eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzczonów › Przebudowa ujęcia wody i hydroforni Walentynów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ujęcia wody i hydroforni Walentynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzczonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 7

1.5.2.) Miejscowość: Krzczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 56 64 051

1.5.8.) Numer faksu: (81) 56 64 051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzczonow.mbnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ujęcia wody i hydroforni Walentynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bf8e7cf-2ffa-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Przebudowa ujęcia wody i hydroforni Walentynów” objęta wnioskiem pn. „Efektywna gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Krzczonów”, operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236005/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBD.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz wykonanie prac budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa ujęcia wody i hydroforni Walentynów”.

4.2. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę układu technologicznego ujęcia w zakresie pompowania wody z układu l-stopniowego na układ 2-stopniowy.
4.2.1. Planowane do wykonania roboty budowlane:
− wymiana pompy głębinowej, orurowania i armatury w istniejącej studni wierconej,
− demontaż istniejących zbiorników hydroforowych,
− przebudowa rurociągów technologicznych zewnętrznych,
− wykonanie zbiornika wyrównawczego na wodę o poj. 120 m3,
− montaż zestawu do podnoszenia ciśnienia (pompowanie II stopnia).
4.2.2. Ogólny zakres przebudowy:
Ogólny zakres planowanych do wykonania robót budowlanych obejmuje:
− uzbrojenie istniejącej studni wierconej w nową pompę i armaturę,
− pobór wód ze studni głębinowej, tłoczenie wody wydajnością maksymalną 18 m3 /h do zbiornika wyrównawczego,
− całkowita wymiana przewodów międzyobiektowych na terenie działki,
− demontaż istniejącego układu hydroforowego wewnątrz budynku, z utrzymaniem ciągłości dostaw wody do odbiorców,
− montaż zestawu hydroforowego wewnątrz istniejącego budynku stacji wodociągowej. składającego się m.in. z nierdzewnego orurowania gat. min. AISI 316,
− wykonanie automatycznego układu dezynfekcji wody podchlorynem sodu,
− magazynowanie wody uzdatnionej w projektowanym zbiorniku o poj. 120 m3 wraz z uzbrojeniem podziemnym,
− uruchomienie i rozruch instalacji oraz obiektów stanowiących przedmiot zamówienia,
− przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia,
− wykonanie projektu dla branży AKPiA
− demontaż istniejących rozdzielnic zasiląjąco-sterowniczych,
− montaż nowych rozdzielnic zasilająco-sterowniczych dla urządzeń technologicznych,
− wykonanie systemu wizualizacji przebiegu procesu uzdatniania wody,
− zapewnienie skutecznej wentylacji pomieszczeń,
− wymianę i przebudowę przewodów wodociągowych zewnętrznych w obrębie stacji.
4.2.3. Wymagania dla dokumentacji projektowej:
W ramach realizacji zadania Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu dokumenty obejmujące między innymi:
− Projekt Budowlany.
− Projekt Wykonawczy.
− Projekty robót i instalacji tymczasowych.
− Wszelkie inne opracowania, opinie. decyzje i pozwolenia wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę obiektu.
− Pozwolenie na budowę.
− Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
− Dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i połączeń między obiektowych.
− Instrukcję eksploatacji.
Dokumentacja projektowa opracowana przez Wykonawcę powinna obejmować:
1) Projekt Budowlany - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462 z późn. zm) wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę.
2) Projekt Wykonawczy - stanowić będzie uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego. Dokumentacja wykonawcza powinna zostać opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również w wymaganiach Zamawiającego.
3) Dokumentację powykonawczą - zawierającą naniesione w sposób czytelny wszelkie zmiany wprowadzone w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i połączeń międzyobiektowych.
4) Dokumentację powykonawczą rozruchową - sprawozdanie z rozruchu.
5) Instrukcje obsługi.
6) Kompletna dokumentacje niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emil Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122085024

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.