Og³oszenie z dnia 2021-12-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00030863/01 - Wynik z dnia 2022-01-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (61) 817 85 65
1.5.8.) Numer faksu: +48 (61) 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug cateringowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ac39594-5d91-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00316548
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000632/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ug cateringowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Poddzia³anie 6.4.1. Wsparcie aktywno¶ci zawodowej osób wy³±czonych z rynku pracy z powodu opieki nad ma³ymi dzieæmi, Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1) w zakresie: ofert, o¶wiadczenia z art. 125 ustawy, informacji o tajemnicy przedsiêbiorstwa oraz pe³nomocnictwa - miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal [Adres ESP (skrytki ePUAP) zamawiaj±cego: /UM_Kostrzyn/SkrytkaESP]
2) w pozosta³ym zakresie poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl, zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ dostêp do konta ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania ofert.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuj± siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Przy komunikacji drog± mailow± wielko¶æ pliku wynosi maksymalnie 500 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub na adres email: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl, zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl.
7. W sytuacji u¿ycia poczty elektronicznej, wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego niezw³ocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomo¶ci. W przypadku niepotwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru przes³anych informacji (pomimo takiego ¿±dania), Zamawiaj±cy uzna, ¿e wiadomo¶æ zosta³a mu dorêczona w sposób umo¿liwiaj±cy wykonawcy zapoznanie siê z tre¶ci± pisma.
8. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania siê z wykonawcami.
Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami w zwi±zku z tocz±cym siê postêpowaniem jest:
a) w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia/w sprawach merytorycznych:
− Paulina Bankiewicz, tel. 61/8178 565 wew. 20, e-mail: oswiata@kostrzyn.wlkp.pl
b) w zakresie dotycz±cym zagadnieñ proceduralnych/formalnych:
Magdalena Stachowiak tel. 61/8178 565 wew. 18, e-mail: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
9. Wszelk± korespondencjê dotycz±c± niniejszego postêpowania nale¿y kierowaæ do Zamawiaj±cego pos³uguj±c siê numerem sprawy nadanym przez Zamawiaj±cego ZI.271.1.22.2021.IN
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie bêdzie reagowa³ na inne formy kontaktowania siê z nim, w szczególno¶ci na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z rozdzia³em XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdzia³em XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.271.1.22.2021.IN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug cateringowych w ramach projektu „¯³obki samorz±dowe w Kostrzynie i Siekierkach szans± na aktywno¶æ zawodow± rodziców” Poddzia³anie 6.4.1. Wsparcie aktywno¶ci zawodowej osób wy³±czonych z rynku pracy z powodu opieki nad ma³ymi dzieæmi, Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 2 do SWZ (SOZP).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
55521100-9 - Us³ugi rozwo¿enia posi³ków
55521200-0 - Us³ugi dowo¿enia posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2023-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdzia³em XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Spe³nienie wymagañ w zakresie klauzuli spo³ecznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia wykonawcy warunków w niniejszym zakresie.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug cateringowych, przygotowania i dostarczania ¿ywno¶ci dla odbiorców zewnêtrznych i w zakresie transportu ¿ywno¶ci oraz jest wpisany do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej – zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia wykonawcy warunków w niniejszym zakresie.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej: 1 (jedn±) us³ugê w zakresie: ¶wiadczenia us³ugi cateringowej, o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³.
i us³uga ta zosta³a wykonana nale¿ycie.
W przypadku us³ug nadal wykonywanych pod uwagê brana bêdzie tylko warto¶æ wykonanej us³ugi do dnia z³o¿enia oferty.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz o¶wiadczeñ, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp:
1) brak podstaw wykluczenia:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy aktualne na dzieñ z³o¿enia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wed³ug za³±cznika nr 7 do SWZ;
b) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego wed³ug za³±cznika nr 8 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz o¶wiadczeñ, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp tj. spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej – zgodnie z ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021),
b) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane - wed³ug wzoru za³±cznika nr 6 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê.1) formularz ofertowy – wed³ug wzoru za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych– wed³ug wzoru za³±cznik nr 4 do SWZ;
3) nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy stosownie do tre¶ci art. 58 ust. 1 ustawy Pzp mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobligowani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez uprawnionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów oraz winno byæ do³±czone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu, natomiast spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za prawid³ow± realizacjê zamówienia. Wspólnicy spó³ki cywilnej/uczestnicy konsorcjum s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
7. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ odmiennych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.
8. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, umowê konsorcjum/umowê spó³ki cywilnej przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
9. W przypadku z³o¿enia oferty przez konsorcjum nale¿y wymieniæ firmy wchodz±ce w jego sk³ad oraz wskazaæ Lidera Konsorcjum.
10. Przedsiêbiorców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y traktowaæ jak wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
11. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWZ, z którego wynikaæ bêdzie, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: system miniPortal pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia.1. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie w terminie od dnia 1 lutego 2022 r. do 31 lipca 2023 r. z pominiêciem okresu ¶wi±t, wakacji letnich i zimowych oraz innych przerw w pracy ¿³obków wynikaj±cych z organizacji pracy ¿³obków.
2. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skrócenia terminu realizacji zamówienia do dnia 30 czerwca 2023 r. w przypadku wyst±pienia obiektywnych przes³anek, tj. braku wyra¿enia zgody przez Urz±d Marsza³kowski na przesuniêcie terminu zakoñczenia realizacji projektu na dzieñ 31 lipca 2023 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne, kompleksowe ¶wiadczenie us³ug cateringowych dla Uniwersytetu Jana D³ugosza w Czêstochowie
- Us³uga cateringu dla uczestników, trenerów, facylitatorów i koordynatorów warsztatów realizowanych w ramach projektu "K(A)FE - Program Rozwoju Kompetencji Osób Doros³ych"
- Przygotowanie i dostarczanie posi³ków w podziale na zadania
- Us³uga gastronomiczna polegaj±ca na przygotowaniu i dostarczeniu posi³ków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkó³ podstawowych w roku szkolnym 2025/2026
- ¦wiadczenie us³ug ¿ywienia pacjentów Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia wraz z dowozem posi³ków.
- "Us³uga do¿ywiania uczniów Szko³y Podstawowej nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie w roku szkolnym 2025/2027"
wiêcej: Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.