Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00226330/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
- 2021/BZP 00241960/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00257564/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00268937/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynków zaplecza gospodarczo-technicznego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Nowa Sól.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynków zaplecza gospodarczo-technicznego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Nowa Sól.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5397a227-2825-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011956/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa bazy Miejskiego Zaplecza Gospodarczo-Technicznego w Nowej Soli.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226330/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0025.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków zaplecza gospodarczo-technicznego w skład którego wchodzi: budowa budynku biurowo-socjalnego, budynku warsztatowego, trzech budynków magazynowych - namiotowych, budynku garażowego z wiatą wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w postaci: dojazdów, dojść pieszych, parkingów dla samochodów osobowych oraz ogrodzenia. Całość tworzyć będzie miejskie zaplecze gospodarcze zlokalizowane w miejscowości Nowa Sól. Na terenie projektowanego zaplecza gospodarczo-technicznego brak jest obecnie uzbrojenia. Teren jest płaski, niezagospodarowany, niezabudowany i nieogrodzony, stanowi nieużytek porośnięty roślinnością niską w części występują drzewa i krzewy.
2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do uzyskania – w imieniu zamawiającego - decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Charakterystyka zadania inwestycyjnego.
3.1 Budynek socjalno-biurowy połączony jest z budynkiem warsztatowym za pomocą wysuniętego dachu tworzącego zadaszenie nad wejściem do budynku. Oba budynki są parterowe, niepodpiwniczone, z dachami dwuspadowymi krytymi blachą dachówkową. W budynku socjalno-biurowym zaprojektowano pomieszczenia biurowe, szatnie, pomieszczenia higieniczno-sanitarne oraz pomieszczenia socjalne. W budynku warsztatowymi znajdują się pomieszczenia warsztatowe oraz pomieszczenia gospodarcze. W budynku zaprojektowano następujące instalacje i systemy: zimnej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej, oświetlenia ogólnego, gniazd wtykowych, siły i sterowania, piorunochronną, przeciwporażeniową oraz instalację fotowoltaiczną.
3.2 W budynku garażowym zlokalizowano trzy miejsca postojowe, natomiast pod wiatą zlokalizowano 4 miejsca postojowe. W budynku zaprojektowano instalację oświetlenia ogólnego, gniazd wtykowych, siły i sterowania, piorunochronną i przeciwporażeniową.
3.3 Budynki magazynowe, namiotowe zaprojektowano o konstrukcji stalowej, dachem dwuspadowym. W budynkach zaprojektowano instalację oświetlenia ogólnego, gniazd wtykowych, siły i sterowania, piorunochronną i przeciwporażeniową. Wszystkie projektowane budynki są obiektami w kształcie prostokąta, wolnostojącymi, bez podpiwniczenia.
3.4 Do budynków należy wykonać przyłącza energetyczne oraz wodociągowe i kanalizacyjne (budynek socjalno-biurowy i warsztatowy), a także instalację elektryczną oświetlenia zewnętrznego. W otoczeniu budynków należy wykonać zagospodarowanie terenu - wjazd, kanalizację deszczową wraz ze zbiornikiem retencyjnym, ciąg jezdny, parking, ciągi piesze i opaska, zieleń, mała architektura oraz ogrodzenie terenu.
3.5 Parametry techniczne zagospodarowania terenu:
- łączna powierzchnia terenu 6063 m2,
- powierzchnia zabudowy budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowego 526,94 m2,
- powierzchnia zabudowy budynku garażowego 135,13 m2,
- powierzchnia zabudowy wiaty garażowej 105 m2,
- powierzchnia zabudowy budynku magazynowego, namiotowego nr 1 – 127,65 m2,
- powierzchnia zabudowy dwóch budynków magazynowych, namiotowych nr 2 – 2 x 213,32 m2,
- powierzchnia utwardzona (drogi, place manewrowe, chodniki, parkingi) – 1695 m2,
- powierzchnia biologicznie czynna (zieleni) – 3047 m2.
3.6 Liczba miejsc postojowych – 14 szt.
3.7 Powierzchnia, wysokości i liczba kondygnacji:
- budynek socjalno-biurowy, budynek warsztatowy oraz wiata pomiędzy budynkami:
wysokość maksymalna budynku nad terenem – 6,13 m, ilość kondygnacji – 1 naziemna, powierzchnia użytkowa 407,21 m2, (w tym powierzchnia użytkowa budynku socjalono-biurowego 309,14 m2, powierzchnia użytkowa budynku warsztatowego 98,07 m2), powierzchnia zabudowy 526,94 m2, kubatura 2368,00 m3,
- budynek garażowy:
wysokość maksymalna budynku nad terenem – 6,50 m, ilość kondygnacji – 1 naziemna, powierzchnia użytkowa 120,00 m2, powierzchnia zabudowy 135,13 m2, kubatura 752,75 m3;
- wiata garażowa:
wysokość maksymalna budynku nad terenem – 5,07 m, ilość kondygnacji – 1 naziemna, powierzchnia użytkowa 98,00 m2, powierzchnia zabudowy 105,00 m2, kubatura 487,45 m3;
- budynek magazynowy, namiotowy nr 1:
wysokość maksymalna budynku nad terenem – 6,42 m, ilość kondygnacji – 1 naziemna, powierzchnia użytkowa 120,00 m2, powierzchnia zabudowy 127,65 m2, kubatura 682,56 m3;
- budynek magazynowy, namiotowy nr 2:
wysokość maksymalna budynku nad terenem – 6,42 m, ilość kondygnacji – 1 naziemna, powierzchnia użytkowa 200,00 m2, powierzchnia zabudowy 213,32 m2, kubatura 1140,61 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły cztery oferty, spośród których oferta z najniższą ceną wynosi 4 646 666,57 zł, podczas gdy kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 2 520 000,00 zł.W związku z powyższym, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem klimatyzatorów na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- "Sukcesywna dostawa warzyw kiszonych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli"
- Wykonanie wentylacji pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli - ETAP I.
- "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli"- wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (maski żelowe,noże harmoniczne, akcesoria do nebulizatorów,pułapki do kardiomonitorów,strzykawki do żywienia) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomości należących do Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Remont tarasu zachodniego Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA Z FUNKCJĄ SZTUCZNEGO LODOWISKA [POZNAŃ]
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.