty współpracujące z administratorem danych, w szczególności dostawcy usług IT, na podstawie zawartych umów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne i warunkujące zawarcie i realizację umowy, porozumienia lub ugody.
8. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych, przenoszenia danych oraz sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
10. Państwa dane nie będą poddane przetwarzaniu w sposób zautomatyzowany, oraz nie będą przekazywane do państw trzecich (poza obszar EOG).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.125.2025.RR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „artykułami” dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15800000-6 (artykuły spożywcze).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ – formularzu przedmiotowo-cenowym.
4. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych składanych drogą elektroniczną, poprzez wewnętrzny system zamówień Uniwersytetu Gdańskiego, przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego.
5. Miejscem dostawy artykułów będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego wskazane każdorazowo w zamówieniach składanych drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu zamówień wewnętrznych (sklep UG). W związku z tym przy wycenie oferty Wykonawca powinien wziąć pod uwagę adresy jednostek organizacyjnych UG oraz wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SWZ adresy punktów kancelaryjnych.
6. Minimalny gwarantowany okres przydatności do spożycia artykułu (w dniu dostawy do Zamawiającego) nie może być krótszy niż 6 miesięcy (z wyjątkiem pozycji 52 - 58 załącznika nr 1a – nie krótszy niż 3 miesiące) przed końcem terminu przydatności do spożycia na dzień dostarczenia do jednostki Zamawiającego.
7. Zamawiający informuje, że ilości poszczególnych pozycji artykułów, wskazane w załączniku nr 1a do SWZ, są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych artykułów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego,
a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy łącznej ceny oferty.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części przedmiotu zamówienia poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto łącznego wynagrodzenia brutto Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy i nie stanowi zmiany umowy, wymagającej sporządzenia aneksu.
9. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane
z projektów unijnych, zagranicznych i krajowych. Zamawiający podaje w załączniku nr 7 do SWZ wykaz projektów obecnie realizowanych w Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy może zostać rozpoczęta realizacja kolejnych projektów.
10. W przypadku zamówień, opłacanych z projektów unijnych i zagranicznych oraz krajowych lub innych projektów pozyskanych przez Zamawiającego po dacie zawarcia niniejszej umowy, wymóg obowiązków promocyjnych spoczywa na jednostce organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego dokonującej zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru:
P = C + T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówień częściowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej jednej dostawy artykułów spożywczych - na łączną wartość nie mniejszą niż
80 000,00 PLN brutto (wartość wykazanej dostawy ma być wartością jednej umowy).
2. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia
– nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale VIII pkt 4 SWZ.
3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 Pzp warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 1 ppkt 4), powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. Niniejsze postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp.
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać,
że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 4 SWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy następującego podmiotowego środka dowodowego:
 wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty wykonania
i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego, że Wykonawca spełnia warunek udziału
w postępowaniu określony w rozdziale VI pkt 1 ppkt 4 SWZ. Wykaz wykonanych dostaw stanowi załącznik
nr 6 do SWZ.
Uwaga 1: Jeżeli Wykonawca przedstawi w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunku udziału
w postępowaniu wartości wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP obowiązującym w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Uwaga 2: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dostaw, o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale
VII SWZ, Zamawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego:
 oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym – załącznik nr 3 do SWZ.

1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zwane dalej „oświadczeniem wstępnym” – załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie wstępne składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenie wstępne stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w niniejszym rozdziale.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek
z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 Pzp,
2) w art. 109 ust. 1 pkt 8) i 10) Pzp,
3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514), zwanej dalej „specustawą sankcyjną”.
3. Wykluczenie Wykonawcy, z tytułu o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) i 2), następuje zgodnie z postanowieniami
art. 111 Pzp.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 5) Pzp i art. 109
ust. 1 pkt 8) i 10) Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wskazane w art. 110 ust. 2 Pzp.
5. Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 Pzp są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte
przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 Pzp nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
6. Oferta Wykonawcy, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 specustawy sankcyjnej zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. a) Pzp.
7. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale
VII SWZ, Zamawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego:
 oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym – załącznik nr 3 do SWZ.
4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 4 SWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy następującego podmiotowego środka dowodowego:
 wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty wykonania
i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego, że Wykonawca spełnia warunek udziału
w postępowaniu określony w rozdziale VI pkt 1 ppkt 4 SWZ. Wykaz wykonanych dostaw stanowi załącznik
nr 6 do SWZ.
Uwaga 1: Jeżeli Wykonawca przedstawi w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunku udziału
w postępowaniu wartości wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP obowiązującym w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Uwaga 2: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dostaw, o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5. Podmiotowe środki dowodowe składa się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym elektronicznym w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 Pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załączniki do SWZ:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 1a – formularz przedmiotowo-cenowy
Załącznik nr 2 – oświadczenie wstępne
Załącznik nr 3 – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym
Załącznik nr 4 – projekt umowy
Załącznik nr 5 – wykaz punktów dostawy
Załącznik nr 6 – wykaz dostaw
Załącznik nr 7 – wykaz projektów
opublikowane na platformie zakupowej Zamawiającego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone
do oferty zgodnie z zapisami rozdziału XIII pkt 10 SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne, o którym mowa
w rozdziale VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców – rozdział XXII pkt 6 SWZ.
5. Przepisy Pzp oraz postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń
lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne
w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.
2) zaistnienia siły wyższej, o której mowa w § 11 – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, z uwzględnieniem postanowień pkt 4) lit. a).
3) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy w przypadku gdy po złożeniu oferty nastąpiła konieczność zastąpienia artykułu objętego umową „zamiennikiem”, na skutek:
a) wycofania z produkcji artykułu lub wprowadzenia nowego artykułu,
b) zmiany numeru katalogowego lub innych danych umożliwiających identyfikację artykułu,
c) zmiany nazwy artykułu,
d) zmiany sposobu pakowania (konfekcjonowania),
co musi być potwierdzone oświadczeniem producenta lub innym dokumentem (w przypadku braku możliwości uzyskania oświadczenia producenta), po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Dostarczony „zamiennik” musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania zawarte w załączniku nr 1a do umowy lub je przewyższać,
z zastrzeżeniem, że zamiennik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany
w ofercie.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą produktów w zakresie parametrów określonych w ofercie,
tj. muszą zachować tożsamość składu, zapewnić jednakową jakość, nie mogą skutkować zwiększeniem cen jednostkowych brutto zawartych w ofercie oraz być niekorzystne dla Zamawiającego.
4) zmiany dotyczącej terminów wykonania umowy:
z uwagi na niewystarczającą liczbę niniejszego pola Zamawiajacy nie może opublikować całości paragrafu o zmianach umowy - całość dostępna na platformie Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę Wykonawca składa przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tzn. za pośrednictwem systemu (platformy) platformazakupowa.pl. 2. Ofertę należy złożyć (umieścić) na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug (na stronie internetowej prowadzonego postępowania).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.